henrikke71 Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Tuppen på min venstre tommelfinger har vært nummen/følelsesløs de siste to dagene. Er det noen som har opplevd dette? Har ikke brugt den på noen måte som skulle føre til det. Ikke at det bekymrer meg, syns bare det er litt merkelig? 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Slikt kan komme av nakkeproblemer, har du stive muskler som strammer på nervene? Jeg har selv numne fingre iblant men da er det andre fingre. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Skrevet 16. november 2008 Slikt kan komme av nakkeproblemer, har du stive muskler som strammer på nervene? Jeg har selv numne fingre iblant men da er det andre fingre. Ja, faktisk, jeg spenner veldig når jeg arbeider/studerer, så det kan det godt være. Kjekt å vite grunnen, får vel ta en tur i svømmehallen og sitte i badstua litt:-) Takk for det! 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Ja, faktisk, jeg spenner veldig når jeg arbeider/studerer, så det kan det godt være. Kjekt å vite grunnen, får vel ta en tur i svømmehallen og sitte i badstua litt:-) Takk for det! Kos deg 0 Siter
henrikke71 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Skrevet 16. november 2008 Kos deg Will do, takk:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.