Gå til innhold

Baltic Air

Anbefalte innlegg

Gjest Cinderellla
Skrevet

Jeg skal fly fra Oslo til Riga også derfra videre 3 timer... med Baltic Air....dette er et flyselskap jeg aldri har reist med før...Noen som har reist med de? Hva er erfaringene med dette flyselskapet? Jeg har kun en time på meg i Riga før neste fly går...håper jeg rekker det...

Skrevet

Vi har reist med BalticAir tidligere, og vært kjempefornøyde.

Det er jo et lavprisselskap, som f.eks. Norwegian, men vi fikk veldig god service, god bagasjehåndtering m.m.

Husker spesielt at de ga litt ekstra oppmersomhet til datteren vår, som var knapt 6mnd på den ene tur/returer. De hadde til og med en liten overraskelse/leke til henne - populært.

Reiser gjerne med de igjen.

Skrevet

Jeg har litt negative erfaringer med Baltic Air, men det var på forhånd. Som at prisen på billettene plutselig ble 100 kroner dyrere da jeg skulle skrive inn kortnummeret for å betale dem og at jeg fikk en sms noen uker på forhånd om endring i flytidene.. Og opplevde også dårlig kundeservice da jeg måtte endre dato på billettene, måtte ringe et utenlandsk nummer det var vanskelig å kommunisere siden personen i den andre enden ikke kunne så bra engelsk og i tillegg et svært høyt gebyr så jeg endte opp med å måtte kjøpe helt nye billetter for det var billigere.. Men det er vel slik det er med billig selskaper:)

Gjest Cinderellla
Skrevet

Vi har reist med BalticAir tidligere, og vært kjempefornøyde.

Det er jo et lavprisselskap, som f.eks. Norwegian, men vi fikk veldig god service, god bagasjehåndtering m.m.

Husker spesielt at de ga litt ekstra oppmersomhet til datteren vår, som var knapt 6mnd på den ene tur/returer. De hadde til og med en liten overraskelse/leke til henne - populært.

Reiser gjerne med de igjen.

Takk for svar mirami og rudolfine :)))

Ser ut som jeg er trygg da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...