Gå til innhold

Test din farge-IQ

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

7

• candyqueen_83

4

• trampetroll

2

• fresja

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så bra :o)

Synet kompenserer for min manglende hørsel. Sikkert derfor det gikk bra ;)

Skrevet

Jeg fikk 8 :-)

Du er god! Jeg fikk bare 23. Fankern og.. Jeg som trodde jeg var god til det... Illusjoner brister.

Skrevet

Du er god! Jeg fikk bare 23. Fankern og.. Jeg som trodde jeg var god til det... Illusjoner brister.

Ok. Nå fikk jeg 14. Det var bedre.

Skrevet

Artig test. Jeg fikk 16. Så ut til at jeg bommet mest på det grønne og blå fargene.

Skrevet

Å herregud, det var vanskelig - skikkelig ekkelt å se på etterhvert. Har vondt i hodet jeg nå - elendig resultat fikk jeg også:-(

Skrevet

Men herrlighet da....jeg fikk 77 første gang og 63 andre gang....fatter ikke at jeg har så dårlig fargesyn eller hva det er.....trodde jeg hadde et veldig godt jeg.....

Har dette noen sammenheng med det at jeg ikke har evnen til å se tredimensjonale bilder, sånne som skifter fra å vise und dame til gammel dame osv...?

Gjest black ink
Skrevet

kult... fikk 4. Det var bra, underviser i fargelære..hehe

Skrevet

12. Er vel egentlig ganske fornøyd. Jeg trodde ikke jeg var noe god på farger :)

Skrevet

Synet kompenserer for min manglende hørsel. Sikkert derfor det gikk bra ;)

Ojoj..fikk 4! :) Jaja, kanskje man faktisk sitter igjen med noe etter å ha blanda farger for å lage fargesirkler på formgivingsfag på vgs da :)

Skrevet

Ojoj..fikk 4! :) Jaja, kanskje man faktisk sitter igjen med noe etter å ha blanda farger for å lage fargesirkler på formgivingsfag på vgs da :)

Søren!! Du slo meg, jo ;)

Jeg får antagelig prøve igjen ;)

Skrevet

Men herrlighet da....jeg fikk 77 første gang og 63 andre gang....fatter ikke at jeg har så dårlig fargesyn eller hva det er.....trodde jeg hadde et veldig godt jeg.....

Har dette noen sammenheng med det at jeg ikke har evnen til å se tredimensjonale bilder, sånne som skifter fra å vise und dame til gammel dame osv...?

Er nede i 48 nå.....tro om dette går på tid også, derfor jeg gjør det så dårlig tro?? Ser jo såå riktig ut, jo...hmmmm.....

Skrevet

Er nede i 48 nå.....tro om dette går på tid også, derfor jeg gjør det så dårlig tro?? Ser jo såå riktig ut, jo...hmmmm.....

he, he;)) Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...