mariaflyfly Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Guttungen har et par Converse som ikke ser ut i måneskinn etter i høst. Har noen forsøkt å putte slike i vaskemaskina på 40 grader? Og blei de i så fall noen gang reine igjen? 0 Siter
annegunn Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Jeg har vasket andre tøysko i maskin, det har gått fint. Og de har blitt rene - men nå er det mulig jentungen er litt mindre brutal mot skoene sine enn Lillemann. Renere blir de neppe, ihvertfall... Jeg har vasket joggesko i semsket skinn også. Det var mindre vellykket - dvs de ble rene, men en smule stive. Men nå skoene er så gråbrune at man ikke bruker dem lengre har jeg ingen skrupler med å ta sjansen. 0 Siter
ilaria Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Jeg har flere par Converse som jeg har vasket opp til flere ganger. Går helt fint! Jeg har bare kjørt dem på 30 grader, men tror ikke 40 skader. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.