Lotte :o) Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Velfortjent seier til den lille blonde! :-) Guttungen på 8 år er i ekstase, hehe! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Det er alle her også 5-åringen fikk se hele finalen i dag, he he. 0 Siter
Colette Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Veldig velfortjent ja! :0) Mye mulig at det var velfortjent. Eller kanskje ikke, i og med at det er jobben hennes å danse og opptre. I mine øyne: Den minst sjarmerende og "totalt uten personlighet" som har vunnet denne konkurransen noensinne. Hun gjorde bare alt riktig, og man visste på forhånd hvoran det ville se ut. Til og med vinkingen, var den samme :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Mye mulig at det var velfortjent. Eller kanskje ikke, i og med at det er jobben hennes å danse og opptre. I mine øyne: Den minst sjarmerende og "totalt uten personlighet" som har vunnet denne konkurransen noensinne. Hun gjorde bare alt riktig, og man visste på forhånd hvoran det ville se ut. Til og med vinkingen, var den samme :-) Eller er vi sjalue? ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Mye mulig at det var velfortjent. Eller kanskje ikke, i og med at det er jobben hennes å danse og opptre. I mine øyne: Den minst sjarmerende og "totalt uten personlighet" som har vunnet denne konkurransen noensinne. Hun gjorde bare alt riktig, og man visste på forhånd hvoran det ville se ut. Til og med vinkingen, var den samme :-) Det er da en viss forskjell på å danse disco og selskapsdans ) Jeg synes også hun er sjarmerende, men det er da en smaksak. 0 Siter
Colette Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Eller er vi sjalue? ) Nei, det er jeg overhodet ikke. Hva skulle det være å være sjalu på? Jeg synes hun er ekkel, og ikke minst virker hun stokk dum :-( 0 Siter
Colette Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Det er da en viss forskjell på å danse disco og selskapsdans ) Jeg synes også hun er sjarmerende, men det er da en smaksak. Ja, hvis det er sjarmerende å være monoton og ensformig....Hun er jo helt lik hele tiden. Synes du hun var sjarmerende med "My boobs are ok" også? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Ja, hvis det er sjarmerende å være monoton og ensformig....Hun er jo helt lik hele tiden. Synes du hun var sjarmerende med "My boobs are ok" også? Ja, hun var da sjarmerende da også, selv om låta var litt spesiell. Jeg synes virkelig hun har kommet seg etter hun kom seg fra plateselskapet. De hadde mye makt over henne, og det var de som bestemte at hun skulle være "blond". 0 Siter
Colette Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Ja, hun var da sjarmerende da også, selv om låta var litt spesiell. Jeg synes virkelig hun har kommet seg etter hun kom seg fra plateselskapet. De hadde mye makt over henne, og det var de som bestemte at hun skulle være "blond". Joda, en viss framgang er det :-) Men den er minimal i mine øyne :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Joda, en viss framgang er det :-) Men den er minimal i mine øyne :-) Jeg liker Tore Andre Flo kjempegodt. Noe så sympatisk som han skal en leite lenge etter, men denne gangen stemte jeg på Lene Alexandra fordi jeg syntes hun fortjente å vinne. At Tore Andre kom på 2. plass må da være en seier i seg selv. Jeg tror de fleste vet om minst et par stykker til som danset langt bedre enn han. Likevel er konkurransen slik at en selv velger hvilke kriterier en stemmer ut fra ) Det har hendt at jeg har stemt ut fra hjertet selv. 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Å er det slutt? Jaja, ferdig med maset for denne gang... 0 Siter
Colette Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Å er det slutt? Jaja, ferdig med maset for denne gang... Du virke så blid og glad du, Bookworm :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Eller er vi sjalue? ) Hvorfor er det slik at så fort kvinner kritiserer andre kvinner, så må den eneste grunnen være sjalusi??? 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Du virke så blid og glad du, Bookworm :-) Har kanskje mine grunner til ikke å være på topp humørmessig ja... Men at jeg kritiserer klissefilmer, amatørdansekonkurranser og bondekjærlighet på TV, sier vel egentlig ikke så mye om mitt generelle humør..? 0 Siter
Colette Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Hvorfor er det slik at så fort kvinner kritiserer andre kvinner, så må den eneste grunnen være sjalusi??? Det samme slo meg. Er man primitiv, så er man primitiv :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Mye mulig at det var velfortjent. Eller kanskje ikke, i og med at det er jobben hennes å danse og opptre. I mine øyne: Den minst sjarmerende og "totalt uten personlighet" som har vunnet denne konkurransen noensinne. Hun gjorde bare alt riktig, og man visste på forhånd hvoran det ville se ut. Til og med vinkingen, var den samme :-) Her er jeg uenig med deg. Synes hun har personlighet, og hun mestret alle dansene bra. At hun er mer komfortabel bak kameraet, er bare positivt i en slik setting. Syns det er ei flott jente, med masse liv :0) 0 Siter
Colette Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Her er jeg uenig med deg. Synes hun har personlighet, og hun mestret alle dansene bra. At hun er mer komfortabel bak kameraet, er bare positivt i en slik setting. Syns det er ei flott jente, med masse liv :0) Oh yes...Jeg må bare respektere det. Men jeg synes det er helt utroluig hva verden sluker av idoler :-( 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Oh yes...Jeg må bare respektere det. Men jeg synes det er helt utroluig hva verden sluker av idoler :-( Nå har jeg ikke sagt hun er idolet mitt. Bare for å ha det på det rene ;0) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Her er jeg uenig med deg. Synes hun har personlighet, og hun mestret alle dansene bra. At hun er mer komfortabel bak kameraet, er bare positivt i en slik setting. Syns det er ei flott jente, med masse liv :0) Hadde du sagt noe annet, så hadde jeg blitt sjokkert! Du er en slik "dilter", og det kommer du til å være resten av ditt liv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.