Gå til innhold

Brokeback Mountain

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppskrytt var den, men en veldig bra film likevel.

Terningkast 4 spør du meg, og da er eg snill.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

7

• Bookworm

7

• Babette

4

• hidi, the scorpion

3

Skrevet

Noen hater filmen - ikke fordi de synes den er dårlig i seg selv, men fordi de ikke fikser å se homofil kjærlighet. Det var vel det GA mente med innlegget sitt.

Eg klarer fint å se en film med homofil kjærlighet.

Men når de omtrent spytter hverandre inn i rævhålet før de går i gang, ja da setter eg potetgullet i vrangstrupen!

Skrevet

Men når de omtrent spytter hverandre inn i rævhålet før de går i gang, ja da setter eg potetgullet i vrangstrupen!

Jeg husker ikke sexscenene. Mulig jeg har fortrengt dem? ;)

Uansett ville du kanskje reagert tilsvarende på en slik sexscene mellom to heterofile også?

Skrevet

Terningkast 4 spør du meg, og da er eg snill.

Ja det er et passende terningkast. Men en litt spesiell firer da. En med litt glitter på:o)

Skrevet

Jeg synes egentlig det som var verst var at hun ikke oppdrar sønnen sin til å være litt mer tolerant overfor andre menneskers følelsesliv

Det er jeg enig med deg i, men det kan også være vanskelig... Alle foreldre overfører sine holdninger til barna, og holdninger og fordommer er det vanskelig å gjøre noe med.

Jeg sier ikke at det er riktig, men slik er det....

Skrevet

Du synes de burde hatt glidemiddel på innerlomma bare sånn i alle tilfelle?:o)

Du har vel det du og da formoder jeg:o)

Skrevet

''Er vi ikke kommet lenger her i Norge?''

Hva mener du med det?

Eg syns filmen var utrolig oppskrytt, det var ei veldig flott scene der ved ei elv og noe greier ellers var det midt på treet.

Ja, men det er jo forskjell på å si at den er oppskrytt og å uttrykke at den er kvalm da..

Skrevet

Jeg synes egentlig det som var verst var at hun ikke oppdrar sønnen sin til å være litt mer tolerant overfor andre menneskers følelsesliv

Veldig enig...

Skrevet

Ja det er et passende terningkast. Men en litt spesiell firer da. En med litt glitter på:o)

Nei en helt vanlig firer. :-)

Terninkast 4 = Greit nok

Skrevet

Du synes de burde hatt glidemiddel på innerlomma bare sånn i alle tilfelle?:o)

Du har vel det du og da formoder jeg:o)

''Du synes de burde hatt glidemiddel på innerlomma bare sånn i alle tilfelle?:o)''

Nei!

Eg syns klipper og reggisør burde blitt enige om å kutte eller utelate den scenen.

''Du har vel det du og da formoder jeg:o)''

Bare når eg er på telttur.

Skrevet

Ja, men det er jo forskjell på å si at den er oppskrytt og å uttrykke at den er kvalm da..

Ja, det har ikkje eg nekta på.

Skrevet

Jeg synes filmen var et stillestående, forutsigbart og kjedelig gjesp, og skrudde av før den var ferdig. Filmer om homofil kjærlighet har jeg ingenting i mot, men hvis man først er litt homofob kan jeg forstå at rett-på-sak-scenen i teltet kunne være sterk kost.

Takk og pris at det er flere som synes den filmen var ubegripelig kjedelig og oppskrytt!

Gjest Astroide
Skrevet

Vi er nok ikke det.

Veldig veldig mange skaphomofobe som mest bare later som de er liberale.

Skrevet

Nydeligste filmen jeg har sett i mitt liv! Må se den igjen snart, tror jeg.

Skrevet

Takk og pris at det er flere som synes den filmen var ubegripelig kjedelig og oppskrytt!

Jeg øver meg på å lage smilefjes. Er dette riktig?

:-)

Skrevet

Jeg øver meg på å lage smilefjes. Er dette riktig?

:-)

Veldig pent smil, Babette.

Det går også an å bruke o-en som nese:

:o)

Skrevet

Veldig pent smil, Babette.

Det går også an å bruke o-en som nese:

:o)

OK. Kan man le med åpen munn?

Skrevet

OK. Kan man le med åpen munn?

Åjada:

:oD

Og blunke:

;o)

Og rekke tunge:

:oP

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...