AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 komisk ) .... mye rart som kan skje når man er ung og synes alt mulig er pinlig..... disse andre folka kjøpte vel også poteter? Nå i dag kan jeg jo ikke forstå at jeg var flau over en sånn liten sak, men som du er inne på var jeg ung Og varme poteter ble ikke solgt der jeg er fra. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 En venninne av meg har det med å alltid bli avslørt. Hun hadde vært på vift, men ville ikke at kjæresten skulle vite det. Han ringte henne på mobilen, og hun lot som om hun ble vekket. Så hørte de plutselig en stemme i høytaleren. Hun var på hurtigbåten. En annen gang påsto hun også at hun sov, men så slo kirkeklokkene inn. Hun var i en annen by... Den samme venninna ringte og takket kjæresten for de fine rosene. Han nærmest ropte i telefonen "Æ har faen ikkje sendt dæ ei jævla rose" Artig venninne ;o) *skrattler* hehe, det er noen som alltid klarer kunststykket å avsløre seg selv ;o) 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Kom på en ting til: Den høsten jeg ble sammen med han som etterhvert ble mannen min (vi var 19 og 20 år da), så var vi med på diverse dansekurs - sving og gammledans. En gang vi danset reinlender, så merket jeg at puppene hoppet sånn at det liksom smalt i BH-en - og jeg håpte så inderlig at min kjære ikke hørte det. Men det gjorde han jo da.... "Hva er den lyden?" spurte han nysgjerrrig. "Jeg aner ikke," sa jeg, og danset med ett mye stivere, og uten hopp ;-P Åssen bh er det som smeller... ? Hvis man skulle være så kjempeuheldig å slippe en liten.. kan man si at ..Oj, det er bare bh-en som lager rare lyder. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg åpnet en gang døra tidlig en morgen. Jeg hadde kun en silkegreie på meg. Jeg inviterte han inn, men han avslo. Han skulle visst oppå taket, he he. Jeg trodde han skulle feie inni ovnen da, he he. *he-he* Synes jeg ser deg stå i lekkert undertøy og invitere ham inn :-) 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Nå i dag kan jeg jo ikke forstå at jeg var flau over en sånn liten sak, men som du er inne på var jeg ung Og varme poteter ble ikke solgt der jeg er fra. Jeg husker vi var flaue for alt, og ikke klarte vi å finne gode replikker heller. Husker iallfall ei venninnne av meg som alltid bækka ut av situasjoner, for hun ble så flau og rødmet. Ja, tretten-fjorten år gammel, da. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 *he-he* Synes jeg ser deg stå i lekkert undertøy og invitere ham inn :-) Glemte visst å skrive at det var feieren som kom på besøk De har en lekker uniform, he he 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Åssen bh er det som smeller... ? Hvis man skulle være så kjempeuheldig å slippe en liten.. kan man si at ..Oj, det er bare bh-en som lager rare lyder. Det skjer ikke nå lenger, tror nok det var litt dårlig Bh'er jeg hadde i den tida - sikkert litt slarkete, og lite hold i dem, sånn at puppene smalt hver gang de landet ;-D Eller var det strikken bak som smalt kanskje? Husker jammen ikke - men jeg syntes det var dritflaut! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Jeg åpnet en gang døra tidlig en morgen. Jeg hadde kun en silkegreie på meg. Jeg inviterte han inn, men han avslo. Han skulle visst oppå taket, he he. Jeg trodde han skulle feie inni ovnen da, he he. *LOL* Komisk! ;D 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg husker vi var flaue for alt, og ikke klarte vi å finne gode replikker heller. Husker iallfall ei venninnne av meg som alltid bækka ut av situasjoner, for hun ble så flau og rødmet. Ja, tretten-fjorten år gammel, da. Den alderen er jo enda verre, he he. Den samme venninna mi skjemmes fremdeles over svaret hun ga da hun ikke kunne sitte barnevakt for en dame: "Du, det er litt bittert det her, men jeg kan ikke i dag" 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Glemte visst å skrive at det var feieren som kom på besøk De har en lekker uniform, he he Skjønte det da, at det var feieren :-) Husker et sted jeg jobbet, så var det full renovering av nabobygget, og jeg hadde full utsikt til mange kjekke snekkere i "snekkeruniform" dagen lang i ukesvis :-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 En venninne av meg har det med å alltid bli avslørt. Hun hadde vært på vift, men ville ikke at kjæresten skulle vite det. Han ringte henne på mobilen, og hun lot som om hun ble vekket. Så hørte de plutselig en stemme i høytaleren. Hun var på hurtigbåten. En annen gang påsto hun også at hun sov, men så slo kirkeklokkene inn. Hun var i en annen by... Den samme venninna ringte og takket kjæresten for de fine rosene. Han nærmest ropte i telefonen "Æ har faen ikkje sendt dæ ei jævla rose" Artig venninne ;o) *he he* Hadde hun samme kjæreste hele tiden, eller var det nye for hver slik tabbe? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Skjønte det da, at det var feieren :-) Husker et sted jeg jobbet, så var det full renovering av nabobygget, og jeg hadde full utsikt til mange kjekke snekkere i "snekkeruniform" dagen lang i ukesvis :-) Mannen min har en sånn utrolig lekker snekkerdrakt. Her en dag ropte han fra stua og spurte om jeg kunne komme og trekke i fjøra. Jeg lot selvsagt som om jeg ikke skjønte hva slags fjør jeg skulle dra i, he he. Han holdte på å trekke strømledninger. 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Åssen bh er det som smeller... ? Hvis man skulle være så kjempeuheldig å slippe en liten.. kan man si at ..Oj, det er bare bh-en som lager rare lyder. *ha ha ha* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Mannen min har en sånn utrolig lekker snekkerdrakt. Her en dag ropte han fra stua og spurte om jeg kunne komme og trekke i fjøra. Jeg lot selvsagt som om jeg ikke skjønte hva slags fjør jeg skulle dra i, he he. Han holdte på å trekke strømledninger. *hihi* Mannen min har også en liknende "dress" han bruker i jobben - og den har vært brukt litt privat også.... *fnis* 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Det skjer ikke nå lenger, tror nok det var litt dårlig Bh'er jeg hadde i den tida - sikkert litt slarkete, og lite hold i dem, sånn at puppene smalt hver gang de landet ;-D Eller var det strikken bak som smalt kanskje? Husker jammen ikke - men jeg syntes det var dritflaut! Det skjønner jeg. (off-topic..Husker en gang jeg var ung og på gammaldans. Så var det en skikkelig sleiping som liksom tilfeldigvis, og liksom uten å merke det, kom borti puppene mine hele tiden. Men da var jeg så ung, så jeg hadde ikke gøtts til å be han holde kontroll på henda. Men jeg danset ikke mer med ham.) 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Ok da - kan skrive ned flausen min her jeg - til almenn beskuelse: Kjøkkenkrana gikk i stykker her en gang i vinter (faktisk mens svigermor var her - og jeg måtte på telefon instruere henne til å finne stoppekrana og stenge vannet) - og vi måtte ha rørlegger til å montere ny del. Vel - vi var og kjøpte ny del - og den var av merket FM Mattson, og svensk - og het: "Manöverdel". Hmmm - tenkte jeg - det var et rart ord - og jeg leste det mange ganger, men skjønte egentlig ikke hva det betydde. Da rørleggeren kom, fant jeg frem den delen vi hadde kjøpt, og sa: "Her er den nye Mann-overdelen" :-DDDD Han var veldig høflig, og smilte så vidt og takket - og gjorde arbeidet sitt raskt og greit, og forsvant. Husker ikke akkurat når jeg skjønte hva jeg hadde sagt - men det var sikkert hovedpunktet i lunsjsamtalen den dagen i alle fall :-) *he he* 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Den alderen er jo enda verre, he he. Den samme venninna mi skjemmes fremdeles over svaret hun ga da hun ikke kunne sitte barnevakt for en dame: "Du, det er litt bittert det her, men jeg kan ikke i dag" *LOL* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 *he he* Hadde hun samme kjæreste hele tiden, eller var det nye for hver slik tabbe? Det var den samme hver gang Hun har ganske mange morsomheter med kjærester før og etter det, og hun er den som ler mest i ettertid. Fortalte tidligere i dag om da hun nylig våknet i sitt eget oppkast i et dusjkabinett uten tenner og hår. Det var løshår over hele badet, og de andre jaktet på tennene hennes. Det kjekke med henne er at hun ler så godt selv etterpå 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Mannen min har en sånn utrolig lekker snekkerdrakt. Her en dag ropte han fra stua og spurte om jeg kunne komme og trekke i fjøra. Jeg lot selvsagt som om jeg ikke skjønte hva slags fjør jeg skulle dra i, he he. Han holdte på å trekke strømledninger. *knegg* 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg åpnet en gang døra tidlig en morgen. Jeg hadde kun en silkegreie på meg. Jeg inviterte han inn, men han avslo. Han skulle visst oppå taket, he he. Jeg trodde han skulle feie inni ovnen da, he he. *he he* utrolig morsomt. Lurer på hva han fortalte hjemme om kvelden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.