Gå til innhold

Tirsdag i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart helg! Ha en fin dag, nå er det rett på jobb, kan virkelig ikke vente! Eller kan jeg det? Og hvorfor er det ikke sommer? Ja ja, hei!

Gjest Bjølsen
Skrevet

Ja, det er godt det ikkje er mandag i dag også.

I går var det en slitsom dag på jobb, med mange representasjonsoppgaver der eg skulle fronte Fylkeskommunen utad ovenfor en Global aktør.

Det gikk selvfølgelig helt fint, og den Internasjonale bedriften ser nok med "andre øyne" på Fylkeskommunen etter dette.

Gjest Milde måne
Skrevet

Kunne godt ha vært sommer ja for nå er det bare mørkt og kaldt,ser frem til helgen da.

Gjest good morning
Skrevet

Tirsdag ja, siste dag før min langhelg :))

I denne langhelgen tar jeg meg en tur til Krakow, ordentlig kosetur for 6 voksne, ser bare så fram til å komme innenfor sikkerhetsskjekken på Gardemoen på torsdagen å ta den første halv-literen :)

Da skal jeg tenke, SKÅL Jølsen !!!!!

Skrevet

Tirsdag ja, siste dag før min langhelg :))

I denne langhelgen tar jeg meg en tur til Krakow, ordentlig kosetur for 6 voksne, ser bare så fram til å komme innenfor sikkerhetsskjekken på Gardemoen på torsdagen å ta den første halv-literen :)

Da skal jeg tenke, SKÅL Jølsen !!!!!

SKÅL!

Skrevet

Kunne godt ha vært sommer ja for nå er det bare mørkt og kaldt,ser frem til helgen da.

Enig!

Skrevet

I går var det en slitsom dag på jobb, med mange representasjonsoppgaver der eg skulle fronte Fylkeskommunen utad ovenfor en Global aktør.

Det gikk selvfølgelig helt fint, og den Internasjonale bedriften ser nok med "andre øyne" på Fylkeskommunen etter dette.

Det skal du ikke være så sikker på, alt kan skje!

Skrevet

Snart helg!!?? Hehe!

Her er strålende sol i dag, nydelig! Jeg liker høsten/ vinteren!

Men det hadde jo ikke trengt vare sååå lenge...

Skal ha meg en tur på heia, så må jeg få handlet litt.

I kveld skal jeg trene og ta sol! Fiffe meg litt til julebordet ;0)

Ha en strålende dag Jølsen!

Skrevet

Snart helg!!?? Hehe!

Her er strålende sol i dag, nydelig! Jeg liker høsten/ vinteren!

Men det hadde jo ikke trengt vare sååå lenge...

Skal ha meg en tur på heia, så må jeg få handlet litt.

I kveld skal jeg trene og ta sol! Fiffe meg litt til julebordet ;0)

Ha en strålende dag Jølsen!

Høres bra ut! Du blir sikkert så fin så! Ha en fantastisk dag du også!

Skrevet

Fanden så tidelig De er oppe i dag da Rigemor.

Må jo det!

Gjest Pølsenn
Skrevet

Det skal du ikke være så sikker på, alt kan skje!

Det har du helt rett i.

Gjest Pølsenn
Skrevet

Her i Kommunen har vi dårlig erfaring med suppegjøkene i Fylkeskommunen. Kunne du tenke deg å fronte Fylkeskommunen innad mot Kommunen for å hjelpe til å bedre relasjonene?

Gjest Bjølsen
Skrevet

Det har du helt rett i.

Nei, det stemmer ikkje med virkeligheten.

Gjest Bjølsen
Skrevet

Her i Kommunen har vi dårlig erfaring med suppegjøkene i Fylkeskommunen. Kunne du tenke deg å fronte Fylkeskommunen innad mot Kommunen for å hjelpe til å bedre relasjonene?

Da må eg sjekke almanakken først.

Kor mange av suppegjøkene er det dere har problemer med?

(det kan være greit å vite.)

Gjest Pølsenn
Skrevet

Da må eg sjekke almanakken først.

Kor mange av suppegjøkene er det dere har problemer med?

(det kan være greit å vite.)

Nå kan vel nesten alle i Fylkeskommunen regnes som suppegjøker, så svaret må bli: Stort sett alle. Er det mulig å utvide Kommunen og legge ned Fylkeskommunen?

Skrevet

Nei, det stemmer ikkje med virkeligheten.

Nei. *Raper*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...