Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har du rett i.

Lurer forresten på om det er noen som bruker Elnett hårspray her inne?

Du kan jo starte en egen tråd om det temaet, hehe ;-)

Gjest høstløv
Skrevet

Det har du rett i.

Lurer forresten på om det er noen som bruker Elnett hårspray her inne?

Sitat: "Lurer forresten på om det er noen som bruker Elnett hårspray her inne?"

Nei her inne er det vel ingen som bruker hårspray, den brukes som oftest når en er på badet og steller seg på håret.

Skrevet

Utenlands? Sist jeg var utenlands var jeg i London for 3,5 år siden og shoppet bittelitt, men ikke så mye, jeg er definitivt ingen storshopper. :o)

Skrevet

Utenlands? Sist jeg var utenlands var jeg i London for 3,5 år siden og shoppet bittelitt, men ikke så mye, jeg er definitivt ingen storshopper. :o)

Har du ikke koblet strømmen i dag? Køben, dah? ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226856856' post='4016057]

Har du ikke koblet strømmen i dag? Køben, dah? ;-)

Ah! Selvfølgelig! Visste det var noe som ikke stemte der. :o) Var i Køben først på juni ja. Shoppet lite da også forøvrig. :o)

Skrevet

Jeg shopper lite på tur. Jeg er stort sett på ferie sammen med barna, og en mann med butikkfobi. Han HATER alle butikker, bortsett fra Jula, Clas Ohlson, båtutstyrsbutikker, bil &mc.

Skrevet

Ah! Selvfølgelig! Visste det var noe som ikke stemte der. :o) Var i Køben først på juni ja. Shoppet lite da også forøvrig. :o)

*hihi*

Skrevet

Jeg handler som regel lite når jeg er i utlandet. Det blir evt lokale matspesialiteter (krydder, vin osv), og en og annen småting. Men det er lite shopping. Jeg er ikke noe glad i shopping generelt, verken ute eller hjemme.

Jeg er mer opptatt av gode restauranter, museer og andre severdigheter. Men så er jeg helt sjukt glad i å gå på museer også, da.

Skrevet

Jeg er ikke noen storshopper, verken hjemme eller ute.

I så måte slekter jeg ikke på min mor. Hun hørtes litt skuffet ut i stemmen en gang for noen år tilbake da jeg hadde vært i Paris, og hun spurte hva jeg hadde kjøpt meg. Jeg svarte at jeg hadde kjøpt et par solbriller og en paraply - fordi været var så skiftende at jeg trengte begge deler! ;-)

Men det hender seg jo at jeg får pnden over meg, og under en London-tur måtte jeg faktisk handle en ekstra bag for å få med alle varene hjem igjen....;-)

''Jeg svarte at jeg hadde kjøpt et par solbriller og en paraply - fordi været var så skiftende at jeg trengte begge deler! ;-)''

Hehe, sist jeg var i Køben endte jeg opp med en second hand-genser, fordi jeg syntes det var litt kaldt.

Skrevet

''Jeg svarte at jeg hadde kjøpt et par solbriller og en paraply - fordi været var så skiftende at jeg trengte begge deler! ;-)''

Hehe, sist jeg var i Køben endte jeg opp med en second hand-genser, fordi jeg syntes det var litt kaldt.

*S* Det gjelder å ivareta de umiddelbare tarv:-)

Skrevet

Nei shopping, fy, når jeg er på ferie vil jeg slappe av, gjerne spise litt god mat, og bli litt mere enn småbrisen på rødvin om kvelden. Sove lenge og tusle rundt i byn og se på bygninger og gå litt på museum. Liker å kjøpe litt lokale delikatesser til å ta med hjem da. Og evt spandere på meg en ansiktsbehandling med massage, da er det ferie:-)

Skrevet

Jeg liker godt å shoppe, men aller helst klær ;)

Som regel kjøper jeg klær jeg allikevel trenger, så jeg sitter ikke med dårlig samvittighet fordi jeg shopper når jeg er på tur :)

Skrevet

Veldig overraskende at du ikke er ute og reiser mer.

Skrevet

Jeg er ikke noen storshopper, verken hjemme eller ute.

I så måte slekter jeg ikke på min mor. Hun hørtes litt skuffet ut i stemmen en gang for noen år tilbake da jeg hadde vært i Paris, og hun spurte hva jeg hadde kjøpt meg. Jeg svarte at jeg hadde kjøpt et par solbriller og en paraply - fordi været var så skiftende at jeg trengte begge deler! ;-)

Men det hender seg jo at jeg får pnden over meg, og under en London-tur måtte jeg faktisk handle en ekstra bag for å få med alle varene hjem igjen....;-)

He he

Jeg skal til London snart. Hva var det du handlet der? Noe som er billigere enn hjemme. Har inntrykk av at det er dyrt i London.

Jeg shopper ofte klær når jeg er i utlandet. Det er fordi jeg sjelden har tid eller overskudd til å drasse med meg ungene på shopping her hjemme.

Men det er ikke det som er viktigst.

Skrevet

He he

Jeg skal til London snart. Hva var det du handlet der? Noe som er billigere enn hjemme. Har inntrykk av at det er dyrt i London.

Jeg shopper ofte klær når jeg er i utlandet. Det er fordi jeg sjelden har tid eller overskudd til å drasse med meg ungene på shopping her hjemme.

Men det er ikke det som er viktigst.

Dette er kjempelenge siden, før jeg selv fikk barn, men jeg husker at jeg kjøpte masse babytøy til min søster som ventet barn da. Mener å huske at barneklær er (var) unntatt fra moms i England.

Og så ble det en del annet tøy etc til meg selv.

London er jo en by jeg har vært i mye, både før og etter den nevnte turen med ekstra bag på returen, så da synes jeg dette med shopping stiller seg i en litt annen kategori enn en tur til et nytt sted:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...