Gjest yngve 22 Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Ser at Oslo Kommune søker trafikkbetjenter til trafikketaten. I stillingsbeskrivelsen står det at lønn under opplæring er ltr. 13/25 + T-tillegg, og ved fast ansettelse ltr. 16/28 + T-tillegg. Er det slik å forstå at man kan få et av lønnstrinnene mellom 13 og 25, og mellom 16 og 28 ved fast ansettelse. Hva gjør at man får det ene eller det andre(hvis jeg har riktig i mine antagelser)? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 ''I stillingsbeskrivelsen står det at lønn under opplæring er ltr. 13/25 + T-tillegg, og ved fast ansettelse ltr. 16/28 + T-tillegg.'' ''Hva gjør at man får det ene eller det andre(hvis jeg har riktig i mine antagelser)?'' Du vil få lønnstrinn 13 uten T-tillegg og 25 med T-tillegg under oplæring, ved fast ansettelse vil du få lønnstrinn 16 uten T-tillegg og 28 med T-tillegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.