Jølsen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Good morning sunshine! Alltid godt å komme seg opp og på jobb tidlig en mandag! Vel.. 0 Siter
Gjest good morning Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 ja ikke sant, nå stuper vi ut døra etter å ha spis frokost, pakket skolesekker, smurt nister og funnet frem klær til barna ha en god mandag 0 Siter
Gjest Bjølsen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Som eg skulle sagt det sjøl. 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 God morgen. Håper du får en fin dag på jobb! 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 God morgen. Håper du får en fin dag på jobb! Takk i like måte! 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Som eg skulle sagt det sjøl. Har du sett bildene jeg sendte deg av madrassguri her inne? 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 ja ikke sant, nå stuper vi ut døra etter å ha spis frokost, pakket skolesekker, smurt nister og funnet frem klær til barna ha en god mandag Oi oi oi, snakk om å ha mange baller i luften på én gang! Ha en flott mandag! 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Hmmm, nå er klokka ti og jeg skal ta meg en "røykepause" i FatBoyen på gulvet her, dvs skal lukke øynene bittelitt. Skal folk gå ut i hytt og pine for å dampe, kan faen meg sjefen sjøl ta seg en høneblund. Snart lunsj, glemte faen meg å spise frokost! 0 Siter
Gjest Bjølsen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Har du sett bildene jeg sendte deg av madrassguri her inne? Ja jøss, det var noen nydelige bilder må eg si. Hadde aldri tenkt at du kunne være en såpass habil fotograf, det er nemen ikkje lett å ta så skarpe bilder med teleobjektiv. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Ja jøss, det var noen nydelige bilder må eg si. Hadde aldri tenkt at du kunne være en såpass habil fotograf, det er nemen ikkje lett å ta så skarpe bilder med teleobjektiv. Hø hø! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.