Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 holD!!! Hva er det med meg i dag, da? Synes jeg setter norgesmesterskap i feilskrivinger - verre enn normalt;-) Hehe - jeg ser det som et tegn på ekte engasjement jeg :-))) 0 Siter
morsan Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Hehe - jeg ser det som et tegn på ekte engasjement jeg :-))) Ja, har ikke tid til å få med meg fingrene for jeg har så mye jeg skulle ha sagt:-) Jeg lever etter regelen: "tale er gull og taushet er tull";-) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ja, har ikke tid til å få med meg fingrene for jeg har så mye jeg skulle ha sagt:-) Jeg lever etter regelen: "tale er gull og taushet er tull";-) Jøss - er vi tvillinger skilt ved fødselen eller noe? Jeg lever etter regelen om at det gjelder å tale før man tenker skal man få sagt noe... 0 Siter
morsan Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jøss - er vi tvillinger skilt ved fødselen eller noe? Jeg lever etter regelen om at det gjelder å tale før man tenker skal man få sagt noe... *S* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ikke noe Mensa på meg. Fikk bare 119 ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Ikke noe Mensa på meg. Fikk bare 119 ) *hvem trenger mensa?* 0 Siter
Babette Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ikke noe Mensa på meg. Fikk bare 119 ) Du får trøste deg med mensen i stedet. :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 *hvem trenger mensa?* Har klart meg bra uten hittil, så jeg klarer meg nok videre også ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Du får trøste deg med mensen i stedet. :-) Ja, den blir jeg vel ikke kvitt på en stund ) 0 Siter
Babette Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ja, den blir jeg vel ikke kvitt på en stund ) Nei, men du kan glede deg til det skjer. Jeg savner den ikke et sekund! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Nei, men du kan glede deg til det skjer. Jeg savner den ikke et sekund! kan jeg fint tenke meg ) 0 Siter
morsan Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Du får trøste deg med mensen i stedet. :-) LOL!! 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Gulla svarte deg og var helt enig med deg. Så gjorde hun en tabbe, antakelig uten å forstå det - hun trakk en analogi mellom IQ-tallet og det tallet man ser når man står på en vekt. Så svarte du at du aldri hadde sagt noe negativt om hennes vekt. Hun forsto fremdeles ikke hvem du var (tror jeg) og skrev at javel, så kjekt å vite at du, som er anonym, ikke har kommentert min vekt. Litt flåsete kanskje, men jeg tror hun mente å uttrykke forbauselse. Og så kom du med det lange innlegget som handlet bl.a. om outing. Da falt jo brikkene på plass for oss som vanker her omtrent daglig. Så jeg synes dere skal roe dere ned og fortelle forsikringsselskapene deres at dere er enige om skylddeling. Takk for oppklaring - slik det var. Jeg ser jo ikke etter den fruen der bak alle jeg svarer så når nicket er ukjent kan jeg jo ikke vite at det er hun som har gjemt seg - men vil vise at hun er der selvom hun har gjemt seg :-/ 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg tok testen med to skravlende unger rundt meg. De tallrekkene jeg skulle huske utenat ble veldig vanskelig pga det. Vel, uansett er jeg fornøyd med resultatet som ble 120. 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Gulla svarte deg og var helt enig med deg. Så gjorde hun en tabbe, antakelig uten å forstå det - hun trakk en analogi mellom IQ-tallet og det tallet man ser når man står på en vekt. Så svarte du at du aldri hadde sagt noe negativt om hennes vekt. Hun forsto fremdeles ikke hvem du var (tror jeg) og skrev at javel, så kjekt å vite at du, som er anonym, ikke har kommentert min vekt. Litt flåsete kanskje, men jeg tror hun mente å uttrykke forbauselse. Og så kom du med det lange innlegget som handlet bl.a. om outing. Da falt jo brikkene på plass for oss som vanker her omtrent daglig. Så jeg synes dere skal roe dere ned og fortelle forsikringsselskapene deres at dere er enige om skylddeling. Greit at noen faste skjønner hvem som skjuler seg bak nye nick, men det jeg da reagerer på er at noen bevisst bruker det gamle nicket - det er outing... Så ender det hele på barnehagestadiet, "hun begynte" - "Nei, hun begynte".... Herregud, jeg trodde vi var voksne mennesker her inne jeg... 0 Siter
Gjest ikke spill uskyldig Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Det ville vært veldig fint i grunnen, når du er så tydelig paranoid når det gjelder meg. Og du. Nå har du outet meg 3 ganger. Jeg sier det IGJEN. Jeg løper ikke etter deg og du har ingen rett til å oute meg. Dette har du hørt før av webmaster. I et innlegg som nå er slettet. Du får forholde deg til reglene du som alle andre. Jeg vet jo også hvem du var før, men jeg ville ikke finne på å oute deg. ''Jeg vet jo også hvem du var før, men jeg ville ikke finne på å oute deg.'' Nei vettu hva, var det ikke akkurat det du gjorde for noen dager siden? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Greit at noen faste skjønner hvem som skjuler seg bak nye nick, men det jeg da reagerer på er at noen bevisst bruker det gamle nicket - det er outing... Så ender det hele på barnehagestadiet, "hun begynte" - "Nei, hun begynte".... Herregud, jeg trodde vi var voksne mennesker her inne jeg... ''Herregud, jeg trodde vi var voksne mennesker her inne jeg...'' Det er det lenge siden jeg sluttet å tro! 0 Siter
morsan Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 ''Jeg vet jo også hvem du var før, men jeg ville ikke finne på å oute deg.'' Nei vettu hva, var det ikke akkurat det du gjorde for noen dager siden? *henter popcorn* 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Greit at noen faste skjønner hvem som skjuler seg bak nye nick, men det jeg da reagerer på er at noen bevisst bruker det gamle nicket - det er outing... Så ender det hele på barnehagestadiet, "hun begynte" - "Nei, hun begynte".... Herregud, jeg trodde vi var voksne mennesker her inne jeg... Det er vel alltid grunner for at folk vil skifte nick, og en bør generelt respektere dette, selv om en har viten eller mistanker. 0 Siter
Gjest Plutselig.. Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 ''Jeg vet jo også hvem du var før, men jeg ville ikke finne på å oute deg.'' Nei vettu hva, var det ikke akkurat det du gjorde for noen dager siden? Jeg kom med hentydninger, men da var jeg jo allerede outet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.