Gå til innhold

Trafikkbetjent Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest yngve 22
Skrevet

Ser at Oslo Kommune søker trafikkbetjenter til trafikketaten.

I stillingsbeskrivelsen står det at lønn under opplæring er ltr. 13/25 + T-tillegg, og ved fast ansettelse ltr. 16/28 + T-tillegg.

Er det slik å forstå at man kan få et av lønnstrinnene mellom 13 og 25, og mellom 16 og 28 ved fast ansettelse. Hva gjør at man får det ene eller det andre(hvis jeg har riktig i mine antagelser)?

Skrevet

''I stillingsbeskrivelsen står det at lønn under opplæring er ltr. 13/25 + T-tillegg, og ved fast ansettelse ltr. 16/28 + T-tillegg.''

''Hva gjør at man får det ene eller det andre(hvis jeg har riktig i mine antagelser)?''

Du vil få lønnstrinn 13 uten T-tillegg og 25 med T-tillegg under oplæring, ved fast ansettelse vil du få lønnstrinn 16 uten T-tillegg og 28 med T-tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...