Lotte :o) Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Spurte ikke du om bokanbefalinger, da? ;-) Ja, jeg tenkte kun èn bok da, og da bør det være en meget bra bok. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227003555' post='4017490] Ja, jeg tenkte kun èn bok da, og da bør det være en meget bra bok. :-) OK! :-) Vedr filmer, tenkte jeg at jeg skulle anbefale deg noen oldies but goldies. Du har sikkert sett de fleste (du burde ihvertfall ha gjort det!*S*), men i tilfelle du har huller i allmenndannelsen, nevnes i fleng: * Da Han møtte Henne * Fornuft og følelser (tenker alltid på Babette når jeg ser den) * Fire brylluper og en gravferd * Love Actually * Singin' in the rain Kommer kanskje tilbake med flere:-) 0 Siter
Yeah_Right! Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Vet ikke om du mener nyere filmer eller filmer generelt, men har du sett: -Frihetens regn -De mistenkte -Pulp Fiction -Fight Club -Seven -Boondock saints -Pay it forward -Midnight in the garden of good en evil Alle er svært severdige! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Vet ikke om du mener nyere filmer eller filmer generelt, men har du sett: -Frihetens regn -De mistenkte -Pulp Fiction -Fight Club -Seven -Boondock saints -Pay it forward -Midnight in the garden of good en evil Alle er svært severdige! Du glemte Kill Bill! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 OK! :-) Vedr filmer, tenkte jeg at jeg skulle anbefale deg noen oldies but goldies. Du har sikkert sett de fleste (du burde ihvertfall ha gjort det!*S*), men i tilfelle du har huller i allmenndannelsen, nevnes i fleng: * Da Han møtte Henne * Fornuft og følelser (tenker alltid på Babette når jeg ser den) * Fire brylluper og en gravferd * Love Actually * Singin' in the rain Kommer kanskje tilbake med flere:-) Haha, her var det mange damefilmer. Mannen min ville daua om jeg hadde foreslått av vi så en av disse sammen! ;P. 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Haha, her var det mange damefilmer. Mannen min ville daua om jeg hadde foreslått av vi så en av disse sammen! ;P. Jeg vet at min man liker minst et par-tre av dem! :-) Men ofte er det slik at "seeing is believing", og han protesterte først på at vi skulle se "Stekte grønne tomater" (som jeg glemte å føre opp i forrige liste), men etter å ha sett den var han helt enig i at det var en flott film:-) 0 Siter
Yeah_Right! Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Du glemte Kill Bill! Kunne vært med den/de også, ja. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg vet at min man liker minst et par-tre av dem! :-) Men ofte er det slik at "seeing is believing", og han protesterte først på at vi skulle se "Stekte grønne tomater" (som jeg glemte å føre opp i forrige liste), men etter å ha sett den var han helt enig i at det var en flott film:-) Ja, skjønner hva du mener - en god film er tross alt en god film! Men antar jeg kan like å se en god del typiske halvdårlige damefilmer med gjenkjennelige situasjoner. Likesom min mann kan like å se en del halvdårlig action. Hvilket jeg synes er pyton. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Kunne vært med den/de også, ja. Synes liksom den passet i samlingen du nevnte . 0 Siter
Yeah_Right! Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Synes liksom den passet i samlingen du nevnte . Stemmer nok det. Var jo noen Tarantino filmer der. Men prøvde å lage en liste med litt forskjellig. 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Ja, skjønner hva du mener - en god film er tross alt en god film! Men antar jeg kan like å se en god del typiske halvdårlige damefilmer med gjenkjennelige situasjoner. Likesom min mann kan like å se en del halvdårlig action. Hvilket jeg synes er pyton. ''Men antar jeg kan like å se en god del typiske halvdårlige damefilmer med gjenkjennelige situasjoner. Likesom min mann kan like å se en del halvdårlig action. Hvilket jeg synes er pyton.'' Enig på generelt grunnlag, men dersom dette på noen som helst måte skulle være relatert til min liste, vil jeg protestere _kraftig_ på ethvert hint om at noen av filmene er i kategorien "halvdårlige damefilmer"! :-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Vet ikke om du mener nyere filmer eller filmer generelt, men har du sett: -Frihetens regn -De mistenkte -Pulp Fiction -Fight Club -Seven -Boondock saints -Pay it forward -Midnight in the garden of good en evil Alle er svært severdige! Hvis du liker den type filmer, burde du se den koreanske (hvis du ikke allerede har sett) Oldboy, helt utrolig bra. Samme genre som du nevnte, men helt klart en av de bedre i rekka. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 ''Men antar jeg kan like å se en god del typiske halvdårlige damefilmer med gjenkjennelige situasjoner. Likesom min mann kan like å se en del halvdårlig action. Hvilket jeg synes er pyton.'' Enig på generelt grunnlag, men dersom dette på noen som helst måte skulle være relatert til min liste, vil jeg protestere _kraftig_ på ethvert hint om at noen av filmene er i kategorien "halvdårlige damefilmer"! :-) Hehe, var overhodet ikke ment slik, da! Selv om jeg kanskje ikke vil tenke på disse filmene som de beste jeg vet. 0 Siter
KaVa Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 "Om forladelse" - en nydelig, dog litt trist film... 0 Siter
vin Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Ser mye serier vi ;o) En å anbefale på det sterkeste er Big Love! http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=NDVSY11037 Så den på to laaange kvelder og netter ;o) Engasjerende,morsom og litt trist! Mvh 0 Siter
henrikke71 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Det var noen her som nevnte serier. Jeg er hekta på Heroes og Dexter. Det er så hyggelig å følge med i. (Vel, mange vil kanskje ikke akkurat kalle disse to seriene for hyggelige;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Og hvis du ikke har sett den gode gamle danske filmen Den eneste ene, så er den et must. Skikkelig god romantisk komedie, blir i så godt humør av å se den:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 "Om forladelse" - en nydelig, dog litt trist film... Hei! Hvordan går det med dere? Kom ikke inn på CaringBridge-linken sist jeg prøvde. Tenker på dere. *klem* 0 Siter
laban Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227011717' post='4017612] Hei! Hvordan går det med dere? Kom ikke inn på CaringBridge-linken sist jeg prøvde. Tenker på dere. *klem* Den siden er da åpen og oppdatert? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Den siden er da åpen og oppdatert? Fikk det ikke til. Mulig jeg har feil link, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.