Gå til innhold

Utdaterte varer på finn.no?? ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grisestygge ting, men mulig det etterhvert blir verdt noe.

Jeg skjønner ikke at folk kjøpte det i utgangspunktet heller. Hva er det som får folk til å tenke at når man skal kjøpe et dyrt servise så skal det være som suvenir fra en enkeltstående hendelse??

Skrevet

Lillehammer-servicet var grusomt! Det kan umulig ha kostet 16.000,- nytt heller?!?

Dekketallerknene hadde forsåvidt en fin farge, men...

Skrevet

Lillehammer-servicet var grusomt! Det kan umulig ha kostet 16.000,- nytt heller?!?

Dekketallerknene hadde forsåvidt en fin farge, men...

Re dette med Y2K: Jeg husker jeg også så broderi-pakker med bilde og årstall og/eller "millennium" osv, for å "feire" eller "minnes" årtusenskiftet. Utrolig snålt.

Hvis jeg skulle kjøpt en Y2K-suvenir, måtte det ha vært denne:

http://www.fenichel.com/TimesSqGlasses2.jpg

Skrevet

Kudos for å stave servise riktig, selv om det er feilskrevet i finn-annonsen! :o)

Skrevet

Kudos for å stave servise riktig, selv om det er feilskrevet i finn-annonsen! :o)

Ja, jeg tenkte et øyeblikk på om jeg (også) skulle gjøre et poeng av at selgeren egentlig solgte noe helt annet enn porselen, men lot det være;-)

Skrevet

Det der greiene fra Lillehammer OL var ultraharry!

Har de gått fullstendig fra vettet hos Porsgrund Porselen, eg trodde de stod for kvalitet og substans, men det der kunne en sikkert få kjøpt i lag med t-skjorter av Iron Maiden og lakrsistenger i metervis fra en rullende "jallasjappe".

Sølvskjeene var forsåvidt greie, de kan smeltes om.

Tallerkenen er sikkert fin for de som driver med leirdueskyting.

Skrevet

Det der greiene fra Lillehammer OL var ultraharry!

Har de gått fullstendig fra vettet hos Porsgrund Porselen, eg trodde de stod for kvalitet og substans, men det der kunne en sikkert få kjøpt i lag med t-skjorter av Iron Maiden og lakrsistenger i metervis fra en rullende "jallasjappe".

Sølvskjeene var forsåvidt greie, de kan smeltes om.

Tallerkenen er sikkert fin for de som driver med leirdueskyting.

''Sølvskjeene var forsåvidt greie, de kan smeltes om.''

Sølvskjeene er det intet å utsette på - mønstret "Anitra" er både vanlig og klassisk. :-) Det var _dekketallerknene_ i samme annonse som var noget spesielle.

''Tallerkenen er sikkert fin for de som driver med leirdueskyting.''

...OG som har mye penger å bruke på lerduer;-)

– Geir

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...