Babette Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Åjada: :oD Og blunke: ;o) Og rekke tunge: :oP Du verden. Her er jo mange muligheter! Dette minner meg om et klovnekurs (!) jeg var på en gang, der vi fikk instruksjon om å velge mimikk, stemme og latter på en skala fra 1-10, der 10 var hemningsløs gapskratt. Dette var spesielt morsomt hvis selve historien var alvorlig og ble fortalt med en tier, eller en vits som ble fortalt med gravalvorlig stemme og uten å fortrekke en mine (1). Vi kunne også få kommando om å gå rett over fra 10 til 1 og tilbake uten å bryte av i fortellingen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226676046' post='4014775] Jeg har tydeligvis gått glipp av en film jeg burde se... Vi har'n, du får stikke innom og låne den. Men den er langdryg... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Vi har'n, du får stikke innom og låne den. Men den er langdryg... Ok 0 Siter
mirami Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Jeg har ikke noe i mot homofile, men synes ikke den var så bra for det. Den var kanskje litt "rå", husker jeg ble litt overraska av en sex-scene helt i starten, for hadde venta meg en koselig, romantisk film.. Og synes ærlig talt hovedpersonen var usympatisk.. Liker best filmer der hovedpersonen er en helt.. Men det er jo såklart hver sin smak.. Det må jo være lov å si at man ikke liker filmen selv om homofile er med? 0 Siter
Colette Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Jeg har ikke noe i mot homofile, men synes ikke den var så bra for det. Den var kanskje litt "rå", husker jeg ble litt overraska av en sex-scene helt i starten, for hadde venta meg en koselig, romantisk film.. Og synes ærlig talt hovedpersonen var usympatisk.. Liker best filmer der hovedpersonen er en helt.. Men det er jo såklart hver sin smak.. Det må jo være lov å si at man ikke liker filmen selv om homofile er med? Jeg skjønner ikke at noen kan ha hengt seg opp i denne scenen. Den eneste sexscenen som finnes i filmen. Og slike detaljer som spytt som glidemiddel- det har gått meg hus forbi. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Jeg har ikke noe i mot homofile, men synes ikke den var så bra for det. Den var kanskje litt "rå", husker jeg ble litt overraska av en sex-scene helt i starten, for hadde venta meg en koselig, romantisk film.. Og synes ærlig talt hovedpersonen var usympatisk.. Liker best filmer der hovedpersonen er en helt.. Men det er jo såklart hver sin smak.. Det må jo være lov å si at man ikke liker filmen selv om homofile er med? Selvfølgelig. Men jeg reagerte på at kollegaen min ikke likte filmen FORDI det handlet omkjærlighet mellom to menn. Hadde det vært et hetrofilt par som aldri fikk hverandre hadde det vært ok. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Nei fy faen! En film om homser burde vært forbudt, det er bare kvalmt! Skjønner helt ærlig ikke hvordan noen kan synes sånt er rørende? 0 Siter
Gjest Bjølsen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Nei fy faen! En film om homser burde vært forbudt, det er bare kvalmt! Skjønner helt ærlig ikke hvordan noen kan synes sånt er rørende? Welcome back! Forretningsreise? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.