Gjest vil imponere litt da...... Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hei Vi får gjester på lørdag og må ha tips til en god middag. Hadde tenkt at barna skal få en pastarett med skinke, lett å tilberede, de spiser gjerne før oss voksne. Så var det oss da. Tror ikke vi får plass til 12 rundt spisebordet, tenkte eventuell plukkemat.. Må være mettende også da..... Har noen noen gode tips og oppskrifter. Trenger også en god dessert. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Bacalao er deilig og hyggelig mat å lage til mange mennesker, men det krever nok at man sitter ved bordet... 0 Siter
tonie Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Bacalao er deilig og hyggelig mat å lage til mange mennesker, men det krever nok at man sitter ved bordet... Jeg tror det er litt vel dristig å servere fisk til dagens kresne mennesker. Innbiller meg at det blir mye "ææææææsj" og "liiiiiker ikke" da, men jeg håper jeg tar feil:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Lag pizzasnurrer med variert fyll? Så lager du en dessert du vet du kan lage, så blir det lite pes 0 Siter
Gjest nå ble jeg sulten;9 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Piroger, pai eller forskjellige tapas, kanskje? Eller pitabrød med kjøtt, ulike sauser og salat? Til dessert foreslår jeg brownies med vaniljeis. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg tror det er litt vel dristig å servere fisk til dagens kresne mennesker. Innbiller meg at det blir mye "ææææææsj" og "liiiiiker ikke" da, men jeg håper jeg tar feil:) Tror bacalao etter hvert også er akseptert som "stueren" fisk blant folk som normalt ikke er så glad i det. Når jeg serverer bacalao står også fiskehaterne og "sleiker gryta ren" sist på kvelden;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg skal ha bursdagsselskap på lørdag til 20 mennesker - skal servere tapas..mmm 0 Siter
tonie Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Tror bacalao etter hvert også er akseptert som "stueren" fisk blant folk som normalt ikke er så glad i det. Når jeg serverer bacalao står også fiskehaterne og "sleiker gryta ren" sist på kvelden;-) Har du i ekstremt mye chili og sier at det er kylling, eller? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Har du i ekstremt mye chili og sier at det er kylling, eller? he he he, noe sånt ja;-))) 0 Siter
Gjest @krøll Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hva med taco? Enkelt og godt, og alle finner noe de liker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.