Gå til innhold

Dere med bare speil, ikke overskap på bad..

Anbefalte innlegg

Gjest må bestemme seg
Skrevet

Dere som ikke har overskap på badet, bare et stort speil:

Hvor har dere tannbørstene?

Holder på å lage bad, har kjøpt innredning, og fått opp vask og skapene under.

Vurderer å droppe overskapene og bare ha et svært speil istedet, synes det er stiligst.

Men hvor skal vi da ha tannørster??? Vil ikke ha dem stående framme på vasken..

Skrevet

mulige plasseringer av tannbørster:

1. Overskap (denne løsningen har du utelukket)

2. på benken/ved vasken (denne løsningen har du utelukket)

3. i et sideskap

4. I et benkeskap

5. tannglass i holder skrudd fast i veggen

6. i et annet rom, ta dem med inn på badet hver gang du trenger dem

7. oppi toalettmappa (som f eks kan befinne seg inne i benkespaket)

8. la være å pusse tenner

9. pusse tenner andre steder enn på badet, f eks på kjøkkenet, og oppbevar tannbørstene der.

Dette er det jeg kan tenke meg av mulige løsninger.

Selv har vi alternativene 2 og 5 (har flere bad)

Skrevet

Vi har både et stort speil og overskap. Men har likevel tannglassene med tannbørster i på vasken. Kjøper du litt stilige glass kan det jo pynte opp også.

Gjest må bestemme seg
Skrevet

Vi har tannbørstene i skuffen under vasken.

:0)

Skuff har vi :)

Har du dem stående eller liggende?

Noen fiffige oppbevaringsløsninger for tannbørster til skuff, som du kan dele med meg?

Skrevet

Kjæresten og jeg har lik baderomsinnredning og begge to har tannbørster og tannkremtuber stående i krus (jeg har tannbørstekrus, han har et kjøkkenkrus) ved vasken. Enkelt og greit.

Noen jeg kjenner har dem liggende i skuffen under vasken, de har sånn svææær skuff i hele benkens bredde.

Gjest høstløv
Skrevet

Vi har tannglass i tannglassholder, som henger på veggen og så har vi såpeskål i samme design også det hengende på veggen.

Skrevet

Jeg renoverte leiligheten nylig, og da skulle jeg skjule noen stygge rør som gikk ned fra tak til gulv til høyre for vasken. Jeg fikk skjult dem med gipsplater og som bonus fikk jeg også bygd noen fine hyller inn mellom rørene, med spots i og hele sulamitten. Det ser kjempelekkert ut, og der kan tannkostene stå i fred for vannsprut fra vasken (som jeg leste var et problem her tidligere i uka;-)

Skrevet

Eg har tannkosten oppi det ene tannglasset som henger mellom vasken og speilet, har et åpent rom mellom vasken og speilet på 35 cm. der eg har to tannglassholdere x 2.

Speilet ovenfor er 80 cm høyt og 60 cm brett, ovenfor der har eg ei flott lampe (se link).

http://dl.defa.com/no/produkter/?id=43

Skrevet

Kjæresten og jeg har lik baderomsinnredning og begge to har tannbørster og tannkremtuber stående i krus (jeg har tannbørstekrus, han har et kjøkkenkrus) ved vasken. Enkelt og greit.

Noen jeg kjenner har dem liggende i skuffen under vasken, de har sånn svææær skuff i hele benkens bredde.

''Noen jeg kjenner har dem liggende i skuffen under vasken, de har sånn svææær skuff i hele benkens bredde.''

Høres ut som om det er en viss fare for at tannbørstene blir liggendes hulter til bulter med alt mulig annet "rask" som samler seg i en skuff... :-(

Jeg liker best at tannbørstene får "luftet" seg litt;-)

Skrevet

Skuff har vi :)

Har du dem stående eller liggende?

Noen fiffige oppbevaringsløsninger for tannbørster til skuff, som du kan dele med meg?

Jeg har ungenes i kopp, og våre henger på innsiden av skuffen.

Fikk kjøpt "tannbørsteoppheng" på "såpe".

En liten stålsak, med sugekopper. Veldig grei!

Plass til fire tannbørster.

:0)

Skrevet

mulige plasseringer av tannbørster:

1. Overskap (denne løsningen har du utelukket)

2. på benken/ved vasken (denne løsningen har du utelukket)

3. i et sideskap

4. I et benkeskap

5. tannglass i holder skrudd fast i veggen

6. i et annet rom, ta dem med inn på badet hver gang du trenger dem

7. oppi toalettmappa (som f eks kan befinne seg inne i benkespaket)

8. la være å pusse tenner

9. pusse tenner andre steder enn på badet, f eks på kjøkkenet, og oppbevar tannbørstene der.

Dette er det jeg kan tenke meg av mulige løsninger.

Selv har vi alternativene 2 og 5 (har flere bad)

Veldig mange bra forslag, men du har glemt gebiss som en mulig løsning, da kan fks. naboen pusse tennene dine mens du sover, eller du kan legge de i oppvaskemaskinen.

Skrevet

''Noen jeg kjenner har dem liggende i skuffen under vasken, de har sånn svææær skuff i hele benkens bredde.''

Høres ut som om det er en viss fare for at tannbørstene blir liggendes hulter til bulter med alt mulig annet "rask" som samler seg i en skuff... :-(

''Jeg liker best at tannbørstene får "luftet" seg litt;-)''

Det liker eg også. :-)

Skrevet

Veldig mange bra forslag, men du har glemt gebiss som en mulig løsning, da kan fks. naboen pusse tennene dine mens du sover, eller du kan legge de i oppvaskemaskinen.

Bra forslag, men de kan omfattes av en romslig tolkning av punkt 8! ;-)

Skrevet

Bra forslag, men de kan omfattes av en romslig tolkning av punkt 8! ;-)

Det blir for enkelt, ærlig talt. :-)

Eg benytter meg forøvrig av alternativ 5, 8 og 9 på di liste.

Skrevet

Det blir for enkelt, ærlig talt. :-)

Eg benytter meg forøvrig av alternativ 5, 8 og 9 på di liste.

Alternativ 8 utelukker de andre, da, for det er jo ingen som pusser tennene absolutt hele tiden;-)

Skrevet

Alternativ 8 utelukker de andre, da, for det er jo ingen som pusser tennene absolutt hele tiden;-)

Kverulant! *s*

Skrevet

Kverulant! *s*

Hei på deg; trodde vi hadde hilst på hverander før;-) morsan, her! ;-)

Skrevet

Neida, de har små kurver til forskjellige ting, bl.a. en til tannbørster og tannkrem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...