Gjest passiv bruker Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Det er jeg! Er her ofte og bare ser på innlegg, uten å skrive selv. Faktisk er det sjelden jeg skriver i forhold til hvor mye jeg er inne og titter (har hjemmekontor). Hva med deg? Spesielt interessert i å høre fra dere uten faste nick...Regner med det ikke bare er meg. 0 Siter
Gjest passiv bruker Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg vil også si det ja ..... 0 Siter
Gjest Mee_Too Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Er inne stort sett hver dag og leser innlegg. Skriver svært lite ja. 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 De fleste passive brukerne her inne vel heller ikke svare på dette inlegget.. ;-) Jeg vil kalle meg selv en passiv bruker. Er innom daglig, men det er i grunnen svært sjeldent jeg skriver eller svarer på innlegg selv. 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Ja, det vil eg si. Jeg tror spørsmålat var rettet til dem som er passive _på_ DOL; ikke dem på DOL som generelt sett _er_ passive....;-) 0 Siter
org Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Har blitt mer og mer passiv etterhvert. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Passiv og passiv... *kremt* Så nå at jeg har fem av de siste syv innlegg.... nuvel! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Passiv og passiv... *kremt* Du er kanskje ikke den mest passive her inne ;o) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 De fleste passive brukerne her inne vel heller ikke svare på dette inlegget.. ;-) Jeg vil kalle meg selv en passiv bruker. Er innom daglig, men det er i grunnen svært sjeldent jeg skriver eller svarer på innlegg selv. ''De fleste passive brukerne her inne vel heller ikke svare på dette inlegget.. ;-)'' Du må ikkje feie alle over en kam, eg er passiv forde eg stort sett aldri leser innlegg her, eg bare skriver innlegg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg tror spørsmålat var rettet til dem som er passive _på_ DOL; ikke dem på DOL som generelt sett _er_ passive....;-) Tullprat, eg har faktisk vært på shopping eg, mens du har skrevet innlegg etter innlegg her. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Så nå at jeg har fem av de siste syv innlegg.... nuvel! Ts.... Er bare fordi jeg har holdt på med huset det.... Og nå skal jeg strikke så nå kan du fortsette å leve hele livet på nett..... *plystre plystre* 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Tullprat, eg har faktisk vært på shopping eg, mens du har skrevet innlegg etter innlegg her. Pøh - bare tre av de siste 100 er mine;-) (4 med denne) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Pøh - bare tre av de siste 100 er mine;-) (4 med denne) 7 + denne. Noen har stjelt nicket mitt mens eg har vært ute. Hører du Webmaster? 0 Siter
Platina Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 ''De fleste passive brukerne her inne vel heller ikke svare på dette inlegget.. ;-)'' Du må ikkje feie alle over en kam, eg er passiv forde eg stort sett aldri leser innlegg her, eg bare skriver innlegg. Feie alle over en kam? ;-) 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 7 + denne. Noen har stjelt nicket mitt mens eg har vært ute. Hører du Webmaster? Hva er det du vil ha ordnet? 0 Siter
Platina Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg er også rimelig passiv. Skriver en skjelden gang. 0 Siter
Aggathe Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Er her ofte, ikke ofte jeg skriver. Hadde et annet nick fra 1999-2006, da var jeg mere aktiv, men ikke så veldig mye da heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.