Gå til innhold

Venner som blamerer seg på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest privat info
Skrevet

"Du føler deg truffet, eller?"

Lavere enn dette kan man ikke synke i en diskusjon, det er bare for usaklig.

Det er usaklig å gå løs på dine verdier, men ikke mine?

Det var du som begynte å stille spørsmålstegn ved meg, da må du tåle spørsmål tilbake.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

3

• tonie

2

• henrikke71

2

• Lotte :o)

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest personlig info
Skrevet

Egenmeldinger, nå? Det var ikke snakk om sykemelding likevel altså? Nei, du er meg ei fin slarvekjerring, høy teoretisk moral, men dømmer i vei og på toppen av det hele sitter du der og godter deg.

Godt mulig dem du skriver om burde roet seg litt, men du er faktisk ikke et fnugg bedre.

"Egenmeldinger nå"

Jeg snakker ikke om en person eller ett enkelttilfelle her.

Og hvorfor blir du så moralsk forarget over at det av en del ses på som illegitimt å feste hardt når en er sykmeldt?

Skrevet

Haha! Nesten som da jeg som fjortis lurte moren min til å tro at jeg sov hos en venninne. _Egentlig_ dro vi på haiketur langtpokkerivold. Vi hadde sluppet unna med det hvis det ikke var for at vi ble filmet og kom på Norge rundt iført Madonna-outfits mens vi rocka løs på en scene. Det luktet promille lang vei av det opptaket;)

Hehe, noe lignende gjorde jeg (og venninner) en gang. Vi ble også avslørt.

Skrevet

Jeg liker ikke at folk skriver personlige meldinger på veggen min, den kan de skrive i innboksen i steden

Enig.

Synes også det ser ganske teit ut når andre "chatter" på den offentlige veggen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...