Gå til innhold

FU: Er du en passiv Dol'er?

Anbefalte innlegg

Gjest passiv bruker
Skrevet

Det er jeg!

Er her ofte og bare ser på innlegg, uten å skrive selv. Faktisk er det sjelden jeg skriver i forhold til hvor mye jeg er inne og titter (har hjemmekontor). Hva med deg?

Spesielt interessert i å høre fra dere uten faste nick...Regner med det ikke bare er meg.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Orio

6

• Platina

2

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mee_Too
Skrevet

Er inne stort sett hver dag og leser innlegg. Skriver svært lite ja.

Gjest Klaudia
Skrevet

De fleste passive brukerne her inne vel heller ikke svare på dette inlegget.. ;-)

Jeg vil kalle meg selv en passiv bruker. Er innom daglig, men det er i grunnen svært sjeldent jeg skriver eller svarer på innlegg selv.

Skrevet

Ja, det vil eg si.

Jeg tror spørsmålat var rettet til dem som er passive _på_ DOL; ikke dem på DOL som generelt sett _er_ passive....;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Passiv og passiv... *kremt*

Så nå at jeg har fem av de siste syv innlegg.... nuvel!

Skrevet

Passiv og passiv... *kremt*

Du er kanskje ikke den mest passive her inne ;o)

Skrevet

De fleste passive brukerne her inne vel heller ikke svare på dette inlegget.. ;-)

Jeg vil kalle meg selv en passiv bruker. Er innom daglig, men det er i grunnen svært sjeldent jeg skriver eller svarer på innlegg selv.

''De fleste passive brukerne her inne vel heller ikke svare på dette inlegget.. ;-)''

Du må ikkje feie alle over en kam, eg er passiv forde eg stort sett aldri leser innlegg her, eg bare skriver innlegg.

Skrevet

Jeg tror spørsmålat var rettet til dem som er passive _på_ DOL; ikke dem på DOL som generelt sett _er_ passive....;-)

Tullprat, eg har faktisk vært på shopping eg, mens du har skrevet innlegg etter innlegg her.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Så nå at jeg har fem av de siste syv innlegg.... nuvel!

Ts.... Er bare fordi jeg har holdt på med huset det....

Og nå skal jeg strikke så nå kan du fortsette å leve hele livet på nett..... *plystre plystre*

Skrevet

Tullprat, eg har faktisk vært på shopping eg, mens du har skrevet innlegg etter innlegg her.

Pøh - bare tre av de siste 100 er mine;-) (4 med denne)

Skrevet

Pøh - bare tre av de siste 100 er mine;-) (4 med denne)

7 + denne.

Noen har stjelt nicket mitt mens eg har vært ute.

Hører du Webmaster?

Skrevet

''De fleste passive brukerne her inne vel heller ikke svare på dette inlegget.. ;-)''

Du må ikkje feie alle over en kam, eg er passiv forde eg stort sett aldri leser innlegg her, eg bare skriver innlegg.

Feie alle over en kam? ;-)

Gjest Moderator
Skrevet

7 + denne.

Noen har stjelt nicket mitt mens eg har vært ute.

Hører du Webmaster?

Hva er det du vil ha ordnet?

Skrevet

Er her ofte, ikke ofte jeg skriver.

Hadde et annet nick fra 1999-2006, da var jeg mere aktiv, men ikke så veldig mye da heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...