Gjest sniken Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Hvordan forhindre at msnvindu spretter opp automatisk da en mottar melding? Vil den kun skal blinke nede på skjermen. 0 Siter
Gjest msni Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Gå på verktøylinjen og dobbelklikk, huk av for not msn-pop up. Deretter går du til kontrollpanelet, velg msn, og lagre i c;//. 0 Siter
Gjest sniken Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Gå på verktøylinjen og dobbelklikk, huk av for not msn-pop up. Deretter går du til kontrollpanelet, velg msn, og lagre i c;//. Verktøylinjen? (bruker FF) Forsto ikke resten, ser ingen msn i kontrollpanelet. 0 Siter
Gjest msni Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Verktøylinjen? (bruker FF) Forsto ikke resten, ser ingen msn i kontrollpanelet. Prøv å klikke på file, lagre og deretter inn i kontrollpanelet da. 0 Siter
Gjest sniken Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Prøv å klikke på file, lagre og deretter inn i kontrollpanelet da. Finner ikke engang ut hvor jeg skal huke av for not msn-pop up. Ble "gresk" dette. Mener du i msn-verktøylinja, eller i nettleseren? 0 Siter
Gjest msni Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Finner ikke engang ut hvor jeg skal huke av for not msn-pop up. Ble "gresk" dette. Mener du i msn-verktøylinja, eller i nettleseren? Du går inn i ftp-oppsettet og huker av for msn. Dobbeltklikk, lagre og så til kontrollpanel Dobbeltsjekk på c disken at alt er gjort. 0 Siter
Gjest sniken Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Du går inn i ftp-oppsettet og huker av for msn. Dobbeltklikk, lagre og så til kontrollpanel Dobbeltsjekk på c disken at alt er gjort. ftp-oppsettet?? Snakker om msn, Windows Live Messenger asså!?? 0 Siter
Gjest msni Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 ftp-oppsettet?? Snakker om msn, Windows Live Messenger asså!?? ja, evt kan du gå inn i attibute valves, dobbeltklikk, lagre og legge alt på d. 0 Siter
Gjest sniken Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 ja, evt kan du gå inn i attibute valves, dobbeltklikk, lagre og legge alt på d. Kjære vene, nå ramlet jeg helt ut her. Fatter ikke engang hva du snakker om. Trodde det skulle være så enkel som å fjerne en hake et eller annet sted i selve msn jeg. Jeg gir opp, men takk for hjelpen. 0 Siter
Hestehoven Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Du klikker på nicket ditt, så ser du den lista der du kan endre status, og neders på den lista står det alternativer. Da klikker du der, så kommer det en rute opp (der man kan endre nick osv), så ser du til venstre i ruta og går inn der det står lyder og varsler. Så fjerner du haken der det står "vis varsel når jeg mottar en melding". 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Kjære vene, nå ramlet jeg helt ut her. Fatter ikke engang hva du snakker om. Trodde det skulle være så enkel som å fjerne en hake et eller annet sted i selve msn jeg. Jeg gir opp, men takk for hjelpen. Vedkommende bare tuller med deg. Ignorer det 0 Siter
Gjest blame Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Kjære vene, nå ramlet jeg helt ut her. Fatter ikke engang hva du snakker om. Trodde det skulle være så enkel som å fjerne en hake et eller annet sted i selve msn jeg. Jeg gir opp, men takk for hjelpen. Det er bare noen som skal hovere, ikke bry deg om msni Hestehoven har helt rett her.. Verktøy -> alternativer -> varsler og lyder, hak av for "vis varsel når jeg får melding" eller noe sånt. 0 Siter
Gjest sniken Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Du klikker på nicket ditt, så ser du den lista der du kan endre status, og neders på den lista står det alternativer. Da klikker du der, så kommer det en rute opp (der man kan endre nick osv), så ser du til venstre i ruta og går inn der det står lyder og varsler. Så fjerner du haken der det står "vis varsel når jeg mottar en melding". Takk, skal prøve det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.