Gå til innhold

IQ test

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

"Så - det er bare et tall akkurat slik vekta mi er et annet tall som sier noe annet om meg. Siden jeg har vekt som viser fettprosent, beinmasse, hvilekaloriforbruk osv fordi jeg er glad i tall var det naturlig å ta en slik test akkurat i dag - men det endrer ikke min oppfatning av meg selv"

Det stemmer og jeg har aldri sagt noe negativt om vekta di ihvertfall.

Ehm - det er bra - jeg har sagt ett og annet negativt om den selv, men vi er venner nå :-)

Hehe - ved nærare ettertanke er jeg etterhvert venner med alle tallene mine unntatt variabelen x.

cool.

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• pekkaline

19

• candyqueen_83

7

• Bookworm

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Det mest gufne syntes jeg var å huske tallene, selv om jeg scoret bra på det. Jeg liker ikke å huske lange tallrekker som enkelttall - jeg husker dem ved å gruppere dem - helst parvis.

Tøft! Er det jeg gjør også - når de kommer ett og ett så slenges de sammen til tosifret - da kan jeg huske ganske mange siffer.

Gjest Testene sier lite
Skrevet

Ehm - det er bra - jeg har sagt ett og annet negativt om den selv, men vi er venner nå :-)

Hehe - ved nærare ettertanke er jeg etterhvert venner med alle tallene mine unntatt variabelen x.

cool.

Ja, du har sagt mye selv, men jeg har aldri gjort det.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Ja, du har sagt mye selv, men jeg har aldri gjort det.

Neivel - da vet jeg at det ihvertfall er ett menneske som gjemmer seg bak et ukjent nick på dol som ikke har kommentert det ene av tallene mine.

Greit å vite det. *?*

Gjest Testene sier lite
Skrevet

Neivel - da vet jeg at det ihvertfall er ett menneske som gjemmer seg bak et ukjent nick på dol som ikke har kommentert det ene av tallene mine.

Greit å vite det. *?*

Jeg vet ikke hvilken tråd du sikter til og hva slags tall du sikter til, men jeg vet at jeg ikke har kommentert noe tall et sted, annet enn at det er mye tall i denne tråden.

Du mistenker meg for mye rart du. Det ville være dumt av meg å lyve om slike ting iom. at jeg vet at webmaster har mulighet til å følge med på om jeg snakker sant.

Jeg er ikke krigersk av meg og følger ikke etter deg og kaller deg "feite kjerring" fordi om du tydelig misliker meg. Skjønner? Jeg tåler at folk misliker meg. Og jeg tåler veldig godt at folk er uenige med meg. Hvis ikke kunne jeg ikke vært dol.

Det jeg derimot _ikke_ tåler, er at folk outer meg når jeg forsøker å skaffe meg et nytt nick.

Jeg _vet_ at de som er her mest, vil kjenne meg igjen, men jeg har stolt på at de som er her mest ikke ville oute meg.

Det kan jeg ikke gjøre lenger og kommer til å stikke innom bare av og til med forskjellige nick. Det er egentlig helt greit for jeg begynte å føle at jeg brukte lite mye tid på dette.

Men jeg hopper nok inn i tråder som er engasjerende og jeg kommer fortsatt til og si min mening. Ellrs er det ingen vits i å delta.

Men altså: Jeg kommer ikke til å løpe etter deg for å "ta deg" på dette med din vekt. Jeg er ikke 14 år.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg vet ikke hvilken tråd du sikter til og hva slags tall du sikter til, men jeg vet at jeg ikke har kommentert noe tall et sted, annet enn at det er mye tall i denne tråden.

Du mistenker meg for mye rart du. Det ville være dumt av meg å lyve om slike ting iom. at jeg vet at webmaster har mulighet til å følge med på om jeg snakker sant.

Jeg er ikke krigersk av meg og følger ikke etter deg og kaller deg "feite kjerring" fordi om du tydelig misliker meg. Skjønner? Jeg tåler at folk misliker meg. Og jeg tåler veldig godt at folk er uenige med meg. Hvis ikke kunne jeg ikke vært dol.

Det jeg derimot _ikke_ tåler, er at folk outer meg når jeg forsøker å skaffe meg et nytt nick.

Jeg _vet_ at de som er her mest, vil kjenne meg igjen, men jeg har stolt på at de som er her mest ikke ville oute meg.

Det kan jeg ikke gjøre lenger og kommer til å stikke innom bare av og til med forskjellige nick. Det er egentlig helt greit for jeg begynte å føle at jeg brukte lite mye tid på dette.

Men jeg hopper nok inn i tråder som er engasjerende og jeg kommer fortsatt til og si min mening. Ellrs er det ingen vits i å delta.

Men altså: Jeg kommer ikke til å løpe etter deg for å "ta deg" på dette med din vekt. Jeg er ikke 14 år.

Ok wita. Jeg var ikke klar over at det var deg SOM NOK EN GANG INSISTERER PÅ Å LØPE ETTER MEG - da hadde jeg ignorert hintene dine.

Gjest Testene sier lite
Skrevet

Ok wita. Jeg var ikke klar over at det var deg SOM NOK EN GANG INSISTERER PÅ Å LØPE ETTER MEG - da hadde jeg ignorert hintene dine.

Er det mulig?

Hva er det nå da? Nå håper jeg faktisk du blir utestengt snart. Du fikk en advarsel av webmaster og du gjør det IGJEN

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Er det mulig?

Hva er det nå da? Nå håper jeg faktisk du blir utestengt snart. Du fikk en advarsel av webmaster og du gjør det IGJEN

Du presenterer deg jo for meg og understreker at det er deg???

Hvorfor i alle dager svarer du på noe jeg skriver i det hele tatt? Er du furten eller hva? Jeg har bedt webbis om sletting - håper hun våkner snart.

Gjest Testene sier lite
Skrevet

Du presenterer deg jo for meg og understreker at det er deg???

Hvorfor i alle dager svarer du på noe jeg skriver i det hele tatt? Er du furten eller hva? Jeg har bedt webbis om sletting - håper hun våkner snart.

Jeg forstår ikke hvorfor du tror at jeg skulle ha så stor interesse av deg.

Jeg svarte GLIMTIPPER i denne tråden og deretter begynte du å svare MEG.

Nå er jeg litt lei av deg. Du er ikke en smule paranoid vel?

Skrevet

Er det mulig?

Hva er det for slags intern feide dere har, da??

Jeg har for lengst tenkt mitt om hvem "testene sier lite" er, men stusset da disse vektkommentarene kom. Jeg har ikke fått med meg en feide dere i mellom, men var det nødvendig å komme inn på det her da? Frem til da var jo debatten fullstendig saklig om IQ-testene...

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Er det mulig?

Begge fikk beskjed om å droppe saken - jeg kan ikke klare for mitt bare liv å se at jeg på noe sted har så mye som hintet til deg etter dette??? Inntil du kommer stormende i en tråd om en iq-test og legger din elsk på meg - IGJEN.

Jaja - det er vel stusselig på toppene. Du får holde på stakkar.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg har for lengst tenkt mitt om hvem "testene sier lite" er, men stusset da disse vektkommentarene kom. Jeg har ikke fått med meg en feide dere i mellom, men var det nødvendig å komme inn på det her da? Frem til da var jo debatten fullstendig saklig om IQ-testene...

Jeg fikk dessverre ikke med meg at det var henne før det lange innlegget kom :-(

Denne tråden som var så flirete også - jeg har bedt webbis slette unna så den blir fin igjen.

Gjest Testene sier lite
Skrevet

Hvor er vektkommentarene?

Jeg må se over tråden, for jeg har virkelig ikke skrevet noen vektkommentarer

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Det er mulig det er feil på dol, men jeg får opp dette under svar til meg:

''Jeg vet ikke hvilken tråd du sikter til og hva slags tall du sikter til, men jeg vet at jeg ikke har kommentert noe tall et sted, annet enn at det er mye tall i denne tråden.

Det jeg derimot _ikke_ tåler, er at folk outer meg når jeg forsøker å skaffe meg et nytt nick. Jeg _vet_ at de som er her mest, vil kjenne meg igjen, men jeg har stolt på at de som er her mest ikke ville oute meg.

Det kan jeg ikke gjøre lenger og kommer til å stikke innom bare av og til med forskjellige nick. Det er egentlig helt greit for jeg begynte å føle at jeg brukte lite mye tid på dette. Men jeg hopper nok inn i tråder som er engasjerende og jeg kommer fortsatt til og si min mening. Ellrs er det ingen vits i å delta.

Men altså: Jeg kommer ikke til å løpe etter deg for å "ta deg" på dette med din vekt. Jeg er ikke 14 år.''

Som sagt jeg hadde ikke svart deg om jeg visste at det var deg.

Skrevet

Hvor er vektkommentarene?

Jeg må se over tråden, for jeg har virkelig ikke skrevet noen vektkommentarer

Jeg tenke på denne: ''Det stemmer og jeg har aldri sagt noe negativt om vekta di ihvertfall.''

og denne

''Ja, du har sagt mye selv, men jeg har aldri gjort det''

Da ble jeg bare ett eneste stort spørsmålstegn;-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg tenke på denne: ''Det stemmer og jeg har aldri sagt noe negativt om vekta di ihvertfall.''

og denne

Hun fortalte resten i denne:

''Jeg vet ikke hvilken tråd du sikter til og hva slags tall du sikter til, men jeg vet at jeg ikke har kommentert noe tall et sted, annet enn at det er mye tall i denne tråden.

Det jeg derimot _ikke_ tåler, er at folk outer meg når jeg forsøker å skaffe meg et nytt nick. Jeg _vet_ at de som er her mest, vil kjenne meg igjen, men jeg har stolt på at de som er her mest ikke ville oute meg.

Det kan jeg ikke gjøre lenger og kommer til å stikke innom bare av og til med forskjellige nick. Det er egentlig helt greit for jeg begynte å føle at jeg brukte lite mye tid på dette. Men jeg hopper nok inn i tråder som er engasjerende og jeg kommer fortsatt til og si min mening. Ellrs er det ingen vits i å delta.

Men altså: Jeg kommer ikke til å løpe etter deg for å "ta deg" på dette med din vekt. Jeg er ikke 14 år.''

Som kom ut av det blå - jeg visste ikke hvem det var før det. Og etter at jeg da så hvem det var så ble det visst galt det og.

Jeg ikke skjønne. Jaja - finne en annen tråd nå...

Skrevet

Hun fortalte resten i denne:

Som kom ut av det blå - jeg visste ikke hvem det var før det. Og etter at jeg da så hvem det var så ble det visst galt det og.

Jeg ikke skjønne. Jaja - finne en annen tråd nå...

Jeg melder meg helt ut i denne feiden, altså, bare for å ha sagt det:-)

Selv om det ante meg hvem det var, så skjønte jeg ikke bæret da de andre kommentarene kom;-)

Håper dere klarer å leve i en fredelig ko-eksistens på dol, for jeg liker dere begge:-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg melder meg helt ut i denne feiden, altså, bare for å ha sagt det:-)

Selv om det ante meg hvem det var, så skjønte jeg ikke bæret da de andre kommentarene kom;-)

Håper dere klarer å leve i en fredelig ko-eksistens på dol, for jeg liker dere begge:-)

Jeg har en plan om å unngå å svare såsant jeg kjenner henne igjen - så får vi se om det kan gi ønsket resultat :-)

Og takk det samme.

Gjest Testene sier lite
Skrevet

og denne

Ja, dette skrev jeg fordi Gulla nevnte noe om vekta si i denne tråden _til meg_ og det har hun gjort før til også.

Da fikk jeg inntrykk av hun gikk der og tror at jeg er så fryktelig opptatt av denne vekta hennes og det er jeg virkelig ikke.

Da måtte jeg bare si i fra om at jeg faktisk ikke gjorde det.

Nå sier hun at jeg løper etter henne i denne tråden etter at jeg begynte å engasjere meg og ga et svar til Glimtipper.

Det blir helt håpløst dette her, hvis hun skal tro at jeg er ute etter henne hele tiden og får slik behov for å oute meg hver eneste gang.

Dette er tredje gang.

Skrevet

Gulla svarte deg og var helt enig med deg.

Så gjorde hun en tabbe, antakelig uten å forstå det - hun trakk en analogi mellom IQ-tallet og det tallet man ser når man står på en vekt.

Så svarte du at du aldri hadde sagt noe negativt om hennes vekt.

Hun forsto fremdeles ikke hvem du var (tror jeg) og skrev at javel, så kjekt å vite at du, som er anonym, ikke har kommentert min vekt. Litt flåsete kanskje, men jeg tror hun mente å uttrykke forbauselse.

Og så kom du med det lange innlegget som handlet bl.a. om outing. Da falt jo brikkene på plass for oss som vanker her omtrent daglig.

Så jeg synes dere skal roe dere ned og fortelle forsikringsselskapene deres at dere er enige om skylddeling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...