Gå til innhold

Bruker dere Skype?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett at vi er noen her som har mann/kjæreste langt vekk i perioder. Så vil jeg høre (ja, ikke bare oss da), om dere bruker skype? Hvor man kan snakke gratis med familie og venner over nettet, og til og med se hverandre hvis man har kamera?

Jeg er litt overrasket over at skype ikke er mere utbredt enn det er nemlig, da det jo er gratis og mye hyggeligere enn telefon.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg bruker å snakke via msn og web-cameraet.

Herlig å snakke med barnebarn på denne måten.

Skrevet

Jeg bruker å snakke via msn og web-cameraet.

Herlig å snakke med barnebarn på denne måten.

Ja, det kan man vel også nå, syns det er så kjekt at man kan ringe familien og kjæresten uten å ruineres av det:)

Gjest black ink
Skrevet

Ja, jeg bruker skype, og jeg er også like forundret over at ikke flere bruker det.

Skrevet

Nei, eg vet heller ikkje ka det er for noe overnaturlige greier.

Skrevet

Jeg har installert skype, men bruker det sjelden. Her går det mest i sms eller chatting på andre foraer.

Skrevet

Ja, vi bruker Skype. Har en søster i utlandet og vi snakker sammen via Skype, særlig er det gøy for barna å kunne se hverandre.

Skrevet

Ja her i heimen brukes skype til all telefoni utenlands. Og det er endel, siden halve familien bor utenfor Norge.

Skrevet

Ja, jeg bruker skype, og jeg er også like forundret over at ikke flere bruker det.

Ja, ikke sant, det virker som mange tror at det er noe man må kjøpe eller noe som er problematisk å få tak i, men det er jo ikke værre enn å laste ned et program på to minutter...

Skrevet

Jeg har Skype men ingen å snakke med ;o)

argh, ja, der ligger kanskje problemet;-)

Skrevet

argh, ja, der ligger kanskje problemet;-)

Ingen andre som jeg kjenner som har ;o)

Gjest ukjent med skype
Skrevet

Datteren vår fikk ny bærbar i forrige uke, da vi installerte PC`n lå Skype der automatisk ..... men da jeg kikka meg litt rundt omkring inne der så ser det ut for meg som om vi må betale 0,17 Euro pr samtale / pr min. ...... trodde det skulle være gratis jeg.

Gjest Cinderellla
Skrevet

Ja jeg har brukt Skype i mange år...har venner, familie og kjæreste i utlandet så hvis jeg skulle brukt vanlig telefon hadde jeg blitt ruinert...Skype er gratis så lenge man ringer til andre som har Skype.. men man kan også ringe til mobiltlf eller fast tlf. for en meget billig penge hvis personen ikke har skype..

Før brukte jeg bare Windows messenger MSN men den er utrolig hakkete og har så dårlig lyd i forhold til Skype, så den har jeg gitt opp og har fått alle jeg kjenner til å innstallere skype.. det er jo veldig lett og greit. Veldig bra kvalitet på lyden i Skype i forhold til noe annet..

Hvis noen her inne vil laste ned Skype er det bare å gå inn på :

www.skype.com

Veldig enkelt og greit, anbefales! ;)

Skrevet

Datteren vår fikk ny bærbar i forrige uke, da vi installerte PC`n lå Skype der automatisk ..... men da jeg kikka meg litt rundt omkring inne der så ser det ut for meg som om vi må betale 0,17 Euro pr samtale / pr min. ...... trodde det skulle være gratis jeg.

Neida, du kan betale til en skype-konto og ringe til mobiltelefoner eller hjemmetelefoner via skype hvis du vil, men hvis du snakker med andre som også har skype, er det gratis:-)

Skrevet

Ja jeg har brukt Skype i mange år...har venner, familie og kjæreste i utlandet så hvis jeg skulle brukt vanlig telefon hadde jeg blitt ruinert...Skype er gratis så lenge man ringer til andre som har Skype.. men man kan også ringe til mobiltlf eller fast tlf. for en meget billig penge hvis personen ikke har skype..

Før brukte jeg bare Windows messenger MSN men den er utrolig hakkete og har så dårlig lyd i forhold til Skype, så den har jeg gitt opp og har fått alle jeg kjenner til å innstallere skype.. det er jo veldig lett og greit. Veldig bra kvalitet på lyden i Skype i forhold til noe annet..

Hvis noen her inne vil laste ned Skype er det bare å gå inn på :

www.skype.com

Veldig enkelt og greit, anbefales! ;)

Flott manual til å komme i gang med skype. Oppfordrer alle til å bruke den. Også så dem som har skype får noen flere å snakke med, ikke minst;-)

Skrevet

Vi bruker MSN messenger. Like greit det, vel?

Kan man også kjøpe saldo og ringe andres mobiler og hjemmetelfoner med msn?

Skrevet

Kan man også kjøpe saldo og ringe andres mobiler og hjemmetelfoner med msn?

Ikke det jeg vet. Men man har jo videosamtaler der også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...