Gjest vilhakjøpteting Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Er det bare meg som syns det er helt utrolig kjedelig og helt nedtur å få dette?? Med unntak av fra egne barn selvsagt... Oj oj så spennende med litt hjemmebakst og syltetøy.. ZZZZZZZ. 0 Siter
Gjest syltetøy er da godt Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Verre med gullmalt makaroni som er pålimt en fyrstikkeske med rød filt på. 0 Siter
Gjest vilhakjøptegaver Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Verre med gullmalt makaroni som er pålimt en fyrstikkeske med rød filt på. Gørrkjedelig med alt hjemmelaget.. Hyggelig å få fra egne barn, men der stopper det. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Spiselige gaver er helt topp, det, men jeg kan styre min begeistring for dorullnisser og malt makaroni. Også fra egne barn. Men slike praktiske gaver, som ting å sette gryter på eller dekorerte fyrstikkesker, det synes jeg er veldig koselig. Hva ønsker du deg til jul, da? 0 Siter
Gjest vilhakjøptegaver Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Spiselige gaver er helt topp, det, men jeg kan styre min begeistring for dorullnisser og malt makaroni. Også fra egne barn. Men slike praktiske gaver, som ting å sette gryter på eller dekorerte fyrstikkesker, det synes jeg er veldig koselig. Hva ønsker du deg til jul, da? Alt annet enn hjemmestrikkede/syltet/bakede gaver takk... 0 Siter
Speak Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Mye mer sjel i hjemmelagde julegaver. MEN jeg synes pyntegjenstander er håpløse. Nyttegjenstander er bra + ting man kan spise opp. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Syns det er kjempefint jeg. Både sjal, pulsvarmere, luer og gensere. Så lenge det er i min stil og i mine farger syns jeg det er helt topp! Jeg er glad i håndarbeide selv, men gir ikke bort så mye nettopp fordi jeg vet at mange er mest glad i kjøpte ting. Egentlig greit, fordi hjemmelagde ting er både kostbart og tidkrevende og da er det kjipt å bruke masse tid på noe som ikke faller i smak. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Alt annet enn hjemmestrikkede/syltet/bakede gaver takk... Så... Innleggssåler og antibakteriell fotkrem er hyggeligere? He-he. 0 Siter
Gjest vilhakjøptegaer Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Syns det er kjempefint jeg. Både sjal, pulsvarmere, luer og gensere. Så lenge det er i min stil og i mine farger syns jeg det er helt topp! Jeg er glad i håndarbeide selv, men gir ikke bort så mye nettopp fordi jeg vet at mange er mest glad i kjøpte ting. Egentlig greit, fordi hjemmelagde ting er både kostbart og tidkrevende og da er det kjipt å bruke masse tid på noe som ikke faller i smak. Grøss og gru.. 0 Siter
Gjest vilhakjøptegaver Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Mye mer sjel i hjemmelagde julegaver. MEN jeg synes pyntegjenstander er håpløse. Nyttegjenstander er bra + ting man kan spise opp. Syns bare det er kjedelig jeg. 0 Siter
Gjest vilhakjøptegaver Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Så... Innleggssåler og antibakteriell fotkrem er hyggeligere? He-he. faktisk, JA. bare det er kjøpt og betalt. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 faktisk, JA. bare det er kjøpt og betalt. Akkurat. Mon tro om ikke du er bare ute etter å provosere her nå, gitt. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Grøss og gru.. ha ha ha ha. artig skrue du :-) Håper du får masse kjøpte dingser da. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Det er å være utakknemlighet å ikke verdsette små hjemmelagde julegaver. 0 Siter
Gjest vilhakjøptegaver Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Det er å være utakknemlighet å ikke verdsette små hjemmelagde julegaver. Syns bare det er dørgende kjedelig dessverre. spesielt mat, det kan jeg da årne selv. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 ha ha ha ha. artig skrue du :-) Håper du får masse kjøpte dingser da. ''Håper du får masse kjøpte dingser da.'' Og vi nevner i fleng: Hemoridekrem, soppdrepende middel for tær, gardinoppheng, jif skurekrem osv. Hurra.... ;-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Syns bare det er dørgende kjedelig dessverre. spesielt mat, det kan jeg da årne selv. Du fortjener ikke å få gaver i det hele tatt. 0 Siter
Gjest vilhakjøptegaver Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Du fortjener ikke å få gaver i det hele tatt. Ikke du heller... Surpomp! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 ''Håper du får masse kjøpte dingser da.'' Og vi nevner i fleng: Hemoridekrem, soppdrepende middel for tær, gardinoppheng, jif skurekrem osv. Hurra.... ;-) *LOL* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Så... Innleggssåler og antibakteriell fotkrem er hyggeligere? He-he. *LOL* Mere, mere! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.