Gå til innhold

Noe så tåpelig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke tenke meg noen verre plass å ha sex....

Ellers en merkelig reaksjon fra skuespilleren.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• mrxx

5

• Lillemus

5

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, ja jeg grøsset ved tanken og legge seg oppi disse fiskene. Da skal du jaggu meg være kåt for å gjøre det.

''Da skal du jaggu meg være kåt for å gjøre det.''

Eller som jeg antar i dette tilfellet: En klekkelig betalt skuespiller! :-)

Skrevet

Hehe, for alt du vet så kan hun ha stått frem i avisen:-)

*haha*

Skrevet

Ja herregud!

Hvem er det egentlig som bryr seg?

I verste fall gir folk blaffen, og i beste fall kan det føre til at noen blir interessert i å se filmen, noe jeg antar er til hennes fordel!

Som skuespiller har man selv valgt å bli sett. Og hvis man også takker ja til å delta i en sexscene, er man som regel inneforstått med at også dette skal vises til "allmennheten"

Folk er jo etterhvert ganske vant til å se avkledde mennesker og sex scener på film! Og alle vet at dette er en del av å være skuespiller.

Det at hun lager en stor sak av dette, gir nok folk et langt mer negativt inntrykk av henne enn de ville fått av å se henne naken i en filmscene (hvis det er det hun er redd for da...)

Nei, hun er enten svært utspekulert, eller en skikkelig Dramaqueen..

Skrevet

''Da skal du jaggu meg være kåt for å gjøre det.''

Eller som jeg antar i dette tilfellet: En klekkelig betalt skuespiller! :-)

Ja, enten jævlig kåt eller mye penger å hente:-)....begge deler er drivkraft nok for noen.

Gjest ppppppppppp
Skrevet

''Kjerringa til Flo.''

Kem av de?

Jostein, Håvard, Tore Andre, Isak, Per Ivar, Bent, Per Helge, Egil, Kjell Olav, Andre eller noen av de andre Flo`ene??

http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=Flo+Stryn&x=16&y=12

Det er 90 stk. bare i Stryn.

Nå hadde du sannelig flaks, jeg er her og har svaret hehe. En ting mindre å bry hue sitt med på en fredagskveld med andre ord. Svaret er Jostein. Finnes det flere av dem, er det han som fløy rundt på ei gressmatte en gang i tiden og sparka ei slik lærkule.

Svar avgitt! Over og ut tut-tut :)

Skrevet

Nå hadde du sannelig flaks, jeg er her og har svaret hehe. En ting mindre å bry hue sitt med på en fredagskveld med andre ord. Svaret er Jostein. Finnes det flere av dem, er det han som fløy rundt på ei gressmatte en gang i tiden og sparka ei slik lærkule.

Svar avgitt! Over og ut tut-tut :)

Det er mange Flo'er som har løpt rundt etter ei lærkule. :o) Jostein er den kjekkeste av dem.

Gjest ppppppppppp
Skrevet

Det er mange Flo'er som har løpt rundt etter ei lærkule. :o) Jostein er den kjekkeste av dem.

Ja i og med at Geir hevder det er 90 Flo'er bare i Stryn er det sikkert mange Flo'er som har flydd etter ei lærkule. Jeg har bare sett 2 av dem, altså Jostein og Tore-Andre og synes ingen av dem er kjekke :)

Skrevet

Ja i og med at Geir hevder det er 90 Flo'er bare i Stryn er det sikkert mange Flo'er som har flydd etter ei lærkule. Jeg har bare sett 2 av dem, altså Jostein og Tore-Andre og synes ingen av dem er kjekke :)

Det er en til som har vært i de øvrige divisjoner, het ikke han Håvard tro?

AneM1365380603
Skrevet

''Jostein er den kjekkeste av dem.''

Definitivt!!!!

Skrevet

De fleste gjør det.

Her er Håvard Flo:

http://fotball.fvn.no/multimedia/archive/00073/flo_73665a.jpg

Er han "kjekk" (eller "tagbar" som det heter her på dol)?

Skrevet

Dette var merkelig.. og hun er sykmeldt pga at NRK har vist klippet?

For det første - denne scenen å jo ha plaget vettet av henne i ettertid, at hun angrer voldsomt på det hun gjorde, og det er nå én ting og forsåvidt ikke fullstendig vanvittig.. det er lov å angre.

For det andre - hvordan har media fått kjennskap til årsaken til en sykmelding? Slikt oppgis ikke til noen.. Med mindre hun selv har gitt beskjed, noe som er enda merkeligere..

Me det er vel som vanlig media som har vridd og vendt litt på fakta i saken, og på toppen av det hele er det VG vi snakker om her. Så jeg tipper det meste av saken er helt feil framstilt.

Skrevet

Jeg ser at han er kjekk, men for meg er han alt for ung og glatt. :o)

For ung og glatt?

Det kan jo være et gammelt bilde, han kan være 60 år for alt vi vet.

Han er kanskje glattbarbert på "lærkulene", det vet eg forresten ingenting om.

Skrevet

For ung og glatt?

Det kan jo være et gammelt bilde, han kan være 60 år for alt vi vet.

Han er kanskje glattbarbert på "lærkulene", det vet eg forresten ingenting om.

Neida, han er vel søskenbarn av Jostein og Tore Andre og er yngre enn dem. :o)

Skrevet

Det var visst i følge Dagbladet i 1997 ha vært: "- Det var mest sei, kanskje et par hyser, sier filmparet."

Ho kan jo ha vært utsatt for et enormt press fra Fiskebolleindustrien som muligens såg for seg omsetningssvikt grunna sexen oppå råvarene deres, og at det var derfor ho blei sjukmeldt?

Skrevet

Neida, han er vel søskenbarn av Jostein og Tore Andre og er yngre enn dem. :o)

Eg tror de er (minst) fem stykker i familien som alle er/var gode fotballspillere.

Skrevet

Det var visst i følge Dagbladet i 1997 ha vært: "- Det var mest sei, kanskje et par hyser, sier filmparet."

Ho kan jo ha vært utsatt for et enormt press fra Fiskebolleindustrien som muligens såg for seg omsetningssvikt grunna sexen oppå råvarene deres, og at det var derfor ho blei sjukmeldt?

"Fiskebolleindustrien" - LOL, undres på om dette er utbredt i Danmark .. ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...