Gå til innhold

fant kondom på kjærestens soverom.

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vil være annonym i kveld
Skrevet

jeg fant kondom på kjærestens soverom i går.vi bor ikke sammen.jeg ble selvsagt veldig sint.han sier at det ikke er hans.men en venn av han som har sovet der en natt.vet at denne vennen hans ikke har en leilighet akkurat nå.men jeg synes det høres veldig mistenksomt og rart ut.jeg sa jeg ville ha tlf nr til vennen hans,for å ringe å spørre han.men dersom han ikke har hatt sex der,vil kompisen sikkert bare lyve for å redde kjæresten min.hva ville dere gjordt?ville dere stolt på han?jeg skal ringe hans kompis i dag når han er ferdig på jobb.

jeg har forresten hatt andre problemer med kjæresten min,som jeg skrev i en link tidligere om at han er voldelig.

Skrevet

Du fortjener bedre, og har ingen forpliktelser. Det er helt idiotisk å ha et forhold til et menneske som ikke behandler deg med kjærlighet og respekt.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227253435' post='4020428]

Du fortjener bedre, og har ingen forpliktelser. Det er helt idiotisk å ha et forhold til et menneske som ikke behandler deg med kjærlighet og respekt.

Helt enig med Lotte. Pakk sakene dine og reis derfra.....

Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke ringe til kompisen for å spørre.

Ikke for å spare kjæresten din, men fordi han ikke er verd din kjærlighet om du ikke kan stole på ham. Det skal ikke være nødvendig å dobbeltsjekke det kjæresten sier.

Skrevet

Hehe, den forklaringen der var tynn. Han sliter som f... og ror som et lite he....e...

Men selv om de er hans, så er det ikke sikkert at han har vært utro, det er ikke sikkert at han har brukt noen av dem, de du fant er vel ubrukt antar jeg.

Skrevet

Hehe, den forklaringen der var tynn. Han sliter som f... og ror som et lite he....e...

Men selv om de er hans, så er det ikke sikkert at han har vært utro, det er ikke sikkert at han har brukt noen av dem, de du fant er vel ubrukt antar jeg.

jeg fant ikke selve kondomet.men et åpnet hylster.det vil si et kondom er brukt.vi bruker ikke kondom da vi har vært sammen 4-5 måneder nå.men ja det virker som en latterlig forklaring..

Skrevet

jeg fant ikke selve kondomet.men et åpnet hylster.det vil si et kondom er brukt.vi bruker ikke kondom da vi har vært sammen 4-5 måneder nå.men ja det virker som en latterlig forklaring..

Skrevet

Slutt å gruble. Spiller ingen rolle om han har vært utro, det du skrev i forrige innlegg er nok. Kom deg vekk.

Skrevet

Da blir det verre ja, da er jo innholdet brukt. Her sliter han voldsomt, den forklaringen han kommer med skulle ha vært meget bra for at jeg skulle ha trodd på den.

Skrevet

Dette skulle være det siste sparket bak du trenger for å komme deg bort fra denne fyren. Glem hele kompisen - som du sier kommer han til å lyve blåfargen ned fra himmelen for å beskytte kompisen sin.

En kar som er voldelig og som knuller andre bak ryggen din har du ikke bruk for. Det finnes tusenvis av andre, skikkelig menn der ute.

Gjest svigermora
Skrevet

Hold deg for god til å spørre kameraten. Du kommer ikke noe nærmere sannheten ved å gjøre det. Du burde kanskje revurdere hele forholdet?

Skrevet

Slutt å gruble. Spiller ingen rolle om han har vært utro, det du skrev i forrige innlegg er nok. Kom deg vekk.

Støttes.

Skrevet

Har du bruk for en slik kjæreste?

Er dette en mann du ser for deg å få barn sammen med?

Svaret bør være opplagt.

Skrevet

Søkt! Hvordan kan han vite at kompisen brukte kondom på hans soverom?? Man deler vel vanligvis ikke detaljer om prevensjonen med sine kamerater. Nei, den må han lenger ut på landet med!!

Skrevet

Søkt! Hvordan kan han vite at kompisen brukte kondom på hans soverom?? Man deler vel vanligvis ikke detaljer om prevensjonen med sine kamerater. Nei, den må han lenger ut på landet med!!

ja det virker for latterlig..men nå har jeg spurt hans kompis,som sier han har hatt sex der.jeg kan ikke tro det.vet de er veldig gode venner.så tror kjæresten min har fått han til å si det for å redde han.men jeg har jo ingen bevis.kanskje han faktisk snakker sant?han sier jeg må tro på han.uff nå ble det enda vanskeligere..

men jeg skjønner ikke hvorfor hans kompis skulle ha sex der.jeg spurte hvilken dag det hadde vært.kjæresten min sa det var i helga.kompisen hans sa det var i onsdag.hjelp,jeg er forvirret!

i går da jeg fant det ut,var han uvanlig snill og søt,og ville ikke snakke om det.

Skrevet

ja det virker for latterlig..men nå har jeg spurt hans kompis,som sier han har hatt sex der.jeg kan ikke tro det.vet de er veldig gode venner.så tror kjæresten min har fått han til å si det for å redde han.men jeg har jo ingen bevis.kanskje han faktisk snakker sant?han sier jeg må tro på han.uff nå ble det enda vanskeligere..

men jeg skjønner ikke hvorfor hans kompis skulle ha sex der.jeg spurte hvilken dag det hadde vært.kjæresten min sa det var i helga.kompisen hans sa det var i onsdag.hjelp,jeg er forvirret!

i går da jeg fant det ut,var han uvanlig snill og søt,og ville ikke snakke om det.

"kjæresten min sa det var i helga.kompisen hans sa det var i onsdag"

Og hva er det som gjør at du fortsatt tviler?

Skrevet

å herreminhatt - beklager å måtte si det men det får da være måte på å være naiv :-/

Skrevet

Han lyger så det renner av ham og kompisen har slettes ikke hatt sex hos kjæresten din. Jeg skjønner heller ikke at du ikke ser det. Dvs. man vil jo gjerne ikke innse at det er sånn og det skjønner jeg, men for din egen skyld - kom deg ut av dette forholdet så fort som mulig!

Skrevet

å herreminhatt - beklager å måtte si det men det får da være måte på å være naiv :-/

Tiltredes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...