Gjest masse gode (sikkert) bøker Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg har en god del bøker jeg ikke lenger ønsker å ha:o). Leser aldri bøker, så da gidder jeg ikke å ha de heller... Er dette noe å få solgt, eller kan jeg først som sist gi de bort? Det er bøker som Elling-bøkene, sanne historier og krim bøker (anne holt ol.) Hvor/hvordan kan jeg ev få noen kroner for de? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hjemmet har en spalte med bøker til salgs og bøker ønskes kjøpt. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg både kjøper og selger bøker på qxl.no 0 Siter
Gjest en bokorm Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Registrer bøkene dine på www.bookcrossing.com Der kan du følge bøkene dine når de "vandrer" rundt i verden. Bor du i Trondheim eller Oslo kan du levere bøkene i en OBCZ, altså en bokhylle i en kafé, der hvem som helst kan komme å pluke med seg en bok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.