Gå til innhold

Hvor re opp til mormor/morfar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sengen deres er DERES. Jeg syns det ville vært rart å bruke et annet par sin dobbeltseng. Gjestesengen høres da helt grei ut, om ikke en eller begge av dine foreldre er veldig stor/tung.

Gjest selvsagt i den beste brede sengen
Skrevet

Ja, jeg synes du skal gi dem den beste sengen.

Selv om jeg forstår at du har følelser rundt å ha soverommet ditt for deg selv, så synes jeg det er viktigere å tilby besteforeldrene den beste sengen, særlig når den står ledig.

Og det er jo forberedt, slik at du har tid til å rydde, re opp med annen pute og dyne hvis du føler for det osv, og gjøre rommet litt mer som et gjesterom for helgen.

At de skal ha den beste sengen som står ledig, er et viktigere enn å ta hensyn til dine følelser (som jeg ikke synes er sære, så lenge de ikke hindrer deg i å være raus).

Skrevet

Hadde redd opp sengen våres.. selv om den er våres. Synes det hadde vært rart å gi dem gjesteseng når de kunne lånt soverommet. Men jeg skjønner på en måte hva du mener og, men dere skal jo ikke ligge der med dem. :) Nytt sengetøy, og gjestedyner/puter hvis du vil ha deres for dere selv.

Skrevet

Den ene gangen mine foreldre passet barna hjemme hos oss i flere dager, brukte de dobbeltsengen vår.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''120 cm seng er for lite hvis to voksne skal ligge godt!''

Det kommer an på to ting:

1. madrassen - om den er for myk så ruller den tyngste ned på midten og den letteste blir liggende på 1/3 av plassen enten klemt inn mot veggen eller balanserende på kanten

og

2. hvor forelsket man er. ;o)

''2. hvor forelsket man er. ;o)''

Er man forelsket nok er en seng på 90 cm nok. :-)

Skrevet

Jeg hadde gjort klar til dem på jenterommet. Dobbeltsenga er vår, og bare vår :o)

Skrevet

Jeg hadde redd opp på soverommet vårt om vi ikke var hjemme. Til mormor/morfar eller andre gjester.

Gjest svigermora
Skrevet

Jeg er både mormor og farmor og passer ofte barnebarn. Jeg hadde IKKE likt å ligge i sønn/datters dobbeltseng. Sover alltid i gjesteseng eller på sofa, evt. på barnerom.

Skrevet

''120 cm seng er for lite hvis to voksne skal ligge godt!''

Det kommer an på to ting:

1. madrassen - om den er for myk så ruller den tyngste ned på midten og den letteste blir liggende på 1/3 av plassen enten klemt inn mot veggen eller balanserende på kanten

og

2. hvor forelsket man er. ;o)

og jeg føyer til et par punkter til:

3. Hvor gammel man er

og

4. hvor bred/tykk man er.'

Og da punkt 3 og 4 har en tendens til å opptre samtidig, er det desto større grunn til å la to gamle slippe å dele en så smal seg.

Skrevet

Jeg er både mormor og farmor og passer ofte barnebarn. Jeg hadde IKKE likt å ligge i sønn/datters dobbeltseng. Sover alltid i gjesteseng eller på sofa, evt. på barnerom.

Det ble på barnerommet, i den 120 cm - senga. Hadde gått fint det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...