Gå til innhold

Vaskemaskin (igjen) :S

Gjest vaskemaskinfrøknå

Anbefalte innlegg

Gjest vaskemaskinfrøknå
Skrevet

Lurer på om noen kan verifisere eller avkrefte dette:

Såkalte "kort-program", gir ikke brukeren mulighet til å ha mer enn 800 omdreinger i sentrifugeringen uansett merke. (dette ifølge selgeren som jeg ringte og klagde min nød til)

Har kjøpt ny maskin som jeg er superskuffa over. Den vasker dårlig, skyller dårlig og sentrifugerer dårlig. Og kort-programmene blir lang-programmer siden jeg må sentrifugere dem på nytt :(

Skrevet

Både programmene Lettvask og Hurtigvask gir meg mulighet til å velge 1600 omdreininger. Asko.

Gjest vaskemaskinfrøknå
Skrevet

Både programmene Lettvask og Hurtigvask gir meg mulighet til å velge 1600 omdreininger. Asko.

Det var det jeg fryktet. Jeg har blitt lurt :(

Aliza1365380759
Skrevet

Joda, på min vaskemaskin kan jeg selv velge antall omdreininger, også på kortprogrammet. Det er en Electrolux.

Skrevet

Sier som de andre: Kan velge sentrifugeringshastighet også på korte programmer.

Maskinen er god, men dyr. En Miele.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kan velge opp til 1600 omdreininger på kortvaskene mine, med unntak av ull og finvask kortprogrammene.

Gjest vaskemaskinfrøknå
Skrevet

Takker for tilbakemeldinger.

Har ringt til et par leverandører nå, og de sier at det er tull å si på generelt grunnlag at det ikke går an å ha _skikkelig_ sentrifugering på kortprogrammer. 800 omdreiniger gir jo "dass-vått" tøy.

Møkkamaskin, møkkabutikk!

Ja, jeg er _sur_!

Aliza1365380759
Skrevet

Takker for tilbakemeldinger.

Har ringt til et par leverandører nå, og de sier at det er tull å si på generelt grunnlag at det ikke går an å ha _skikkelig_ sentrifugering på kortprogrammer. 800 omdreiniger gir jo "dass-vått" tøy.

Møkkamaskin, møkkabutikk!

Ja, jeg er _sur_!

Har du ingen mulighet til å returnere den, siden du er så misfornøyd?

Gjest vaskemaskinfrøknå
Skrevet

Har du ingen mulighet til å returnere den, siden du er så misfornøyd?

Har hatt en service-mann hjemme to ganger allerede. Nå har han bestilt nytt elektronikkort...........

Skrevet

Vi har 1600 omdr på alt, bortsett fra finvask og ull. Finvask er 1000 omdr.

Har whirlpool.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Såkalte "kort-program", gir ikke brukeren mulighet til å ha mer enn 800 omdreinger i sentrifugeringen uansett merke.''

Dette stemmer ikke med min AEG i alle fall.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Såkalte "kort-program", gir ikke brukeren mulighet til å ha mer enn 800 omdreinger i sentrifugeringen uansett merke.''

Dette stemmer ikke med min AEG i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...