candyqueen_83 Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 76 år gammel. Trodde ikke han var såpass "gammel" heller jeg. Han døde fredag, men har ikke stått noe om det før i dag. Trist ,syns jeg, at alle man har sett på skjermen siden man var liten blir borte. Men sånn er jo livet ( 0 Siter
Gjest mihna Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 men.. oi. Hadde ikke jeg fått med meg heller. Rart når de blir borte ja, de som "alltid" har vært der. Trist! 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Ja det var trist Jeg trodde også at han var yngre. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Det er trist... Jeg trodde heller ikke han var såpass gammel. 0 Siter
fresja Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Jeg elsket hans skøytesendinger og Kvitt eller dobbelt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Sånn er livet. Ps! Han burde holdt seg unna tv-shop! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Det er litt rart ja, når alle disse som "alltid" har vært der forsvinner, en etter en. Får en til å innse at en selv blir eldre og skal bli borte en gang... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Det er litt rart ja, når alle disse som "alltid" har vært der forsvinner, en etter en. Får en til å innse at en selv blir eldre og skal bli borte en gang... Ja, det blir nok vår tur før eller siden skal du se. Litt sånn "off topic", eg fann en kvitering her forrige dagen (reiv kjøkkenet) fra 10.05.99 på Kr.100.- merket med "Marit" og sendt til Benedicte, 9600 Hamerfest. Da kom eg til å tenke på at dattera til "Marit" nå er snart 10 år eldre......... 0 Siter
morsan Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Ja, hørte det på Dagsrevyen. Det er rart, ja. Og så han som var den "unge" ved siden av Per Jorsett, og sistnevnte lever etter hva jeg forstår i beste velgpende. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Sånn er livet. Ps! Han burde holdt seg unna tv-shop! Ja , enig, selvsagt trist at han er død. Men var det han som solgte kasseroller som sa, ser dine kasseroller ut som en dårlig stelt tanngard? Da er det på tide å skifte ut etc etc... 0 Siter
henrikke71 Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Ja, det er trist, jeg ble også helt ute av meg når Paul Newman døde, selv om han var amerikaner... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Ja , enig, selvsagt trist at han er død. Men var det han som solgte kasseroller som sa, ser dine kasseroller ut som en dårlig stelt tanngard? Da er det på tide å skifte ut etc etc... Eg husker ikkje hva han sa, men han solgte kasseroller en dag og CD-samlinger neste dag. 0 Siter
Gjest Kun nysgjerrig Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Ok. Da går jeg ut i fra at han døde av "alderdom" som man sier. Han var jo tross alt var over gjennomsnittet av levetid for menn. Men er likevel nysgjerrig på hva han døde av? Hjertetstans? Kreft? Noen som vet? 0 Siter
morsan Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Ok. Da går jeg ut i fra at han døde av "alderdom" som man sier. Han var jo tross alt var over gjennomsnittet av levetid for menn. Men er likevel nysgjerrig på hva han døde av? Hjertetstans? Kreft? Noen som vet? Man dør ikke av alderdom alene når man er 'bare' 76 år. Det vil nok ha vært noe annet enn kroppens generelle materialtretthet som gjorde at han døde, men hva det var, vet jeg ikke. Men han døde på sykehus, leste jeg et sted. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Skrevet 16. november 2008 Ok. Da går jeg ut i fra at han døde av "alderdom" som man sier. Han var jo tross alt var over gjennomsnittet av levetid for menn. Men er likevel nysgjerrig på hva han døde av? Hjertetstans? Kreft? Noen som vet? Har ikke stått noen steder at han var syk, så kan jo ha vært hjertet. Men det kan jo også ha vært hva som helst egentlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.