Gjest ikke fornøyd Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Når man melder seg på et kveldskurs som koster over 1000 kr og ordlyden sier: man skal få innblikk i ulike måter å utføre en spesiell behandling på, hvilke krav som stilles, hva forskning sier, hva som skiller de ulike metodene og om alle kan få denne behandlingen... ..men så viser det seg at kurset kun viser produkter fra en produsent, og det er det rene reklamestuntet.. kan man da kreve penegr igjen? Denne ene produsenten ble ikke nevnt med et ord i innbydelsen til kurset. Jeg føler meg lurt... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 ''Jeg føler meg lurt...'' Du er lurt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 ''Jeg føler meg lurt...'' Du er lurt. He he! 0 Siter
Yeah_Right! Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Dessverre er det slik at useriøse aktører er spesielt useriøse når det gjelder reklamasjon osv. En seriøs aktør ville nok gitt deg pengene tilbake - men det er altså åpenbart ikke tilfelle her. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg ville krevet pengene tilbake. De kan ikke drive salg og kalle det kurs, uten å informere om sammenhengen. Spørsmålet blir hva du gjør om de ikke etterkommer kravet ditt. Du kan selvfølgelig tilskrive f.eks. Forbrukerrådet eller ta kontakt med f.eks. FBI på NRK. Evt. sette en advokat på saken, men det koster vel mer enn det smaker. 0 Siter
Gjest ikke fornøyd Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 ''Jeg føler meg lurt...'' Du er lurt. Ja, det er det jeg også føler. Dette er i utgangspunktet en svært seriøs bedrift som jeg har kjent til i flere år, så jeg er skuffet. 0 Siter
Gjest ikke fornøyd Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Dessverre er det slik at useriøse aktører er spesielt useriøse når det gjelder reklamasjon osv. En seriøs aktør ville nok gitt deg pengene tilbake - men det er altså åpenbart ikke tilfelle her. I utgangspunktet er dette en svært seriøs bedrift, som jeg har kjent til og til dels samarbeidet med i flere år. Så jeg tror jeg skal forsøke meg med en form for kompensasjon her. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Ja, det er det jeg også føler. Dette er i utgangspunktet en svært seriøs bedrift som jeg har kjent til i flere år, så jeg er skuffet. Da bør du klage. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.