Gå til innhold

Gratulerer Lene Alexandra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg uenig med deg.

Synes hun har personlighet, og hun mestret alle dansene bra.

At hun er mer komfortabel bak kameraet, er bare positivt i en slik setting.

Syns det er ei flott jente, med masse liv :0)

Du snakket om personlighet? Hvor ser du den? Jeg ser et plastikkmenneske som oppfører seg som en robot.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

15

• Bookworm

9

• morsan

6

• AneM1365380603

5

Skrevet

Hadde du sagt noe annet, så hadde jeg blitt sjokkert! Du er en slik "dilter", og det kommer du til å være resten av ditt liv...

Okidoki....

Skrevet

Du snakket om personlighet? Hvor ser du den? Jeg ser et plastikkmenneske som oppfører seg som en robot.

Det ser ikke jeg. Jeg ser ei livlig jente, som var flink til å danse.

:0)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorfor er det slik at så fort kvinner kritiserer andre kvinner, så må den eneste grunnen være sjalusi???

Ser ikke mora2 som sjalu, hun følger bare etter.....

Skrevet

Helloooo...Dårlig dag Hidi?

Jeg syns Lene var en verdig vinner.

Skrevet

Hun er flink til å danse, ja. Men en verdig vinner er noe helt annet.

Skrevet

Hun er svært uberegnelig. Ta det ikke personlig. Hun har også blitt utestengt pga svært uhøflige meldinger på dol--

Skrevet

Om alle hadde vært enige, hadde det jo ikke blitt noen konkuranse ;0)

Skrevet

Hun er svært uberegnelig. Ta det ikke personlig. Hun har også blitt utestengt pga svært uhøflige meldinger på dol--

Hmm...Jaja, mister ikke nattsøvnen av den grunn :0)

Takker!

AneM1365380603
Skrevet

Det kommer jo an på øyet som ser ;) Det var forresten veldig jevnt, overraskende jevnt.

Skrevet

Jeg synes du skal skjerpe deg nå, hidi. Ingen grunn til å bli ufin :-(

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

Hvem er mer verdig vinner i en dansekonkurranse enn den som danser best da?

Skrevet

Hvem er mer verdig vinner i en dansekonkurranse enn den som danser best da?

Den som også leggger litt sjel i det, kanskje?

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

Den som også leggger litt sjel i det, kanskje?

Og det mener du hun ikke har gjort med timer av trening for å få dette til? At du ikke liker Lene basert på hva du har sett av henne inntil nå (hvis du ikke kjenner henne privat da) gjør ikke at du kjenner hennes sjel :)

Skrevet

Og det mener du hun ikke har gjort med timer av trening for å få dette til? At du ikke liker Lene basert på hva du har sett av henne inntil nå (hvis du ikke kjenner henne privat da) gjør ikke at du kjenner hennes sjel :)

Vilje til trening og gode resultater er ikke det samme som "sjel". Jeg har ikke sett at hun har lagt sin sjel i det hun har gjort i denne konkurransen. Slik som de andre vinnerne har gjort. Hun griper meg ikke i hjertet - hun bare danser- riktig :-(

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

Vilje til trening og gode resultater er ikke det samme som "sjel". Jeg har ikke sett at hun har lagt sin sjel i det hun har gjort i denne konkurransen. Slik som de andre vinnerne har gjort. Hun griper meg ikke i hjertet - hun bare danser- riktig :-(

Hun har i mine øyne lagt sin "sjel" i dette i form av innsats som har gitt gode resultater. Det ser tydelig andre også for hun vant ;)

Skrevet

Hun har i mine øyne lagt sin "sjel" i dette i form av innsats som har gitt gode resultater. Det ser tydelig andre også for hun vant ;)

Vi ser det tydeligvis forskjellig. Greit nok :-) Jeg synes det er synd at hun vant. Fordi hun aldri rørte meg, eller ga meg gåsehud da hun danset. Det var mer slik: Ja, nå danser hun, og da vet vi hvordan det ser ut:-) Rett og slett: Ingen følelser. Og det har de andre vinnerne av denne kokurransen gitt meg.

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

Vi ser det tydeligvis forskjellig. Greit nok :-) Jeg synes det er synd at hun vant. Fordi hun aldri rørte meg, eller ga meg gåsehud da hun danset. Det var mer slik: Ja, nå danser hun, og da vet vi hvordan det ser ut:-) Rett og slett: Ingen følelser. Og det har de andre vinnerne av denne kokurransen gitt meg.

Vi ser det klart forskjellig og jeg er ikke den store tilhengeren av dette programmet (har vel kun sett et par episoder denne runden). Men jeg så finalen i dag og hun danset definitivt best. Flo er en sjarmør og jeg lo godt av hans særegne dansestil, men jeg synes at den beste danseren bør vinne når de to sto igjen i finalen.

Ellers vil jeg gi hennes dansepartner en tier for en fantastisk kropp hehe. Han har kanskje ikke så mye av den "sjelen" du etterlyser han heller, men han kan danse og er en fryd for øyet ;)

Skrevet

Hadde du sagt noe annet, så hadde jeg blitt sjokkert! Du er en slik "dilter", og det kommer du til å være resten av ditt liv...

Å du har ikke blitt noe bedre, ser jeg... Du kan ikke snart prøve med en liten smule høflighet da?

Skrevet

Vi ser det klart forskjellig og jeg er ikke den store tilhengeren av dette programmet (har vel kun sett et par episoder denne runden). Men jeg så finalen i dag og hun danset definitivt best. Flo er en sjarmør og jeg lo godt av hans særegne dansestil, men jeg synes at den beste danseren bør vinne når de to sto igjen i finalen.

Ellers vil jeg gi hennes dansepartner en tier for en fantastisk kropp hehe. Han har kanskje ikke så mye av den "sjelen" du etterlyser han heller, men han kan danse og er en fryd for øyet ;)

''Ellers vil jeg gi hennes dansepartner en tier for en fantastisk kropp hehe. Han har kanskje ikke så mye av den "sjelen" du etterlyser han heller, men han kan danse og er en fryd for øyet ;)''

Nei, ikke enig i den heller :-( Sikkert meg som er litt rar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...