Gjest lilletuulla Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jeg har noe på gang med en kar. Møttes for ca 1 og en halv måned siden, og alt er supert. Vi har ikke møtt hverandres venner enda. Denne karen driver med ulike kampsporter, en av dem er kung fu. Han fikk meg til å begynne på selvforsvarskurs, og det viser jeg at jeg trives veldig godt med kampsport. Treneren min sier at jeg burde virkelig vurdere å prøve en time, og alle driver og maser om at jeg må komme på timen nå til helga, og jeg har jo lyst å prøve. MEN jeg er så usikker på hvordan jeg skal behandle denne karen jeg har noe på gang med offentlig! Blir bare nervøs av tanken på å komme et sted der alle er bekjente og venner av han. Noen av de på kurset kjenner meg, og alle kjenner han, men ingen vet at vi kjenner hverandre. hjeeeelp... Noen tips? 0 Siter
mrxx Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Tips? Ta det med ro og slutt å analysere alt som kan skje. Oppfør deg normalt, verre er det faktisk ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.