Gjest sleepshorts Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Under et kort utvekslingsprogram i vår ble jeg kjent med to norske gutter, den ene var noe sjenert og innesluttet men virket grei. Han viste seg å være litt ustabil med alkohol innabords. Han gikk rundt til flere av de jeg flørtet med og sa at jeg ikke var noe å satse på. Han slo seg vrang, ble sur uten at vi skjønte hvorfor, gikk for seg selv, forsvant, og oppførte seg ubehagelig. Jeg spurte den andre norske gutten hva som gikk av han, men han hadde aldri festet sammen med han før selv om de går samme linje i Norge, og aldri sett han sånn før, men han visste han gikk på medisiner, sa han. Vi hadde tre fester, og han ble sånn på alle. Etterpå unnskyldte han seg. På dagtid ble han mer intens og pågående mot meg, og jeg var litt skremt og prøvde å holde meg litt på avstand uten å forsure stemningen. De andre utenlandske fikk ikke helt med seg hva som skjedde, annet enn at han mente jeg behandlet menn dårlig. Etter at vi kom tilbake til Norge har han ringt flere ganger og sendt mailer til meg, og vil vi skal treffes igjen. Han skryter og prøver å imponere meg, og spør stadig vekk om jeg har blitt sammen med noen. Nå prøver han å arrangere en reunion, og jeg vil gjerne møte de andre men jeg er redd for hva han kan finne på. Han vil også at han og han andre norske skal komme hit på besøk hos meg, men jeg tør ikke. Han virker litt som en tikkende bombe, og jeg er redd det smeller om jeg avviser han. Jeg vil ikke bli bedre kjent med han, men det er så vanskelig å unngå han når han klenger seg på meg og SKAL, selv om han virker som om han ikke liker meg. Han er 27 år, forresten. Hva er lurt å gjøre uten at han skal bli enda verre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317733-ustabilt-nytt-bekjentskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Her gjelder det å komme seg ut raskest mulig. Dette kan gjøres ved: 1. Si tydelig fra om at du ikke ønsker mer kontakt. 2. Slutte å besvare henvendelser. 3. Ta en hvit løgn om at du har fått kjærest og derfor ikke ønsker mer kontakt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317733-ustabilt-nytt-bekjentskap/#findComment-2613500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Gjør som NHD sier, gjerne flere av tingene - si at du har fått deg kjæreste og at han er ganske sjalu av seg så du vil overhodet ikke ha kontakt med ham lengre. Besvar dertter ingen av henvendelsene hans. Om det kommer mange gir du beskjed om at dersom det ikke opphører umiddelbart så anmelder du ham til politiet. Og gjør det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317733-ustabilt-nytt-bekjentskap/#findComment-2613511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.