Gjest Urolig i kroppen Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Jeg føler en konstant følelse av uro i meg. Det er på en måte en følelse i meg som jeg ikke helt vet hva er, men som likevel er ubehagelig, både fysisk og psykisk. 0 Siter
Shova Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Det hender jeg også har eg ubehagelign slik uro, som regel utløst av noe uspesifikt, for så plutselig forsvinne.... Kanskje alle mennesker har en slik "urolighetsperioder" i livene sine? Fryktelig ubehagelig, er det;( 0 Siter
Gjest finnerikkenickname Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Jeg har det slik hele tiden, jeg også. klarer aldri å finne roen, selv om jeg ligger strekk ut og ikke burde ha noen bekymringer. føles som at jeg har noe som jeg trenge å grue meg til, på en måte. som om jeg skulle til tannlegen neste dag, f.eks. må legge til at jeg har smerter i hele kroppen alltid, har fibromyalgi, så om det er det som gjør det, vet jeg ikke...er jo ikke godt å slappe av når en har smerter.. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Er det like ille hele tiden, eller blir det verre i visse situasjoner? Hatt det lenge? Kan det være angst eller depresjon...tenker jeg. Men jeg er ingen ekspert:-) 0 Siter
Gjest mogs Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Jeg sliter ofte med indre uro. Jeg sliter også psykisk og regner med at det har en medvirkende årsak. Det er iallefall en veldig ubehagelig følelse som ingen kan forstå uten å ha hatt det slik selv. De sier at fysisk aktivitet (trening) vil kunne hjelpe. Det er verdt å prøve litt forkjellig å se om du kan finne noe som hjelper for deg. Hvis du plages mye, og ingenting hjelper kan det være lurt å snakke med fastlegen. 0 Siter
Gjest til deg Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 det kan være frustrasjon treninng kan hjelpe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.