Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det tror jeg at jeg ville ha gjort, hvis jeg ikke hadde klart å redde bilder og andre ting jeg er glad i.

Men jeg hadde nok også grått over alt styret jeg hadde sett for meg framover, mens nytt hus skulle bygges. Hvor skulle vi bo? Hos slektninger? Da blir det null privatliv. Sånne ting...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• candyqueen_83

2

• pekkaline

2

• også en mor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har også sørget for å ha kopier av en god del av bilene og filmsnuttene av ungene opptil flere plasser. :o) Både hos meg, selv, hos kjæresten og hos eksen.

''kopier av en god del av bilene ''

Wow! Har dere leid låve på landet for å lagre dem i? ;-)

Skrevet

Ja først ville jeg det, men tror jeg vill sett muligheten for å kunne bygge opp igjen med den romløsningen som ville vært perfekt for vår familie.

Men det hadde vært ubeskrivelig upraktisk også da, så jeg håper huset blir stående.

Skrevet

''kopier av en god del av bilene ''

Wow! Har dere leid låve på landet for å lagre dem i? ;-)

*Fnis*

Skrevet

Ja, jeg ville grått, men vi har også lagt mye ressurser i huset, både følelsesmessig, tidsmessig og økonomisk. Sistnevnte lar seg vel erstatte.

Skrevet

Det var et Hotel i Oslo.

Bedre?

Eg husker søren ikkje navnet på Hotellet, det låg liksom midt mellom Oslo City og inngangen til Arkaden.

Det blei revet, og så bygde de nytt.

''Bedre?''

Knappast. He-He

Men du "togan'' ihvertfall.

Men morsom er du! *s*

Skrevet

Jeg har også sørget for å ha kopier av en god del av bilene og filmsnuttene av ungene opptil flere plasser. :o) Både hos meg, selv, hos kjæresten og hos eksen.

Kjempe lurt!

Er jo som regel det man hører folk savner ved brann..

:0)

Skrevet

Jeg gråt to ganger under barneteaterforestillingen forleden uke, så jeg kunne nok ha vært i faresonen. Men jeg tror faktisk at en så rystende hendelse hadde gjort meg kald nok til å ta det hele med fatning, konsentrere meg det som betyr mest, og muligens ikke gråte.

Skrevet

''Bedre?''

Knappast. He-He

Men du "togan'' ihvertfall.

Men morsom er du! *s*

Bare hyggelig. :-)

Skrevet

Ja helt sikkert.

Jeg har så masse bilder og baby albumer av mine kjære barn, og, spesielt den minste som er død så er det det eneste jeg har igjen.

Heldigvis har jeg safe så jeg tror det skal gå bra selv ved en brann.

Skrevet

Ja, jeg hadde nok sikkert det. Av lettelse, over at vi alle var like hele.

Men også over tap av ting.

Videoopptak ligger i bankboks, så det er sikret. Tror jeg skulle kopiert uerstattelige familiebilder også... Noe å tenke på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...