Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 og folket skal vel ut på by`n for å kose seg og slå ut håret? 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg er ikke sikker på hva helga kommer til å bringe. Håper egentlig på en stille og rolig helg. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ikke bestemt meg enda for hva som skjer i helga... En venninne og en kamerat som har bursdag, så vet jeg ikke helt hvem jeg vil til..Eller om jeg skal til begge..Hmm...Hehe, vanskelige valg her i livet ;0) Kanskje jeg tar det med ro... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ikke bestemt meg enda for hva som skjer i helga... En venninne og en kamerat som har bursdag, så vet jeg ikke helt hvem jeg vil til..Eller om jeg skal til begge..Hmm...Hehe, vanskelige valg her i livet ;0) Kanskje jeg tar det med ro... ''Kanskje jeg tar det med ro...'' Det tviler eg på! Kjøpt noen nye "klær" i det siste? :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg skal bruke helga til å male, men det er store sjanser for at jeg smaker litt på vinen om kvelden. Jeg skal ikke drikke så mye som snuttfolka 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg er ikke sikker på hva helga kommer til å bringe. Håper egentlig på en stille og rolig helg. Det hørtes kjedelig ut. Omtrent slik som eg har tenkt helga det der. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 ''Kanskje jeg tar det med ro...'' Det tviler eg på! Kjøpt noen nye "klær" i det siste? :-) Hehe, så du tviler på det ja ;0) Her om dagen, i forgårs, kjøpte jeg to topper. Til 9kroner stk!!!! Skikkelig kupp ;0) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Nei, i helga har jeg to konserter (igjen) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg skal bruke helga til å male, men det er store sjanser for at jeg smaker litt på vinen om kvelden. Jeg skal ikke drikke så mye som snuttfolka ''Jeg skal ikke drikke så mye som snuttfolka :)'' I kombinasjon med maling så ville nok ikkje det gått så bra! Eg kommer (forhåpentligvis) til å male eg også, så må eg lage til ett sidefelt til ytterdøra mi i glassbyggestein for eg venter nye dører og vinduer til uka. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Nei, i helga har jeg to konserter (igjen) Spennende...Musikk? Innstrument? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 ''Jeg skal ikke drikke så mye som snuttfolka :)'' I kombinasjon med maling så ville nok ikkje det gått så bra! Eg kommer (forhåpentligvis) til å male eg også, så må eg lage til ett sidefelt til ytterdøra mi i glassbyggestein for eg venter nye dører og vinduer til uka. Hva skal du male? Hvilken ytterdør har du valgt? Vi har også relativt ny ytterdør. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Spennende...Musikk? Innstrument? Det er som regel musikk på konsert, ja ;-) Korpset mitt skal ha schvær konsert, vi hadde generalprøve i kveld, og det ser ut til å bli bra! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Hva skal du male? Hvilken ytterdør har du valgt? Vi har også relativt ny ytterdør. Nei eg skal bare male noen aluminiumsbeslag som skal monteres på yttertaket, ikkje noe spennende. Eg har kjøpt to "Lene" Diplomat ytterdører (kampanjedører/billige) som ser ut som denne, bare at eg skal lage sidefeltet sjøl med 10 hele og 10 halve glassbyggestein. http://www.diplomat.no/img/cache/classic_tofloeyet_sidefelt_ytterdoer_-1326884130_0_Big.jpg Hadde ikkje råd til bedre/dyrere dører da eg har mange "jern i ilden" for tiden, og har ytterligere bestillt (skal bytte) 9 vinduer og 1 tofløya terassedør (av god kvalitet). 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Nei eg skal bare male noen aluminiumsbeslag som skal monteres på yttertaket, ikkje noe spennende. Eg har kjøpt to "Lene" Diplomat ytterdører (kampanjedører/billige) som ser ut som denne, bare at eg skal lage sidefeltet sjøl med 10 hele og 10 halve glassbyggestein. http://www.diplomat.no/img/cache/classic_tofloeyet_sidefelt_ytterdoer_-1326884130_0_Big.jpg Hadde ikkje råd til bedre/dyrere dører da eg har mange "jern i ilden" for tiden, og har ytterligere bestillt (skal bytte) 9 vinduer og 1 tofløya terassedør (av god kvalitet). OI, den var fin! Blir nok veldig flott! :0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Nei eg skal bare male noen aluminiumsbeslag som skal monteres på yttertaket, ikkje noe spennende. Eg har kjøpt to "Lene" Diplomat ytterdører (kampanjedører/billige) som ser ut som denne, bare at eg skal lage sidefeltet sjøl med 10 hele og 10 halve glassbyggestein. http://www.diplomat.no/img/cache/classic_tofloeyet_sidefelt_ytterdoer_-1326884130_0_Big.jpg Hadde ikkje råd til bedre/dyrere dører da eg har mange "jern i ilden" for tiden, og har ytterligere bestillt (skal bytte) 9 vinduer og 1 tofløya terassedør (av god kvalitet). Vi har også dør fra Diplomat. Den heter Sandra og du finner den her: http://www.diplomat.no/pdf/Ytterdorer%202007%20pr%2012Mars.pdf Du ser det ikke så godt på det lille bildet, men den er buet oppe. Den er i et større bilde lenger nede på siden. Det blir sikkert stilig med disse glassteinene. Du høres så utrolig handy ut som gjør alt selv. *Imponert* 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Kjære spetakkel!! Enda godt de har alkohol innabords ",) Jeg har vett til å holde meg på beina når æ drikker Det så ut som det ble knekt noen nakker på den filmen. Hyler her jeg sitter når jeg ser slikt! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Det er som regel musikk på konsert, ja ;-) Korpset mitt skal ha schvær konsert, vi hadde generalprøve i kveld, og det ser ut til å bli bra! Gikk det bra med Generalen da? Ps! Lenge siden eg har vært på konsert no. he.he... 0 Siter
morsan Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Hvor ble det av tråden om krig og fred og religionspolitikk og sån? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Gikk det bra med Generalen da? Ps! Lenge siden eg har vært på konsert no. he.he... Joda, de spilte noenlunde greit. Håper bare de ikke lar seg vippe av pinnen, de er ganske uerfarne, så man vet aldri ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Nei eg skal bare male noen aluminiumsbeslag som skal monteres på yttertaket, ikkje noe spennende. Eg har kjøpt to "Lene" Diplomat ytterdører (kampanjedører/billige) som ser ut som denne, bare at eg skal lage sidefeltet sjøl med 10 hele og 10 halve glassbyggestein. http://www.diplomat.no/img/cache/classic_tofloeyet_sidefelt_ytterdoer_-1326884130_0_Big.jpg Hadde ikkje råd til bedre/dyrere dører da eg har mange "jern i ilden" for tiden, og har ytterligere bestillt (skal bytte) 9 vinduer og 1 tofløya terassedør (av god kvalitet). Den døra var jo kjempefin. Tør jeg spør hvor den var billig hen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.