Gå til innhold

En profesjonell lærer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjedde på barne- og ungdomsskolen, forskjellige skoler, forskjellige lærere. Nå skjer det ikke, hun begynte videregående i høst. Jeg tok det opp i begynnelsen. Mer som en undring, det kunne jo vært datteren som gikk tidlig, men jeg fikk bare utsvevende svar i forhold til hvorfor elevene ble sendt hjem tidlig. Jeg tror rett og slett det var en kultur som hadde satt seg på de skolene.

Det høres helt utrolig ut - og er selvsagt forbudt! Godt datteren din er fornøyd med skolen nå :)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ariadne

5

• laban

3

• org

1

• Mrs. Wallace

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det høres helt utrolig ut - og er selvsagt forbudt! Godt datteren din er fornøyd med skolen nå :)

Ja. Ü

Skrevet

Jeg må si at jeg synes ekstremt synd på lærerne som må godta alt det skvipet som noen foreldre synser skal være det eneste riktige for deres barn.

Skrevet

En proff lærer er en som står for læringen og overlater til foreldrene å følge opp læringen med trening og øving, slik at innlæringen sitter.

Perfekt skrevet!

Skrevet

Du får rulle litt rundt i stua i rullestolen og gjøre deg klar til leselystaksjonen!

Ser jo ikke ut til at du har annet å gjøre..

Så stygg du er. Det viser bare ditt sanne jeg.

Gjest en profesjon
Skrevet

Jeg må si at jeg synes ekstremt synd på lærerne som må godta alt det skvipet som noen foreldre synser skal være det eneste riktige for deres barn.

Skvipet? Hvilken rettighet har du til å urtykke deg om det?

Mener du det er viktigere å tenke på læreren fremfor barnet?

Det er gjort mange undersøkelser på at det desverre finnes mange lærere som både mobber barn og foreldre og som er svært urettferdig mot elevene. Hvem skal da ta vare på barnet oppi det hele når man ser at barnet blir plaget av læreren? Skal foreldrene da bare sitte med henne i fanget å godta det mener du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...