jubalong70 Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Jeg hadde ikke hatt noe problem med å dele rom med faren min. Vet at broren min også har delt rom med mor når de har vært på reise. Ser ikke problemet... 0 Siter
Bookworm Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Det går fint an å dele rom. To av barna mine gutt og jente var på ferie sammen, og de delte rom. De lå anføttes. Pappa var på tur med tre barn, to gutter og en jente, de delte fire mannsrom. De lå anføttes. Pappaen lå anføttes med jenta. Barna er 27, 26, og 17 år. Det går helt fint, bare man legger godviljen til. Hehe, hva er et mannsrom? Trodde ikke rom var oppdelt etter kjønn jeg:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Jeg er 27 og hadde ikke hatt noen problemer med å dele rom med pappa. Men jeg ville hatt min egen seng. Var i London med mamma for noen år siden. Da hadde vi dobbeltseng, det var egentlig litt for tett. ''Var i London med mamma for noen år siden. Da hadde vi dobbeltseng, det var egentlig litt for tett. :)'' Da jeg og søstrene mine + noen til var i London for 3,5 år siden måtte den ene søstra mi og jeg dele dobbeltseng. Ikke nok med det - vi hadde dobbeltdyne også! Vi lo godt da vi oppdaget det, bra vi har et godt og avslappet forhold til hverandre. ) 0 Siter
morsan Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 ''Var i London med mamma for noen år siden. Da hadde vi dobbeltseng, det var egentlig litt for tett. :)'' Da jeg og søstrene mine + noen til var i London for 3,5 år siden måtte den ene søstra mi og jeg dele dobbeltseng. Ikke nok med det - vi hadde dobbeltdyne også! Vi lo godt da vi oppdaget det, bra vi har et godt og avslappet forhold til hverandre. ) Dobbeltdyne kan jeg bare ikke fordra - selv ikke om den deles med husbonden. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Hehe, hva er et mannsrom? Trodde ikke rom var oppdelt etter kjønn jeg:-) Et mannsrom er et rom hvor overvekten av de antall tilstedeværende er menn. :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Et mannsrom er et rom hvor overvekten av de antall tilstedeværende er menn. :-) Hihi:-) Orddeling er morsomt... 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Dobbeltdyne kan jeg bare ikke fordra - selv ikke om den deles med husbonden. Jeg elsker å dele dobbeldyne med kjæresten! ))) Men vi gjør ikke det til daglig, hadde det kun på hytta. 120 cm bred seng og dobbeldyne - det var herlig det! ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Dobbeltdyne kan jeg bare ikke fordra - selv ikke om den deles med husbonden. Jeg liker dobbeltdyna mi! Til og med så godt at jeg kjøpte en ennå større og bedre en til kjæresten min i innflytningsgave til ham da han kjøpte ny leilighet for to år sida. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Dobbeltdyne kan jeg bare ikke fordra - selv ikke om den deles med husbonden. ''Dobbeltdyne kan jeg bare ikke fordra - selv ikke om den deles med husbonden.'' Helt enig. Med egen dyne kan man tulle den rundt seg som man vil og risikerer ikke å våkne dyneløs midt på natten. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Dobbeltdyne kan jeg bare ikke fordra - selv ikke om den deles med husbonden. Særing! :-) Finnes ingenting bedre i verden enn dobbeltdyne, her har vi både i sommer- og vintervariant samt en til gjester. Kjempedeilig! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Særing! :-) Finnes ingenting bedre i verden enn dobbeltdyne, her har vi både i sommer- og vintervariant samt en til gjester. Kjempedeilig! ;-) Ikke særing, liker bare ikke dobbeldyne *S*. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Ikke særing, liker bare ikke dobbeldyne *S*. He-he, det er komplett uforståelig for meg! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 He-he, det er komplett uforståelig for meg! ;-) Antar mye av grunnen er at jeg sover for lett. Er vel litt sart . 0 Siter
Speak Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Med barn på 20+ ? Ja??? Vi har kanskje et veldig åpent forhold hjemme? (Og det til tross for at faren min egentlig "bare" er stefaren min. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Antar mye av grunnen er at jeg sover for lett. Er vel litt sart . Hm... Av en eller annen merkelig grunn er ikke ordet "sart" noe som kommer automatisk opp når jeg ser nicket ditt, men jeg forstår nå at jeg har bomma. :-) Neida, jeg skjønner at vi mennesker er ulike. Han jeg sover med ligger veldig stille, og jeg sover i tillegg som en stein umiddelbart etter at jeg inntar "hodet-på-puta"-stillingen. Så vi trives godt under samme dyne. Eneste som er litt slitsomt er hvis en eller begge ungene kommer, da blir det skrekkelig varmt for den/de som må ligge i midten. På en annen side - det er dette som gjør at ungene ikke orker å komme inn til oss om natta, de velger heller egen seng. Så kanskje det ikke var så negativt allikevel? :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Hm... Av en eller annen merkelig grunn er ikke ordet "sart" noe som kommer automatisk opp når jeg ser nicket ditt, men jeg forstår nå at jeg har bomma. :-) Neida, jeg skjønner at vi mennesker er ulike. Han jeg sover med ligger veldig stille, og jeg sover i tillegg som en stein umiddelbart etter at jeg inntar "hodet-på-puta"-stillingen. Så vi trives godt under samme dyne. Eneste som er litt slitsomt er hvis en eller begge ungene kommer, da blir det skrekkelig varmt for den/de som må ligge i midten. På en annen side - det er dette som gjør at ungene ikke orker å komme inn til oss om natta, de velger heller egen seng. Så kanskje det ikke var så negativt allikevel? :-) ''Han jeg sover med ligger veldig stille, og jeg sover i tillegg som en stein umiddelbart etter at jeg inntar "hodet-på-puta"-stillingen.'' Haha, da ser jeg allerede to store forskjeller. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 ''Han jeg sover med ligger veldig stille, og jeg sover i tillegg som en stein umiddelbart etter at jeg inntar "hodet-på-puta"-stillingen.'' Haha, da ser jeg allerede to store forskjeller. Eller - hvor stille han ligger vet jeg jo strengt tatt svært lite om. He-he. Har maaaange år bak meg med overnattinger på ubegripelig rare steder, så jeg har lært å sove hvor som helst og når som helst. Omtrent, da. Veldig praktisk egenskap. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Eller - hvor stille han ligger vet jeg jo strengt tatt svært lite om. He-he. Har maaaange år bak meg med overnattinger på ubegripelig rare steder, så jeg har lært å sove hvor som helst og når som helst. Omtrent, da. Veldig praktisk egenskap. :-) ''Veldig praktisk egenskap. '' Ja, dette er en egenskap jeg veldig gjerne skulle hatt!! 0 Siter
morsan Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 ''Dobbeltdyne kan jeg bare ikke fordra - selv ikke om den deles med husbonden.'' Helt enig. Med egen dyne kan man tulle den rundt seg som man vil og risikerer ikke å våkne dyneløs midt på natten. Enig, og så slipper man å plages med en partner som absolutt vil tulle dyna rundt seg som han vil....;-) 0 Siter
Icora Panter Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Jeg jobber på hotell og det er meget vanlig., Men som regel ønskes det separate senger. Og de aller fleste hotell har twin beds. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.