Gjest tilje Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Har noen tips til adventskalender/julekaleder til en 5 år gammel jente? Helst ikke sjokolade.. Og jeg får ikke laget noe særlig heller så lenge jeg rusler rundt her med brekt arm :-(. 0 Siter
Spirello Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Hårnips, strømpebukse, vanter/votter/lue, billige plagg, utstyr/klær til dukkr hun leker med, lego, opplevelser f.eks. teater, tar på skøytebanen/badelad/offentlig bad, pepperkakebaking eller "gavekort" på andre opplevelser hun vil like (kino, akedag med deg/dere?) Hobbyting, perler, eller deler av et perlesett (sånn eske med alt mulig kan du dele opp i flere pakker), dvd... Kinderegg (LITT godis må da være lov, i helgene i hvert fall..) 0 Siter
Gjest tilje Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Hårnips, strømpebukse, vanter/votter/lue, billige plagg, utstyr/klær til dukkr hun leker med, lego, opplevelser f.eks. teater, tar på skøytebanen/badelad/offentlig bad, pepperkakebaking eller "gavekort" på andre opplevelser hun vil like (kino, akedag med deg/dere?) Hobbyting, perler, eller deler av et perlesett (sånn eske med alt mulig kan du dele opp i flere pakker), dvd... Kinderegg (LITT godis må da være lov, i helgene i hvert fall..) Her var det masse fine ideer.. Men jeg får gjort så lite om dagen da den forbaska armen er inni en stor hard gips.. Noe hemma kan man si.. Jeg har kjøpt den kinder kalenderen en gang. Men ho liker ikke den ene sjokoladen som er inni den, og ho ble veldig skuffa de dagene ho fikk den.. Så litt sjokolade er lov :-) Finnes ikke kalender med "små ting" for jenter, vet du? 0 Siter
Spirello Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Her var det masse fine ideer.. Men jeg får gjort så lite om dagen da den forbaska armen er inni en stor hard gips.. Noe hemma kan man si.. Jeg har kjøpt den kinder kalenderen en gang. Men ho liker ikke den ene sjokoladen som er inni den, og ho ble veldig skuffa de dagene ho fikk den.. Så litt sjokolade er lov :-) Finnes ikke kalender med "små ting" for jenter, vet du? Mener jeg så en prinsessekalender eller noe sånt med småting i på BR leker i fjor, da jeg skulle kjøpe kalender til poden min.. men sjekket ikke den ut nærmere, da jeg har en guttunge på 3,5 år passet den ikke helt Hør med damene på foreldre for småbarn forum, de vet det meste 0 Siter
Spirello Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 http://www.kelkoo.no/drilldown~168001/Adventskalender,Diverse er jo lov å jukse litt med knekt arm. God bedring Du baker vel sju slag i år, med en arm? Skulle bare mangle hihi.. 0 Siter
Gjest tilje Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Mener jeg så en prinsessekalender eller noe sånt med småting i på BR leker i fjor, da jeg skulle kjøpe kalender til poden min.. men sjekket ikke den ut nærmere, da jeg har en guttunge på 3,5 år passet den ikke helt Hør med damene på foreldre for småbarn forum, de vet det meste Takk for tips. Da legger jeg inn et innlegg på foreldre-småbarn.. 0 Siter
Gjest tilje Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 http://www.kelkoo.no/drilldown~168001/Adventskalender,Diverse er jo lov å jukse litt med knekt arm. God bedring Du baker vel sju slag i år, med en arm? Skulle bare mangle hihi.. He he... Å ja, her blr det sju slag.. Syns det finnes mye godt og ferdig pakket i butikken.. ;-) Men må nok lage litt pepperkaker og små kaker for dattera mi sin skyld.. Blir nok ikke de lekreste kakene, men men.. Får engasjere gubben litt og.. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.