Gå til innhold

IQ test

Anbefalte innlegg

Gjest Testene sier lite
Skrevet

Det er mulig det er feil på dol, men jeg får opp dette under svar til meg:

''Jeg vet ikke hvilken tråd du sikter til og hva slags tall du sikter til, men jeg vet at jeg ikke har kommentert noe tall et sted, annet enn at det er mye tall i denne tråden.

Du mistenker meg for mye rart du. Det ville være dumt av meg å lyve om slike ting iom. at jeg vet at webmaster har mulighet til å følge med på om jeg snakker sant.

Jeg er ikke krigersk av meg og følger ikke etter deg og kaller deg "feite kjerring" fordi om du tydelig misliker meg. Skjønner? Jeg tåler at folk misliker meg. Og jeg tåler veldig godt at folk er uenige med meg. Hvis ikke kunne jeg ikke vært dol.

Det jeg derimot _ikke_ tåler, er at folk outer meg når jeg forsøker å skaffe meg et nytt nick. Jeg _vet_ at de som er her mest, vil kjenne meg igjen, men jeg har stolt på at de som er her mest ikke ville oute meg.

Det kan jeg ikke gjøre lenger og kommer til å stikke innom bare av og til med forskjellige nick. Det er egentlig helt greit for jeg begynte å føle at jeg brukte lite mye tid på dette. Men jeg hopper nok inn i tråder som er engasjerende og jeg kommer fortsatt til og si min mening. Ellrs er det ingen vits i å delta.

Men altså: Jeg kommer ikke til å løpe etter deg for å "ta deg" på dette med din vekt. Jeg er ikke 14 år.''

Som sagt jeg hadde ikke svart deg om jeg visste at det var deg.

Ja, dette skrev jeg og jeg forstår ikke hvorfor du må oute meg etter dette innlegget.

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• pekkaline

19

• candyqueen_83

7

• Bookworm

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fikk dessverre ikke med meg at det var henne før det lange innlegget kom :-(

Denne tråden som var så flirete også - jeg har bedt webbis slette unna så den blir fin igjen.

Kan du ikke bare ignorere dette her? Denne kranglingen deres begynner å bli slitsom å være vitne til, og den ødelegger ellers interessante tråder. Kan jeg foreslå en duell med valgfritt våpen på msn eller noe?:)

Skrevet

Ja, dette skrev jeg fordi Gulla nevnte noe om vekta si i denne tråden _til meg_ og det har hun gjort før til også.

Da fikk jeg inntrykk av hun gikk der og tror at jeg er så fryktelig opptatt av denne vekta hennes og det er jeg virkelig ikke.

Da måtte jeg bare si i fra om at jeg faktisk ikke gjorde det.

Nå sier hun at jeg løper etter henne i denne tråden etter at jeg begynte å engasjere meg og ga et svar til Glimtipper.

Det blir helt håpløst dette her, hvis hun skal tro at jeg er ute etter henne hele tiden og får slik behov for å oute meg hver eneste gang.

Dette er tredje gang.

Jeg oppfattet det mer som eksemplifisering fra Gulla om tallstørrelser hun mener ikke sier noe om personligheten hennes - IQ-tallet er et, vekttallet, et annet, og for den saks skyld skostørrelsen et tredje.

Gjest Testene sier lite
Skrevet

Gulla svarte deg og var helt enig med deg.

Så gjorde hun en tabbe, antakelig uten å forstå det - hun trakk en analogi mellom IQ-tallet og det tallet man ser når man står på en vekt.

Så svarte du at du aldri hadde sagt noe negativt om hennes vekt.

Hun forsto fremdeles ikke hvem du var (tror jeg) og skrev at javel, så kjekt å vite at du, som er anonym, ikke har kommentert min vekt. Litt flåsete kanskje, men jeg tror hun mente å uttrykke forbauselse.

Og så kom du med det lange innlegget som handlet bl.a. om outing. Da falt jo brikkene på plass for oss som vanker her omtrent daglig.

Så jeg synes dere skal roe dere ned og fortelle forsikringsselskapene deres at dere er enige om skylddeling.

Ok, jeg blir totaltforvirret i hodet mitt, men så er jeg heller ikke mensamedlem:-)

Puh, jeg gir meg nå. Kan jo bli svett av mindre.

Skrevet

Kan du ikke bare ignorere dette her? Denne kranglingen deres begynner å bli slitsom å være vitne til, og den ødelegger ellers interessante tråder. Kan jeg foreslå en duell med valgfritt våpen på msn eller noe?:)

Nå føler jeg meg rimelig sløv som ikke har fått med meg en feide her...;-)

Har jeg et eget filter for den slags, montro? ;-)

Gjest Testene sier lite
Skrevet

Jeg oppfattet det mer som eksemplifisering fra Gulla om tallstørrelser hun mener ikke sier noe om personligheten hennes - IQ-tallet er et, vekttallet, et annet, og for den saks skyld skostørrelsen et tredje.

Ok, jeg logger av nå:-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Ja, dette skrev jeg fordi Gulla nevnte noe om vekta si i denne tråden _til meg_ og det har hun gjort før til også.

Da fikk jeg inntrykk av hun gikk der og tror at jeg er så fryktelig opptatt av denne vekta hennes og det er jeg virkelig ikke.

Nå sier hun at jeg løper etter henne i denne tråden etter at jeg begynte å engasjere meg og ga et svar til Glimtipper.

Det blir helt håpløst dette her, hvis hun skal tro at jeg er ute etter henne hele tiden og får slik behov for å oute meg hver eneste gang.

Dette er tredje gang.

For ordens skyld - jeg var ikke klar over hvem du var. Da hadde jeg ikke svart deg.

Angående outing så er dette en presentasjon av deg selv som gjør at det å trekke konklusjonen at det er deg ikke er det samme som at _jeg_ outer deg. ''Jeg vet ikke hvilken tråd du sikter til og hva slags tall du sikter til, men jeg vet at jeg ikke har kommentert noe tall et sted, annet enn at det er mye tall i denne tråden.

Du mistenker meg for mye rart du. Det ville være dumt av meg å lyve om slike ting iom. at jeg vet at webmaster har mulighet til å følge med på om jeg snakker sant.

Jeg er ikke krigersk av meg og følger ikke etter deg og kaller deg "feite kjerring" fordi om du tydelig misliker meg. Skjønner? Jeg tåler at folk misliker meg. Og jeg tåler veldig godt at folk er uenige med meg. Hvis ikke kunne jeg ikke vært dol.

Det jeg derimot _ikke_ tåler, er at folk outer meg når jeg forsøker å skaffe meg et nytt nick. Jeg _vet_ at de som er her mest, vil kjenne meg igjen, men jeg har stolt på at de som er her mest ikke ville oute meg.

Det kan jeg ikke gjøre lenger og kommer til å stikke innom bare av og til med forskjellige nick. Det er egentlig helt greit for jeg begynte å føle at jeg brukte lite mye tid på dette. Men jeg hopper nok inn i tråder som er engasjerende og jeg kommer fortsatt til og si min mening. Ellrs er det ingen vits i å delta.

Men altså: Jeg kommer ikke til å løpe etter deg for å "ta deg" på dette med din vekt. Jeg er ikke 14 år.''

Hadde jeg villet oute deg hadde jeg feks skrevet rl navnet ditt! Det vil jeg selvsagt aldri gjøre. Jeg har ikke noe ønske om noen krig med deg og setter pris på om du kan vise meg den samme respekten som jeg forsøker å vise deg ved å holde meg unna. Men du må da fatte og begripe at det ikke er like lett å se at du er deg fra første innlegg. Dermed kan jeg ved et uhell svare deg på noe uten å vite at det er deg. Du får heller skrive inn øverst "ønsker ikke svar fra Gulla" el så skjønner jeg at det er deg og ligger unna.

Skrevet

Det har vært mye sletting av denne feiden :)

Skrevet

Ok, jeg logger av nå:-)

Greit, men kom tilbake snart:-D

Skrevet

Dette er tredje gang.

Jeg tror dere to bør holde dere unna hverandre. Min metode for å unngå bråk er å la være å svare de jeg ikke tror på eller vet at jeg uansett aldri kommer til å bli enig med. Jeg greier det for det meste;)

Skrevet

Det har vært mye sletting av denne feiden :)

*S* Og det er vel like før nå også:-)

Skrevet

Kanskje det bare er jeg som ser spøkelser på høylys dag...:)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Det hender jeg svarer henne ved et uhell når jeg ikke vet at det er henne - så tar det av hver enda gang. Jeg har bedt om sletting.

Jeg styrer alltid unna når jeg skjønner hvem det er, så jeg prøver...

*prøve hardere*

Skrevet

Kanskje det bare er jeg som ser spøkelser på høylys dag...:)

Tydeligvis IKKE! ;-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Takk :-)

Skostørrelsen glemte jeg å si noe om ja... Og høyden og hårlengden. :-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

*S* Og det er vel like før nå også:-)

Jeg har ihvertfall roooopt på det lenge nå.....

*roper på webbis en gang til*

Gjest Testene sier lite
Skrevet

Jeg har en plan om å unngå å svare såsant jeg kjenner henne igjen - så får vi se om det kan gi ønsket resultat :-)

Og takk det samme.

Det ville vært veldig fint i grunnen, når du er så tydelig paranoid når det gjelder meg.

Og du. Nå har du outet meg 3 ganger. Jeg sier det IGJEN. Jeg løper ikke etter deg og du har ingen rett til å oute meg.

Dette har du hørt før av webmaster. I et innlegg som nå er slettet.

Du får forholde deg til reglene du som alle andre.

Jeg vet jo også hvem du var før, men jeg ville ikke finne på å oute deg.

Skrevet

Holl høyden utenfor!! ;-)

Skrevet

holD!!!

Hva er det med meg i dag, da? Synes jeg setter norgesmesterskap i feilskrivinger - verre enn normalt;-)

Gjest Testene sier lite
Skrevet

Jeg tror dere to bør holde dere unna hverandre. Min metode for å unngå bråk er å la være å svare de jeg ikke tror på eller vet at jeg uansett aldri kommer til å bli enig med. Jeg greier det for det meste;)

Det er nok lurt:-)

Egentlig dumt, for jeg synes dama har mye å fare med. Vi er ikke enig i alt, men det burde egentlig ikke vært noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...