Gjest ChiengMai Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227126978' post='4019143] Sikkert nok... Dumme Prince ;-) Æ'kke så nøye. I mine ører har han ikke gjort så mye bra utenom Purple Rain og Nothing Compares 2U. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Fairytale of New York av The Pogues, blir ikke jul uten:-D Nemlig! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Jeg klarer aldri å finne noen favoritter, for det varierer fra dag til dag. Likevel er noe av det vakreste jeg vet Jan Werner som synger "Air" I kveld har jeg spilt Vivaldi med de fire årstidene. Nydelig. Jeg liker også svensk musikk og techno. Dette her liker jeg, både musikk og mann: 0 Siter
Gjest Neela Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Disse kan jeg høre om igjen og om igjen og forblir store favoritter år etter år: Laura Pausini - Without you http://www.youtube.com/watch?v=Vn2_QNiMmn8&feature=related Metallica - Nothing else matters Billy Joel - The night is still young Brad Paisley & Allison Krauss - Whiskey lullaby Art Garfunkel - Bright eyes Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the rainbow/What a wonderful world Og så og si alt av Josh Groban, men spesielt Awake og You are loved (don't give up) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Disse kan jeg høre om igjen og om igjen og forblir store favoritter år etter år: Laura Pausini - Without you http://www.youtube.com/watch?v=Vn2_QNiMmn8&feature=related Metallica - Nothing else matters Billy Joel - The night is still young Brad Paisley & Allison Krauss - Whiskey lullaby Art Garfunkel - Bright eyes Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the rainbow/What a wonderful world Og så og si alt av Josh Groban, men spesielt Awake og You are loved (don't give up) ''Art Garfunkel - Bright eyes'' Det er en av de fæleste sangene jeg vet! 0 Siter
Gjest Neela Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 ''Art Garfunkel - Bright eyes'' Det er en av de fæleste sangene jeg vet! Merkelig du er da hehe.. Hadde alle likt det samme så hadde det jo blitt kjedelig 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Kommer helt an på stemning og til hvilken bruk, men for tiden er det disse, føler meg litt nostalgisk for tiden:-) http://www.youtube.com/watch?v=1wPo993nWGw http://www.youtube.com/watch?v=Yaz_2ayVZBg Excellent taste;-) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Fairytale of New York av The Pogues, blir ikke jul uten:-D Ikke sant...:-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Merkelig du er da hehe.. Hadde alle likt det samme så hadde det jo blitt kjedelig ''Merkelig du er da hehe..'' Ja, ikke sant? ;-) ''Hadde alle likt det samme så hadde det jo blitt kjedelig ;)'' Og tenk på alle artister og grupper som hadde gått på fattigkassa fordi ingen kjøpte dem. Det er jo bra at alle til sammen er allsidige hva musikksmak angår. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 U2: So Cruel U2: One R.E.M.: Find The River Nick Cave & The Bad Seeds: Brompton Oratory David Gray: Flame Turns Blue Katie Melua: Tiger In The Night Shane MacGowan & Maire Brennan: You're The One Bruce Springsteen: Hungry Heart Van Morrison: Hymns To The Silence Og i disse snart-advents-tider: The Pogues & Kirsty McColl: Fairytale Of New York - ingen julesang over, ingen ved siden... ''The Pogues & Kirsty McColl: Fairytale Of New York - ingen julesang over, ingen ved siden...'' Enig, den er utrolig flott . Har også fått den med meg live på Sardines i hine hårde dager, med MacGowan så full at han omtrent falt ned fra scenen. Men synge kunne han likevel. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Excellent taste;-) I know!!:-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Ikke sant...:-) I know again!:-) 0 Siter
Gjest denimbird Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Vanskelig å velge, men disse ligger i hvertfall i toppsjiktet på min liste: U2: One Sarah McLachlan: Full of Grace Josh Groban: You raise me up Maria Mena: All this time 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 ''The Pogues & Kirsty McColl: Fairytale Of New York - ingen julesang over, ingen ved siden...'' Enig, den er utrolig flott . Har også fått den med meg live på Sardines i hine hårde dager, med MacGowan så full at han omtrent falt ned fra scenen. Men synge kunne han likevel. Jeg har også vært på konsert med Shane MacGowan i en heller animert forfatning, han var så full at han måtte ha hjelp til å sette mikrofonen på mikrofonstativet. Syns det var usigelig trist, han er en av de fineste songwriters jeg vet om, og så er han så ødelagt. Jeg syns _ikke_ han sang noe bra den gangen, men tida leger alle sår. :-) 0 Siter
....AV Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Alle operaer av Richard Wagner. Tryllefløyten av Mozart Schuberts 9. symfoni 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Har jo utrolig mange da! De kommer og går periodevis. Men noe jeg aldri blir lei av er Creedence og Santana. Black Magic Woman er jo bare herlig. Alle låtene til CCR er jo veldig like, og det samme for Santana, så det er nok drivet jeg liker. Så liker jeg godt sangen 'You've Got a Friend' og Med Dance with a Stranger 'Everyone needs a friend sometimes'. Jeg liker også musikken til J.J.Cale. Er igjen noe med drivet i musikken. Og så var jeg veldig glad i Doors en periode i min grønne ungdom. Spiller fortsatt dem av og til. Ellers er det jo enkeltlåter som har festet seg, som har blitt favoriter, men akkurat nå står det stille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.