Lillemus Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Nei eg skal bare male noen aluminiumsbeslag som skal monteres på yttertaket, ikkje noe spennende. Eg har kjøpt to "Lene" Diplomat ytterdører (kampanjedører/billige) som ser ut som denne, bare at eg skal lage sidefeltet sjøl med 10 hele og 10 halve glassbyggestein. http://www.diplomat.no/img/cache/classic_tofloeyet_sidefelt_ytterdoer_-1326884130_0_Big.jpg Hadde ikkje råd til bedre/dyrere dører da eg har mange "jern i ilden" for tiden, og har ytterligere bestillt (skal bytte) 9 vinduer og 1 tofløya terassedør (av god kvalitet). Den var jo kjempefin! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Sikkert ikke, hehe. Men disse her har drukket før, de drikker nok altfor mye over lengre tid og derfor havner de så jævlig utpå. Jeg er ekstra glad for at jeg drikker beskjedent, når jeg ser dette:-) Jeg også. Var på en skikkelig snurr (til meg å være), tidligere i høst - men jeg blir svingstang av å lukte på ei kork ;-) Det går vinter og vår mellom hver gang jeg drikker. Og da begrenser det seg stort sett til et par vodka + sitronbrus, eller tyrkisk peppershot. Øl og vin, det liker jeg ikke. 0 Siter
mrxx Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226571790' post='4013950] Jeg også. Var på en skikkelig snurr (til meg å være), tidligere i høst - men jeg blir svingstang av å lukte på ei kork ;-) Det går vinter og vår mellom hver gang jeg drikker. Og da begrenser det seg stort sett til et par vodka + sitronbrus, eller tyrkisk peppershot. Øl og vin, det liker jeg ikke. Jeg kan drikke det meste, men i beskjedne mengder. Det er svært godt dagen etter i alle fall:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jeg kan drikke det meste, men i beskjedne mengder. Det er svært godt dagen etter i alle fall:-) Helt enig :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 *Veldig glad for at kjæresten er så godt som avholds - og Lillemus selv også* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226560109' post='4013842] Har du knulla naboen? ;-) Det skjer rett som det er. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Hehe, han så ikke så aller verst ut med en gang, han klarte jo å stå rolig, men han skulle aldri i verden ha bøyd seg:-) De klarer ikke å ta seg for heller og kjører hode i bakken så det synger. He.he...Nei det var nok ikkje så lurt å bøye seg. Ps! Eg har prøvd å sykle i fylla en gang, det gikk ikkje så bra med havna ikkje på Yotube. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Den var jo kjempefin! Ser forsåvidt ut slik som eg hadde tenkt meg, men ifølge ekspertene så skal visst de billigdørene være av dårlig kvalitet. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 *Veldig glad for at kjæresten er så godt som avholds - og Lillemus selv også* Har ikkje drukket på lenge eg heller. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Det skjer rett som det er. Ja, hvorfor sitte på godene alene, hehe! Det er bedre når det deles ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 He.he...Nei det var nok ikkje så lurt å bøye seg. Ps! Eg har prøvd å sykle i fylla en gang, det gikk ikkje så bra med havna ikkje på Yotube. Grunnen til at du ikke havnet på Youtube er fordi du er så gammel at det ikke fantes mb med kamera da du var ung:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Grunnen til at du ikke havnet på Youtube er fordi du er så gammel at det ikke fantes mb med kamera da du var ung:-) Det har du rett i, men eg var gammel (og sprek) under den omtalte sykkelturen. 0 Siter
mrxx Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Det har du rett i, men eg var gammel (og sprek) under den omtalte sykkelturen. Her var det to motsetninger, gammel og sprek, jeg tror du har fått Alzheimer også:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.