Gå til innhold

Dele rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går fint an å dele rom.

To av barna mine gutt og jente var på ferie sammen, og de delte rom. De lå anføttes.

Pappa var på tur med tre barn, to gutter og en jente, de delte fire mannsrom. De lå anføttes. Pappaen lå anføttes med jenta. Barna er 27, 26, og 17 år.

Det går helt fint, bare man legger godviljen til.

Men er det ikke annerledes når det er flere barn og en forelder? DA blir det liksom en hurv av folk, og man innstiller seg automatisk på litt mer primitive forhold.. Jeg tenker kanskje det er litt mer påtrengende med en voksen og et 'barn' av motsatt kjønn.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• adelie

11

• morsan

7

• Bookworm

4

• Mary Poppins

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg sa ikke at det var enkeltseng, men et firemannsrom. og der er det sengeplass til fire.

Hvis det var sengeplass til fire skjønner jeg ikke hvorfor de skulle ligge anføttes.

Skrevet

Jeg sa ikke at det var enkeltseng, men et firemannsrom. og der er det sengeplass til fire.

Hvis du er 'mammaen til de reisende' sa du ''Pappaen lå anføttes med jenta. ''

Skrevet

Det går fint an å dele rom.

To av barna mine gutt og jente var på ferie sammen, og de delte rom. De lå anføttes.

Pappa var på tur med tre barn, to gutter og en jente, de delte fire mannsrom. De lå anføttes. Pappaen lå anføttes med jenta. Barna er 27, 26, og 17 år.

Det går helt fint, bare man legger godviljen til.

Og så kan man spise rekecoctail og stuede tyttebær på senga også;-)

Gjest høstløv
Skrevet

Hvis det var sengeplass til fire skjønner jeg ikke hvorfor de skulle ligge anføttes.

Det gjorde de bare, for å få snorkingen og andre sovelyder litt på avstand.

Sengene sto jo på rad og rekke.

Gjest høstløv
Skrevet

Ja, hvis det er romservice på hotellet så.

Skrevet

*S* Det kom ikke klart fram, da; så for meg at man delte enkeltseng ved å ligge andføttes....;-)

Gjest høstløv
Skrevet

Hvis du er 'mammaen til de reisende' sa du ''Pappaen lå anføttes med jenta. ''

Ja, jeg var ikke med.

Skrevet

''Og så kan man spise rekecoctail og stuede tyttebær på senga også;-)''

Hæ?

Gjest høstløv
Skrevet

*S* Det kom ikke klart fram, da; så for meg at man delte enkeltseng ved å ligge andføttes....;-)

OK, det glemte jeg å skrive, men det var et fire-mannsrom, det får da være måte på, det er vel ingen som ligger to i en enkeltseng, nå om dager. Sengene var plassert på rad og rekke.

Jeg hadde tenkt å være anonym, men outet meg allerede i første svar.

Skrevet

Ok, da forstår jeg.

Uansett er situasjonen en litt annen når flere enn to deler rom - det føles jo mer privat å dele rom med bare en forelder enn med hele søskenflokken og en forelder.

Skrevet

Ha ha, nå tenkte jeg det du tenkte.

:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg ville spurt avkommet hva h*n ville følt seg komfortabel med og så tatt hensyn til det. Og jeg syns ikke det er noen forskjell om det er far/datter eller mor/sønn.

Skrevet

''Og så kan man spise rekecoctail og stuede tyttebær på senga også;-)''

Hæ?

;-) Jeg trodde disse folkene lå andføttes i _samme seng_, og da lignet det mistenkelig på innlegg av typen "vi er så overmåte tolerante og naturlige at det er til å dø av" for å få folk til å kaste seg på og kommentere dette;-)

men jeg tok feil, da, det var ikke slik det var ment:-)

Skrevet

Jeg ville spurt avkommet hva h*n ville følt seg komfortabel med og så tatt hensyn til det. Og jeg syns ikke det er noen forskjell om det er far/datter eller mor/sønn.

Det var et godt svar! Iallfall dersom

'barnet' ikke foretrekker luksus, TV'n for seg selv osv. Det blir jo dyrt hvis man skal spandere. Men man kan jo snakke om det.

Skrevet

Hehe, nå forstod jeg kanskje.

Skrevet

Familie er familie, jeg ville synes det var greit. Det er jo flere hoteller som kjører dobbeltrom med to enkle senger også. Choice kjeden blandt annet. Uansett ok om jeg hadde ligget i dobbelseng med min sønn.

Skrevet

Hvis det er to enkeltsenger hadde det ikke vært noe problem å dele rom, men hvis jeg fikk _velge_ hadde jeg nok valgt enkeltrom;) (mest fordi faren min snorker og ofte går på toalettet om natten)

Men har delt rom med broren min flere ganger, sist nå i sommer, og det er ikke noe problem så lenge vi har hver vår seng. Men jeg ville ikke likt dobbeltseng!

Jeg er i begynnelsen av 20-årene, foreldrene mine i midten av 50-årene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...