Jølsen Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Snart helg! Ha en fin dag, nå er det rett på jobb, kan virkelig ikke vente! Eller kan jeg det? Og hvorfor er det ikke sommer? Ja ja, hei! 0 Siter
Gjest Bjølsen Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Ja, det er godt det ikkje er mandag i dag også. I går var det en slitsom dag på jobb, med mange representasjonsoppgaver der eg skulle fronte Fylkeskommunen utad ovenfor en Global aktør. Det gikk selvfølgelig helt fint, og den Internasjonale bedriften ser nok med "andre øyne" på Fylkeskommunen etter dette. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Kunne godt ha vært sommer ja for nå er det bare mørkt og kaldt,ser frem til helgen da. 0 Siter
Gjest good morning Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Tirsdag ja, siste dag før min langhelg ) I denne langhelgen tar jeg meg en tur til Krakow, ordentlig kosetur for 6 voksne, ser bare så fram til å komme innenfor sikkerhetsskjekken på Gardemoen på torsdagen å ta den første halv-literen Da skal jeg tenke, SKÅL Jølsen !!!!! 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Tirsdag ja, siste dag før min langhelg ) I denne langhelgen tar jeg meg en tur til Krakow, ordentlig kosetur for 6 voksne, ser bare så fram til å komme innenfor sikkerhetsskjekken på Gardemoen på torsdagen å ta den første halv-literen Da skal jeg tenke, SKÅL Jølsen !!!!! SKÅL! 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Kunne godt ha vært sommer ja for nå er det bare mørkt og kaldt,ser frem til helgen da. Enig! 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Ja, det er godt det ikkje er mandag i dag også. I går var det en slitsom dag på jobb, med mange representasjonsoppgaver der eg skulle fronte Fylkeskommunen utad ovenfor en Global aktør. Det gikk selvfølgelig helt fint, og den Internasjonale bedriften ser nok med "andre øyne" på Fylkeskommunen etter dette. Det skal du ikke være så sikker på, alt kan skje! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Snart helg!!?? Hehe! Her er strålende sol i dag, nydelig! Jeg liker høsten/ vinteren! Men det hadde jo ikke trengt vare sååå lenge... Skal ha meg en tur på heia, så må jeg få handlet litt. I kveld skal jeg trene og ta sol! Fiffe meg litt til julebordet ;0) Ha en strålende dag Jølsen! 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Fanden så tidelig De er oppe i dag da Rigemor. 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Snart helg!!?? Hehe! Her er strålende sol i dag, nydelig! Jeg liker høsten/ vinteren! Men det hadde jo ikke trengt vare sååå lenge... Skal ha meg en tur på heia, så må jeg få handlet litt. I kveld skal jeg trene og ta sol! Fiffe meg litt til julebordet ;0) Ha en strålende dag Jølsen! Høres bra ut! Du blir sikkert så fin så! Ha en fantastisk dag du også! 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Fanden så tidelig De er oppe i dag da Rigemor. Må jo det! 0 Siter
Gjest Pølsenn Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Det skal du ikke være så sikker på, alt kan skje! Det har du helt rett i. 0 Siter
Gjest Pølsenn Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Ja, det er godt det ikkje er mandag i dag også. I går var det en slitsom dag på jobb, med mange representasjonsoppgaver der eg skulle fronte Fylkeskommunen utad ovenfor en Global aktør. Det gikk selvfølgelig helt fint, og den Internasjonale bedriften ser nok med "andre øyne" på Fylkeskommunen etter dette. Her i Kommunen har vi dårlig erfaring med suppegjøkene i Fylkeskommunen. Kunne du tenke deg å fronte Fylkeskommunen innad mot Kommunen for å hjelpe til å bedre relasjonene? 0 Siter
Gjest Bjølsen Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Det har du helt rett i. Nei, det stemmer ikkje med virkeligheten. 0 Siter
Gjest Bjølsen Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Her i Kommunen har vi dårlig erfaring med suppegjøkene i Fylkeskommunen. Kunne du tenke deg å fronte Fylkeskommunen innad mot Kommunen for å hjelpe til å bedre relasjonene? Da må eg sjekke almanakken først. Kor mange av suppegjøkene er det dere har problemer med? (det kan være greit å vite.) 0 Siter
Gjest Pølsenn Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Da må eg sjekke almanakken først. Kor mange av suppegjøkene er det dere har problemer med? (det kan være greit å vite.) Nå kan vel nesten alle i Fylkeskommunen regnes som suppegjøker, så svaret må bli: Stort sett alle. Er det mulig å utvide Kommunen og legge ned Fylkeskommunen? 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Nei, det stemmer ikkje med virkeligheten. Nei. *Raper* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.