Gå til innhold

Tannbørstedesign og passform

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikkje det mest betydningsfulle tema, men eg irriterer meg grønn på dette om dagen.

Se bare her:

http://jordan.no/no/Munnhygiene/produktoversikt/Jordan-voksentannborster/

For det første så er de tjukke og klumpete, og passer ikkje nedi holderen som eg har på siden av tannglassholderen.

Dessuten er de laga i noen forferdelige mønster i all slags glorete farger så en skulle tro alle tannbørstene var beregna på folk opptil 14 år.

Jordan tannbørster er etter mitt syn en skam for etthvert bad.

Ps! Eg vurderer en "puss sakte" aksjon...

Skrevet

Jeg synes det er artig å ha en litt fresch farge på tannbørsten jeg. Kan godt hende jeg er litt fjortis. :-) De er dessuten mye bedre å holde i enn sånne tynne som går ned i alskens beholdere.

Det er dessuten ikke andre enn familien som ser tannbørsten min, så det gjør ikke noe om den ikke står i stil med resten av badet. Tannbørstene har man selvsagt i skapet ved siden av speilet (e.l.), ikke fremme til alles beskuelse. Gjester som vasker hendene etter dovask skal ikke få sprute møkkete vann på tannbørsten min!

Skrevet

Jeg har kjøpt 12 tannbørster på claes olsson i dag til kr. 49,- .Kanskje det kunne være noe å prøve?

Skrevet

Jeg har kjøpt 12 tannbørster på claes olsson i dag til kr. 49,- .Kanskje det kunne være noe å prøve?

Skeptisk...

Men skal sjekkes ut, Jordan har eg snart gitt opp.

Skrevet

Jeg synes det er artig å ha en litt fresch farge på tannbørsten jeg. Kan godt hende jeg er litt fjortis. :-) De er dessuten mye bedre å holde i enn sånne tynne som går ned i alskens beholdere.

Det er dessuten ikke andre enn familien som ser tannbørsten min, så det gjør ikke noe om den ikke står i stil med resten av badet. Tannbørstene har man selvsagt i skapet ved siden av speilet (e.l.), ikke fremme til alles beskuelse. Gjester som vasker hendene etter dovask skal ikke få sprute møkkete vann på tannbørsten min!

Mine tannbørster henger fremme til almenn beskuelse, men kanskje eg bør sette opp ett skilt om vannsprutingsforbud?

Eg bruker denne, nr. 2 fra venstre.

http://jordan.no/no/Munnhygiene/produktoversikt/Jordan-voksentannborster/Jordan-MultiAction-/

Men PROBLEMET er at de tydeligvis har slutta å produsere den i Offwhite, slik at nå må både eg og guttungen bruke sorte tannkoster med alle de forviklinger det kan medføre.

For gule, grønne, lilla og røde tannkoster slipper ikkje inn på mitt bad!

Skrevet

Mine tannbørster henger fremme til almenn beskuelse, men kanskje eg bør sette opp ett skilt om vannsprutingsforbud?

Eg bruker denne, nr. 2 fra venstre.

http://jordan.no/no/Munnhygiene/produktoversikt/Jordan-voksentannborster/Jordan-MultiAction-/

Men PROBLEMET er at de tydeligvis har slutta å produsere den i Offwhite, slik at nå må både eg og guttungen bruke sorte tannkoster med alle de forviklinger det kan medføre.

For gule, grønne, lilla og røde tannkoster slipper ikkje inn på mitt bad!

Du har vel sett hvordan speilet over vasken blir etter et par dager? Vel... Tannkostene ved siden får jo sin solide andel av de dråpene... Urk!

Nei, sett dem i skapet. Der har du sikkert mye annet stæsj med diverse farger på og. :-)

Skrevet

Er ikke helt enig med deg jeg, jeg liker at tannbørstene har fått et bedre grep, og med gummi, så den ikke ligge og flyter rundt i hånda når man holder den. Har du vurdert å spandere på deg en ny tannbørsteholder;-) Argh, ja, det var nok ikke det du ville høre:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...