Mary Poppins Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=534174 Altså om du ikke tåler at scenen blir vist av andre, så bør man heller ikke være med på en sånn scene.. Snakk om å ta segselv høytidlig... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Ja, det virker i grunnen veldig rart, men hun har en klausul i kontrakten der det står at scenen ikke skal vises av andre. Jeg ser en eller annen plass at Trine Grung har blogget om denne saken. Hun synes også damen oppfører seg merkelig. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 ''Snakk om å ta seg selv høytidlig...'' Det var jo litt rart at ho forlot studioet, men eg syns ikkje ho tar seg sjøl så høytidelig akkurat når ho har sex oppå noen fisker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Og hadde det ikke vært for at hun selv hauser opp dette noe innmari så hadde ingen leet på et øyelokk over det engang... Tror hun bare er ute etter pr jeg. Jeg hadde ikke ant noe om dette ellers i alle fall. 0 Siter
tonie Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Pøh, hun øyner vel bare en liten sjanse til å cashe inn noen kroner siden kontrakten er så klar og tydelig. Hun har ikke vært med i noen filmer på evigheter, så hun trenger sikkert penger. Så velger hun selvsagt å rope buhuuu og framstå som et persilleblad framfor å bli stempla som en pengegrisk primadonna. Det ville muligens jeg også gjort:) 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 ''Snakk om å ta seg selv høytidlig...'' Det var jo litt rart at ho forlot studioet, men eg syns ikkje ho tar seg sjøl så høytidelig akkurat når ho har sex oppå noen fisker. ''men eg syns ikkje ho tar seg sjøl så høytidelig akkurat når ho har sex oppå noen fisker.'' Spot on! *ler* 0 Siter
mrxx Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Det må i alle fall ha vært jævlig kaldt og motbydelig å ligge der på fiskene, fytti katta. I den haugen der hadde jeg ikke klart å vært rare elskeren. 0 Siter
Gjest ppppppppppp Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Ja, det virker i grunnen veldig rart, men hun har en klausul i kontrakten der det står at scenen ikke skal vises av andre. Jeg ser en eller annen plass at Trine Grung har blogget om denne saken. Hun synes også damen oppfører seg merkelig. Vel Trine Grung oppfører seg også merkelig.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Vel Trine Grung oppfører seg også merkelig.... Trine Grung har eg aldri hørt om. Enda ei "glamourmodell" berte med heliumspupper? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Og hadde det ikke vært for at hun selv hauser opp dette noe innmari så hadde ingen leet på et øyelokk over det engang... Tror hun bare er ute etter pr jeg. Jeg hadde ikke ant noe om dette ellers i alle fall. Enig! 0 Siter
Gjest ppppppppppp Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Trine Grung har eg aldri hørt om. Enda ei "glamourmodell" berte med heliumspupper? http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/51/515/515295/grungXcopy_1192613584_1192613602.jpg Nå må du se til å holde deg litt oppdatert da. Kjerringa til Flo. 0 Siter
morsan Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Det må i alle fall ha vært jævlig kaldt og motbydelig å ligge der på fiskene, fytti katta. I den haugen der hadde jeg ikke klart å vært rare elskeren. Har tenkt det samme selv! Kald fisk i en båt langt mot nord - fysjom, fysjom!! 0 Siter
morsan Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Det skulle ikke forundre meg om dama er utspekulert, ref det tonie m.fl. skriver om lenger ned her. Men det er en viktig sak rent prinsippielt, da spørsmålet er om private kontraktsparter kan innskrenke sitatretten man har innen opphavsretten. Etter hva jeg har skjønt, har hun full støtte fra skuespillerforbundet i saken. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Har tenkt det samme selv! Kald fisk i en båt langt mot nord - fysjom, fysjom!! Da er det straks noe annet med en stor og ren seng med nytt sengetøy, ja. ;D Den scenen det er snakk om høres ikke bra ut, hehe! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Det må i alle fall ha vært jævlig kaldt og motbydelig å ligge der på fiskene, fytti katta. I den haugen der hadde jeg ikke klart å vært rare elskeren. Når alt kommer til alt, så hadde nok DU klart å elske uansett. Du er MrMagic, hehe. Etter at du skrev oral-oppskriften, så ser jeg for meg at dette er omtrent det eneste du gjør. Kona di har hatt sammenhengende orgasme i nesten 30 år - rart hun ikke har stått fram i avisen, hehe! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227258607' post='4020487] Når alt kommer til alt, så hadde nok DU klart å elske uansett. Du er MrMagic, hehe. Etter at du skrev oral-oppskriften, så ser jeg for meg at dette er omtrent det eneste du gjør. Kona di har hatt sammenhengende orgasme i nesten 30 år - rart hun ikke har stått fram i avisen, hehe! ;-) ''Kona di har hatt sammenhengende orgasme i nesten 30 år - rart hun ikke har stått fram i avisen, hehe! ;-)'' Hun klarer jo ikke å slå nummeret til tipstelefonen engang slik som hun rister! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 ''Kona di har hatt sammenhengende orgasme i nesten 30 år - rart hun ikke har stått fram i avisen, hehe! ;-)'' Hun klarer jo ikke å slå nummeret til tipstelefonen engang slik som hun rister! *hehe* Godt poeng! 0 Siter
mrxx Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Har tenkt det samme selv! Kald fisk i en båt langt mot nord - fysjom, fysjom!! Hehe, ja jeg grøsset ved tanken og legge seg oppi disse fiskene. Da skal du jaggu meg være kåt for å gjøre det. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227258607' post='4020487] Når alt kommer til alt, så hadde nok DU klart å elske uansett. Du er MrMagic, hehe. Etter at du skrev oral-oppskriften, så ser jeg for meg at dette er omtrent det eneste du gjør. Kona di har hatt sammenhengende orgasme i nesten 30 år - rart hun ikke har stått fram i avisen, hehe! ;-) Hehe, for alt du vet så kan hun ha stått frem i avisen:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 ''Kona di har hatt sammenhengende orgasme i nesten 30 år - rart hun ikke har stått fram i avisen, hehe! ;-)'' Hun klarer jo ikke å slå nummeret til tipstelefonen engang slik som hun rister! Hehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.