Gå til innhold

Hun fødte for to måneder siden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har da babymage i den hvite bikinien, man kan se tydelig at hun har født

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

24

• tonie

14

• Dorthe

4

• henrikke71

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da har eg brukt elimineringsmetoden og sitter igjen med kun èn potensiell kandidat.

Hvisk det til meg, hehe!

Skrevet

Nok en unyttig tråd fra deg....

I motsetning til det konstruktive svaret ditt, da?

Skrevet

Jeg tror hun er det, ja. Fåglarna vet hvordan man kan kan finne de bildene igjen. Det var noen ganske uskyldige bikinibilder, men enkelte her tålte ikke at en svært veldreid dame viste seg fram så lettkledd, så det ble et himla liv og beskyldninger om spiseforstyrrelser og hele pakka:)

Er molli her, så hyggelig å høre

Skrevet

Da har eg brukt elimineringsmetoden og sitter igjen med kun èn potensiell kandidat.

Ok, Sherlock:) Dagens lærdom: man skal være forsiktig med å sende slikt til andre doldamers kjærester. Jeg burde egentlig lagt dem ut, men slikt gir dårlig karma;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226939085' post='4016922]

Hvisk det til meg, hehe!

Zip! (og nei det var ikkje smekken)

Skrevet

Er molli her, så hyggelig å høre

Jeg tror det, men jeg kan ikke si det 100% sikkert da:) Hun gir seg vel neppe til kjenne. Jeg tror hun var ganske lei av å være dolkjendis.

Skrevet

Zip! (og nei det var ikkje smekken)

Hæ? Var det nicket? Ukjent for meg...

Skrevet

Ok, Sherlock:) Dagens lærdom: man skal være forsiktig med å sende slikt til andre doldamers kjærester. Jeg burde egentlig lagt dem ut, men slikt gir dårlig karma;)

carma?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226941851' post='4016972]

carma?

Hehe, nei gi deg da. carma er altfor ordentlig til å finne på sånt. Det var bare et litt dårlig ordvalg.

Skrevet

Hehe, nei gi deg da. carma er altfor ordentlig til å finne på sånt. Det var bare et litt dårlig ordvalg.

Jeg kjenner jo ikke menneskene bak nickene, men jeg blir jo nysgjerig, hehe.

Skrevet

Jeg tror det, men jeg kan ikke si det 100% sikkert da:) Hun gir seg vel neppe til kjenne. Jeg tror hun var ganske lei av å være dolkjendis.

Det kan jeg forstå :o)

Skrevet

Hun har da babymage i den hvite bikinien, man kan se tydelig at hun har født

"man kan se tydelig at hun har født" Det var vel kanskje og ta litt hardt i, hvis man vet det og vil at man skal kunne se at hun har født, så ser man det... men tydelig...??? Eh, nei!

Skrevet

"man kan se tydelig at hun har født" Det var vel kanskje og ta litt hardt i, hvis man vet det og vil at man skal kunne se at hun har født, så ser man det... men tydelig...??? Eh, nei!

Jo, hun har jo den klassiske ringen rundt navelen. Den man aldri klarer å bli kvitt uansett.

Jeg tror ikke det andre bildet, altså det i midten er tatt etter fødselen.

Skrevet

Det er flere som er spreke kort tid etter fødselen. Gunn Margit Andreassen (35) deltok i skiskyttersprinten på Beitostølen lørdag, og hun fødte for litt over 2 mnd siden.

Jeg har aldri vært så sprek som rett etter andre og tredje fødsel. Tror nesten jeg kunne løpt maraton ei uke etterpå ;) Antar det var et slags adrenalinkick? Desverre varte det ikke så innmari lenge ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226941617' post='4016963]

Hæ? Var det nicket? Ukjent for meg...

Surrehue! :-)

Skrevet

Surrehue! :-)

Que? Me don't know nothing, I'm from Barcelona... ;s

Skjønner ingenting av dette

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226952933' post='4017113]

Que? Me don't know nothing, I'm from Barcelona... ;s

Skjønner ingenting av dette

Eg tok en "tonie" og sa Zip, det betyr at min munn er lukket og at eg ikkje vil si noe mer (Zip=lyden av en glidelås) og så begynner du å prate om nicket Zip??? he.he...

Sånt blir det bare surr av.

Skrevet

Eg tok en "tonie" og sa Zip, det betyr at min munn er lukket og at eg ikkje vil si noe mer (Zip=lyden av en glidelås) og så begynner du å prate om nicket Zip??? he.he...

Sånt blir det bare surr av.

Ja, det er tydelig det.

Nå har jeg starta en ny sikletråd, hehe... ;-)

Skrevet

Jo, hun har jo den klassiske ringen rundt navelen. Den man aldri klarer å bli kvitt uansett.

Jeg tror ikke det andre bildet, altså det i midten er tatt etter fødselen.

Helt enig. Det "brune" bildet tror heller ikke jeg er fra etter fødselen, det er nok fra en tidligere oppvisning hun har vært med på.

Bildet i den hvite bikinien derimot, er nok fra etter fødselen ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...