Gå til innhold

Gooooood morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Good morning sunshine! Alltid godt å komme seg opp og på jobb tidlig en mandag! Vel..

Gjest good morning
Skrevet

ja ikke sant, nå stuper vi ut døra etter å ha spis frokost, pakket skolesekker, smurt nister og funnet frem klær til barna :)

ha en god mandag

Skrevet

God morgen.

Håper du får en fin dag på jobb!

Takk i like måte!

Skrevet

Som eg skulle sagt det sjøl.

Har du sett bildene jeg sendte deg av madrassguri her inne?

Skrevet

ja ikke sant, nå stuper vi ut døra etter å ha spis frokost, pakket skolesekker, smurt nister og funnet frem klær til barna :)

ha en god mandag

Oi oi oi, snakk om å ha mange baller i luften på én gang! Ha en flott mandag!

Skrevet

Hmmm, nå er klokka ti og jeg skal ta meg en "røykepause" i FatBoyen på gulvet her, dvs skal lukke øynene bittelitt. Skal folk gå ut i hytt og pine for å dampe, kan faen meg sjefen sjøl ta seg en høneblund. Snart lunsj, glemte faen meg å spise frokost!

Gjest Bjølsen
Skrevet

Har du sett bildene jeg sendte deg av madrassguri her inne?

Ja jøss, det var noen nydelige bilder må eg si.

Hadde aldri tenkt at du kunne være en såpass habil fotograf, det er nemen ikkje lett å ta så skarpe bilder med teleobjektiv.

Skrevet

Ja jøss, det var noen nydelige bilder må eg si.

Hadde aldri tenkt at du kunne være en såpass habil fotograf, det er nemen ikkje lett å ta så skarpe bilder med teleobjektiv.

Hø hø!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...