Gå til innhold

Hjeteproblemer eller angst

Anbefalte innlegg

Gjest lovise2

Hei,eg er ei dame på 55 år som plagast me vont i bryste røyker ikkje kan ta eit vinglas 1-2 i månen.Har følelse av att de knyte seg å hoppa over eit slag,føle å att de kan putseli stikka i bringa nett som nålestikk og eit band som knyter seg i venstre armen av og til.Har mykje annsvar med min gamle mor som e over 91 år. Har vore på feiring 3 år sidan der alt va fint har og tatt ekg som og va fin.Eg klara ikkje å sleppa heilt take på att de kan vera noko me hjerta men når eg tar ein sobril av og til når de e ille jer de seg,kan jo tyda på att de er angst? E de noko medisiner eg kan prøva som eg ikkje blir avhendig av for å sjå om symtomene blir borte?Ser fram til å høyra fra deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317775-hjeteproblemer-eller-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har både hjerteproblem og angst - kjenslemessig vanskeleg å skilje, spesielt om ein ikkje er midt i det, men,- om angstmedisin faktisk virker kan du vera så godt som heilt sikker på at det er angst og ikkje hjartet. Det er mi erfaring. Angstmedisin ville ikkje påvirke hjartet.

Om du kjenner det, prøv også å kjenne om det er muskelsmerter/akkurat kvar det sitt (mht anspentheit, osv). Ein kan få vondt i brystregionen/kjennest ut som det er hjartet utan at det er det. Der det gjer vondt, gjer det også vondt om du trykker på det? (om, så er det neppe hjartet). Osv.

Videre, om det var hjartet, var du innan nå mykje sjukare/verre, sidan det totalt sett har gått mykje tid.

Så, ingen grunn til å bekymre seg trur og håper eg.

Men, eg er ingen fagperson, dette kun basert på eigne erfaringer.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...