Gå til innhold

Usynlig bikini

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Æsj, det så direkte udelikat ut. Hun hadde kledd en vanlig tangatruse mye bedre!

Skrevet

Jeg synes du bør sende et bilde til meg så skal jeg avgjøre hvor pent dette er:-)

Tror ikke denne bikinien er å få tak i her i distriktet, og iallefall ikke på denne årstiden, så du får nok bare ta meg på ordet tror jeg, he-he!

Skrevet

Tror ikke denne bikinien er å få tak i her i distriktet, og iallefall ikke på denne årstiden, så du får nok bare ta meg på ordet tror jeg, he-he!

Det fixer du raskt med en gjennomsiktig bh-stropp, hehe!

Skrevet

Det hadde vært både billigere og enklere å bare droppe bikinien og gå naken, men da måtte hun jo gått på nudiststrand og der er det jo ikke så gøy å gå truseløs:)

Skrevet

Det hadde vært både billigere og enklere å bare droppe bikinien og gå naken, men da måtte hun jo gått på nudiststrand og der er det jo ikke så gøy å gå truseløs:)

gøy og gøy... jeg synes det er best med noen tøystykker, hehe

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227024112' post='4017742]

gøy og gøy... jeg synes det er best med noen tøystykker, hehe

Det synes i grunnen jeg også:)

Skrevet

Jammen du trenger ikke å ha bikinien på deg, jeg klarer fint å se det for meg skjønner du:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227019623' post='4017692]

Kommer! Skal du ta pushups oppå meg? ;-)

Kan gjerne gjøre det ......også....

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227023551' post='4017733]

Det fixer du raskt med en gjennomsiktig bh-stropp, hehe!

He he, kreativt, at jeg ikke tenkte på det da, bikini ala McGyver, bh-stropper, binders eller rett og slett gaffatape!

Skrevet

Kan gjerne gjøre det ......også....

*hoho*

Skrevet

Jammen du trenger ikke å ha bikinien på deg, jeg klarer fint å se det for meg skjønner du:-)

He-he, ikke sant, har sikkert forsvinnende lite å si om jeg har på meg den bikinitrusa eller ikke, sannheten kommer nok frem åkkesom med denne kreasjonen...

Skrevet

He he, kreativt, at jeg ikke tenkte på det da, bikini ala McGyver, bh-stropper, binders eller rett og slett gaffatape!

mrxx hadde gjort hva som helst for å se deg slik ;-)

Skrevet

*LOL*

Du kan godt spør meg før du legger ut bikinibilder av meg!

;0)

Ikkje prøv deg!

Du hadde aldri gått med den T-skjorten der.

Skrevet

Ikkje prøv deg!

Du hadde aldri gått med den T-skjorten der.

Usj, der avslørte du meg ;0)

Skrevet

He-he, ikke sant, har sikkert forsvinnende lite å si om jeg har på meg den bikinitrusa eller ikke, sannheten kommer nok frem åkkesom med denne kreasjonen...

Akkurat, det er det som er så bra:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...