Gå til innhold

grevinneheng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, nå kan vi henge opp armene også. Lurer svært på når tid vi får noe til å holde kalkunhaken oppe.

http://www.kk.no/php/art.php?id=794135

Har du noen gang brukt hold in truser eller strømpebukser som løfter rompa?

Jeg var så "søt" med fin strikkedrakt, på byen en stund etter fødsel nr to. Da hadde jeg på meg hold in truse. Gjett om jeg gled ned fra fanget og viste hele stasen til alle rundt meg.... Dette var en megastor truse som holdt inn hele magen, ikke halve... jadda ;)

Skrevet

Men jeg kan skjønne det.. litt. Jeg har gått ned mange kg i år, og overarmene mine ser ikke ut i måneskinn pga all huden. Er ikke ferdigslanket ennå, så jeg kan ikke be om operasjon riktig ennå.

Til uka begynner vi med sprøytesetting på hverandre på skolen, og jeg gruer meg så jeg er helt kvalm - det er jo så stygt! Jeg vil ikke at noen av vennene mine i klassen skal se armene mine, og jeg vil iallfall ikke at noen av de snellene jeg ikke kjenner, eller de andre mannfolka skal gjøre det heller.. Attpåtil skal vi sette intra muskulære sprøyter på hverandre, og det er jo i skinka. Ikke så langt ned at det er "brett ned og bend over", men jeg har heller ikke lyst å dra ned buksa en cm.. Blæh.

En liten digresjon.

Poenget er vel bare at jeg skjønner noens behov for sånne..

Skrevet

Men jeg kan skjønne det.. litt. Jeg har gått ned mange kg i år, og overarmene mine ser ikke ut i måneskinn pga all huden. Er ikke ferdigslanket ennå, så jeg kan ikke be om operasjon riktig ennå.

Til uka begynner vi med sprøytesetting på hverandre på skolen, og jeg gruer meg så jeg er helt kvalm - det er jo så stygt! Jeg vil ikke at noen av vennene mine i klassen skal se armene mine, og jeg vil iallfall ikke at noen av de snellene jeg ikke kjenner, eller de andre mannfolka skal gjøre det heller.. Attpåtil skal vi sette intra muskulære sprøyter på hverandre, og det er jo i skinka. Ikke så langt ned at det er "brett ned og bend over", men jeg har heller ikke lyst å dra ned buksa en cm.. Blæh.

En liten digresjon.

Poenget er vel bare at jeg skjønner noens behov for sånne..

Gratulerer med vekt tapet!! Det er jo kjempebra. Det er flott at det finnes slike hjelpemidler for dem som trenger det ev i en overgang. (også som meg med ettergraviditeten)

Har du holdt det hemmelig for dem at du har gått ned i vekt? Du bør uansett ikke få andre kommentarer enn positive. Håper det går greit for deg.

Skrevet

Gratulerer med vekt tapet!! Det er jo kjempebra. Det er flott at det finnes slike hjelpemidler for dem som trenger det ev i en overgang. (også som meg med ettergraviditeten)

Har du holdt det hemmelig for dem at du har gått ned i vekt? Du bør uansett ikke få andre kommentarer enn positive. Håper det går greit for deg.

Ja, det er bra det finnes for de som trenger det.

Neida, jeg har fått mange positive kommentarer om vekttapet, men huden som er til overs, vises jo ikke når jeg er kledd vanlig. Men når noen altså skal klype meg i bakre delen av overarmen for å sette sprøyte, så er det nesten ikke noe verre sted jeg kan brette opp. Jeg vemmes nesten selv, når jeg visper hardt i sauser f.eks og det bare DISSER. Ugh. Og der skal noen altså ta tak i meg. Har fått mange kommentarer på at jeg er fin nå, så jeg føler vel at det blir litt ødelagt når det stygge skal vises sånn.. Mange kameler å svelge, gitt.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...