Gå til innhold

Knut Bjørnsen er død

Anbefalte innlegg

Skrevet

76 år gammel. Trodde ikke han var såpass "gammel" heller jeg.

Han døde fredag, men har ikke stått noe om det før i dag.

Trist ,syns jeg, at alle man har sett på skjermen siden man var liten blir borte. Men sånn er jo livet :o(

Skrevet

men.. oi. Hadde ikke jeg fått med meg heller. Rart når de blir borte ja, de som "alltid" har vært der. Trist!

Skrevet

Det er trist... Jeg trodde heller ikke han var såpass gammel.

Skrevet

Det er litt rart ja, når alle disse som "alltid" har vært der forsvinner, en etter en. Får en til å innse at en selv blir eldre og skal bli borte en gang...

Skrevet

Det er litt rart ja, når alle disse som "alltid" har vært der forsvinner, en etter en. Får en til å innse at en selv blir eldre og skal bli borte en gang...

Ja, det blir nok vår tur før eller siden skal du se.

Litt sånn "off topic", eg fann en kvitering her forrige dagen (reiv kjøkkenet) fra 10.05.99 på Kr.100.- merket med "Marit" og sendt til Benedicte, 9600 Hamerfest.

Da kom eg til å tenke på at dattera til "Marit" nå er snart 10 år eldre.........

Skrevet

Ja, hørte det på Dagsrevyen.

Det er rart, ja. Og så han som var den "unge" ved siden av Per Jorsett, og sistnevnte lever etter hva jeg forstår i beste velgpende.

Skrevet

Sånn er livet.

Ps! Han burde holdt seg unna tv-shop!

Ja , enig, selvsagt trist at han er død. Men var det han som solgte kasseroller som sa, ser dine kasseroller ut som en dårlig stelt tanngard? Da er det på tide å skifte ut etc etc...

Skrevet

Ja, det er trist, jeg ble også helt ute av meg når Paul Newman døde, selv om han var amerikaner...

Skrevet

Ja , enig, selvsagt trist at han er død. Men var det han som solgte kasseroller som sa, ser dine kasseroller ut som en dårlig stelt tanngard? Da er det på tide å skifte ut etc etc...

Eg husker ikkje hva han sa, men han solgte kasseroller en dag og CD-samlinger neste dag.

Gjest Kun nysgjerrig
Skrevet

Ok. Da går jeg ut i fra at han døde av "alderdom" som man sier. Han var jo tross alt var over gjennomsnittet av levetid for menn. Men er likevel nysgjerrig på hva han døde av? Hjertetstans? Kreft? Noen som vet?

Skrevet

Ok. Da går jeg ut i fra at han døde av "alderdom" som man sier. Han var jo tross alt var over gjennomsnittet av levetid for menn. Men er likevel nysgjerrig på hva han døde av? Hjertetstans? Kreft? Noen som vet?

Man dør ikke av alderdom alene når man er 'bare' 76 år. Det vil nok ha vært noe annet enn kroppens generelle materialtretthet som gjorde at han døde, men hva det var, vet jeg ikke.

Men han døde på sykehus, leste jeg et sted.

Skrevet

Har ikke stått noen steder at han var syk, så kan jo ha vært hjertet.

Men det kan jo også ha vært hva som helst egentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...