Luska Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Ja, det tror jeg at jeg ville ha gjort, hvis jeg ikke hadde klart å redde bilder og andre ting jeg er glad i. Men jeg hadde nok også grått over alt styret jeg hadde sett for meg framover, mens nytt hus skulle bygges. Hvor skulle vi bo? Hos slektninger? Da blir det null privatliv. Sånne ting... 0 Siter
morsan Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Jeg har også sørget for å ha kopier av en god del av bilene og filmsnuttene av ungene opptil flere plasser. ) Både hos meg, selv, hos kjæresten og hos eksen. ''kopier av en god del av bilene '' Wow! Har dere leid låve på landet for å lagre dem i? ;-) 0 Siter
balloon Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Ja først ville jeg det, men tror jeg vill sett muligheten for å kunne bygge opp igjen med den romløsningen som ville vært perfekt for vår familie. Men det hadde vært ubeskrivelig upraktisk også da, så jeg håper huset blir stående. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 ''kopier av en god del av bilene '' Wow! Har dere leid låve på landet for å lagre dem i? ;-) *Fnis* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Ja, jeg ville grått, men vi har også lagt mye ressurser i huset, både følelsesmessig, tidsmessig og økonomisk. Sistnevnte lar seg vel erstatte. 0 Siter
Gjest spamspamspam Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Lite å finne på i dag? 0 Siter
også en mor Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Det var et Hotel i Oslo. Bedre? Eg husker søren ikkje navnet på Hotellet, det låg liksom midt mellom Oslo City og inngangen til Arkaden. Det blei revet, og så bygde de nytt. ''Bedre?'' Knappast. He-He Men du "togan'' ihvertfall. Men morsom er du! *s* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Jeg har også sørget for å ha kopier av en god del av bilene og filmsnuttene av ungene opptil flere plasser. ) Både hos meg, selv, hos kjæresten og hos eksen. Kjempe lurt! Er jo som regel det man hører folk savner ved brann.. :0) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Jeg gråt to ganger under barneteaterforestillingen forleden uke, så jeg kunne nok ha vært i faresonen. Men jeg tror faktisk at en så rystende hendelse hadde gjort meg kald nok til å ta det hele med fatning, konsentrere meg det som betyr mest, og muligens ikke gråte. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 ''Bedre?'' Knappast. He-He Men du "togan'' ihvertfall. Men morsom er du! *s* Bare hyggelig. :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Ja helt sikkert. Jeg har så masse bilder og baby albumer av mine kjære barn, og, spesielt den minste som er død så er det det eneste jeg har igjen. Heldigvis har jeg safe så jeg tror det skal gå bra selv ved en brann. 0 Siter
org Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Ja, jeg hadde nok sikkert det. Av lettelse, over at vi alle var like hele. Men også over tap av ting. Videoopptak ligger i bankboks, så det er sikret. Tror jeg skulle kopiert uerstattelige familiebilder også... Noe å tenke på. 0 Siter
willow Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 ja. det ville jeg nok. fordi jeg mister min tryggeste sone. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.