Gå til innhold

Ubehagelig følelse.

Anbefalte innlegg

Gjest Urolig i kroppen
Skrevet

Jeg føler en konstant følelse av uro i meg. Det er på en måte en følelse i meg som jeg ikke helt vet hva er, men som likevel er ubehagelig, både fysisk og psykisk.

Skrevet

Det hender jeg også har eg ubehagelign slik uro, som regel utløst av noe uspesifikt, for så plutselig forsvinne.... Kanskje alle mennesker har en slik "urolighetsperioder" i livene sine?

Fryktelig ubehagelig, er det;(

Gjest finnerikkenickname
Skrevet

Jeg har det slik hele tiden, jeg også. klarer aldri å finne roen, selv om jeg ligger strekk ut og ikke burde ha noen bekymringer. føles som at jeg har noe som jeg trenge å grue meg til, på en måte. som om jeg skulle til tannlegen neste dag, f.eks. må legge til at jeg har smerter i hele kroppen alltid, har fibromyalgi, så om det er det som gjør det, vet jeg ikke...er jo ikke godt å slappe av når en har smerter..

Skrevet

Er det like ille hele tiden, eller blir det verre i visse situasjoner? Hatt det lenge? Kan det være angst eller depresjon...tenker jeg. Men jeg er ingen ekspert:-)

Skrevet

Jeg sliter ofte med indre uro. Jeg sliter også psykisk og

regner med at det har en medvirkende årsak. Det er iallefall

en veldig ubehagelig følelse som ingen kan forstå uten å ha hatt det

slik selv.

De sier at fysisk

aktivitet (trening) vil kunne hjelpe. Det er verdt å prøve litt forkjellig å se om du

kan finne noe som hjelper for deg. Hvis du plages mye, og ingenting

hjelper kan det være lurt å snakke med fastlegen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...