Gå til innhold

Har neon canada goose parka?

Anbefalte innlegg

Gjest Fryser nå i vinter
Skrevet

Har litt lyst på en slik, men vet ikke hvor en får kjøpt en slik dunparkas? Er det unisex eller? stor eller liten i str? Jeg har lyst på en slik svart med store lommer foran.

Håper noen kan svar....

Takk

Skrevet

Canado Goose får du kjøpt i flere butikker men jeg vet ikke hvor du bor så det er vanskelig å gi deg noen tips.

Personlig ville jeg ikke kjøpt en Canada Goose nå.. men det er fordi jeg er relativt moteinteressert og Canada Goose var inn for en god del år siden. Men varm er den.. det skal den ha :-)

Skrevet

Canado Goose får du kjøpt i flere butikker men jeg vet ikke hvor du bor så det er vanskelig å gi deg noen tips.

Personlig ville jeg ikke kjøpt en Canada Goose nå.. men det er fordi jeg er relativt moteinteressert og Canada Goose var inn for en god del år siden. Men varm er den.. det skal den ha :-)

In for noen år siden??

Men de selges jo i de dyreste butikkene nå, på Majorstuen ol. Hva er det som er in nå da, av slike jakker??

Skrevet

In for noen år siden??

Men de selges jo i de dyreste butikkene nå, på Majorstuen ol. Hva er det som er in nå da, av slike jakker??

Ja jeg sier jo ikke at de ikke selges fortsatt, men de var veldig inn for noen år siden - husker alle skulle ha canada goose.

Skrevet

In for noen år siden??

Forøvrig sier jeg ikke at det ikke er en bra jakke..for det er det

Gjest gærnemotedamer
Skrevet

Hun ville vite hvor hun kunne få kjøpt jakken – ikke hva du syntes om slike jakker!!

Skrevet

Ja jeg sier jo ikke at de ikke selges fortsatt, men de var veldig inn for noen år siden - husker alle skulle ha canada goose.

''husker alle skulle ha canada goose''

*Vifter-med-begge-hender* Ikke jeg! Verken da eller nå eller i framtiden, det er sykt å betale så mye for et klesplagg bare fordi det er _in_. Eller har vært det.

Skrevet

''husker alle skulle ha canada goose''

*Vifter-med-begge-hender* Ikke jeg! Verken da eller nå eller i framtiden, det er sykt å betale så mye for et klesplagg bare fordi det er _in_. Eller har vært det.

Jeg vet ikke hva det er engang, men det er vel ingen bombe. ;o)

Skrevet

Hun ville vite hvor hun kunne få kjøpt jakken – ikke hva du syntes om slike jakker!!

Det har du rett i. Personlig synes jeg det er fint å høre andres mening når jeg skal kjøpe en så dyr jakke, men det betyr ikke at jeg følger andres mening av den grunn.

Jeg sier forøvrig også at det er en veldig bra jakke.

Gjest kanadagås
Skrevet

http://www.canada-goose.com/27pr_expedition_parka.htm

det finnes veldig mange modeller, men det stoe merket er karakteristisk.

Som MP sier i tråden her, det var for to år siden "alle" skulle ha slike:

http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=679636

Fryktelig dyr, og når "alle" hadde fått slik var det ikke like kult lenger..

Skrevet

Det hadde ikke jeg heller gjort, hvis ikke en kollega for noen år siden sukket og klagde sin nød over overnevnte produkt; hennes da 14-årige datter ønsket seg dette til jul, og hun skjønte ikke hvordan hun skulle få råd til å kjøpe.

Det ble forøvrig jakke på jentungen, og til historien hører også med at mor dermed ikke fikk noen tur til frisør og ei heller noen nye klær det neste halve året. Og jakka ble stjålet på skolen ca midt i januar.

Skrevet

Det hadde ikke jeg heller gjort, hvis ikke en kollega for noen år siden sukket og klagde sin nød over overnevnte produkt; hennes da 14-årige datter ønsket seg dette til jul, og hun skjønte ikke hvordan hun skulle få råd til å kjøpe.

Det ble forøvrig jakke på jentungen, og til historien hører også med at mor dermed ikke fikk noen tur til frisør og ei heller noen nye klær det neste halve året. Og jakka ble stjålet på skolen ca midt i januar.

Så dyre gaver får ikke mine unger. Sånn er det bare. Jeg kjøper ikke gaver som går ut over økonomien det neste halve året, det er jo ren idioti.

Skrevet

Jeg har en fra Kina som bare kostet med ca 400,-. Mange vil sikkert hardnakket si at det ikke er samme kvalitet og sånn, og det stemmer sikkert, men den har da holdt meg knallvarm i tre vintre nå, og det er bra nok for meg. Men jeg visste knapt hva det var før jeg kom dit da...

Skrevet

Jeg har en snill bror som kjøpte en slik til meg da han var i Kina i fjor. Billig.

:o)

Skrevet

Jeg visste heller ikke hva det var, men ikke så rart når jeg ser på bildene, for parkas har jeg aldri ønsket å ha;-)

Skrevet

Det har du rett i. Personlig synes jeg det er fint å høre andres mening når jeg skal kjøpe en så dyr jakke, men det betyr ikke at jeg følger andres mening av den grunn.

Jeg sier forøvrig også at det er en veldig bra jakke.

Et klassisk "dol-dilemma"! :-) Skal man bare svare rent snevert på nøyaktig det trådstarter spør om, eller kan man få snakke litt mer generelt om temaet? ;-)

Jeg er, som du sikkert ikke er overrasket over, veldig for sistnevnte. Det er slik vi får et levende og spennende forum, selv om det innimellom fører til at trådstarter får mer info enn de bad om.

Skrevet

Et klassisk "dol-dilemma"! :-) Skal man bare svare rent snevert på nøyaktig det trådstarter spør om, eller kan man få snakke litt mer generelt om temaet? ;-)

Jeg er, som du sikkert ikke er overrasket over, veldig for sistnevnte. Det er slik vi får et levende og spennende forum, selv om det innimellom fører til at trådstarter får mer info enn de bad om.

Nettopp!!! :-) Jeg synes det er kjedelig om jeg bare får et kort svar på akkurat det jeg ba om. Da kan jeg jo egentlig bare google det :)

Skrevet

Nettopp!!! :-) Jeg synes det er kjedelig om jeg bare får et kort svar på akkurat det jeg ba om. Da kan jeg jo egentlig bare google det :)

Nemlig!

Skrevet

http://www.canada-goose.com/27pr_expedition_parka.htm

det finnes veldig mange modeller, men det stoe merket er karakteristisk.

Som MP sier i tråden her, det var for to år siden "alle" skulle ha slike:

http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=679636

Fryktelig dyr, og når "alle" hadde fått slik var det ikke like kult lenger..

Jeg har visst en jeg. Hehe, arvet etter faren min. Med flagg og greier.

Skrevet

Jeg vet heller ikke hva det er (er det like ille som å ha rosemalt tallerkenhylle, tro?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...